Usługa opracowania bazy danych niezawodności połączeń meblowych

Data publikacji 2019-04-04
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533395-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania bazy danych niezawodności połączeń meblowych wraz z aplikacją webową do zarządzania danymi oraz opracowania aplikacji składającej się z modułu do prezentacji danych oraz modułu pozwalającego na obliczanie okresu gwarancji dla wybranych konstrukcji mebli skrzyniowych w ramach projektu BaltSe@nioR: Innovative solutions to suport enterprises in the Baltic Sea Region in product development aimed at raising comfort and safety of seniors home living, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa), o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 5. Zamówienie realizowane będzie w następujących sposób:
Zadanie 1. Opracowanie bazy danych niezawodności połączeń meblowych wraz z aplikacją webową do zarządzania danymi, z podziałem na następujące etapy:
I. etap koncepcyjny;
II. etap demo;
III. etap finalny.
Zadanie 2. Opracowanie aplikacji składającej się z modułu do prezentacji danych oraz modułu pozwalającego na obliczanie okresu gwarancji dla wybranych konstrukcji mebli skrzyniowych, z podziałem na etapy:
I. etap koncepcyjny;
II. etap demo;
III. etap finalny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00fbf02b-5fca-4467-868d-e80be9aec1e3
Biuletyn 533395-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Regon 18440000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8487043,
Zamawiajacy fax 61 8955043
Zamawiajacy email zampub@up.poznan.pl,
Adres strony url www.up.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt BaltSe@nioR: Innovative solutions to suport enterprises in the Baltic Sea Region in product development aimed at raising comfort and safety of seniors home living, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa),
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.up.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.up.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Biuro Zamówień Publicznych, budynek Collegium Maximum, pokój 407, IV piętro ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Usługa opracowania bazy danych niezawodności połączeń meblowych
Numer referencyjny 6/RKA/PN/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania bazy danych niezawodności połączeń meblowych wraz z aplikacją webową do zarządzania danymi oraz opracowania aplikacji składającej się z modułu do prezentacji danych oraz modułu pozwalającego na obliczanie okresu gwarancji dla wybranych konstrukcji mebli skrzyniowych w ramach projektu BaltSe@nioR: Innovative solutions to suport enterprises in the Baltic Sea Region in product development aimed at raising comfort and safety of seniors home living, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa), o parametrach technicznych szczegółowo określonych w załączniku nr 5. Zamówienie realizowane będzie w następujących sposób: Zadanie 1. Opracowanie bazy danych niezawodności połączeń meblowych wraz z aplikacją webową do zarządzania danymi, z podziałem na następujące etapy: I. etap koncepcyjny; II. etap demo; III. etap finalny. Zadanie 2. Opracowanie aplikacji składającej się z modułu do prezentacji danych oraz modułu pozwalającego na obliczanie okresu gwarancji dla wybranych konstrukcji mebli skrzyniowych, z podziałem na etapy: I. etap koncepcyjny; II. etap demo; III. etap finalny.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 kapitałowej, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis przedmiotu zamówienia– wg załącznika nr 5 Parafowany wzór protokołu odbioru – załącznik nr 6
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz oferty – wg załącznika nr 1 Kalkulacja cenowa – załącznik nr 4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 38/42 60-627 Poznań  inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799  uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę opracowania bazy danych niezawodności połączeń meblowych” (nr postępowania 6/RKA/PN/2019) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy Pzp.  odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)