GuidZP400 |
45275a57-ecb4-4fdf-a944-d3481bfbf0c2
|
Biuletyn |
535158-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
00132576700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceglana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-514
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3581460, 3581200, 3581332
|
Zamawiajacy fax |
32 2518437, 32 35 8 432
|
Zamawiajacy email |
zp@uck.katowice.pl
|
Adres strony url |
https://www.uck.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.uck.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
do siedziby zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
40-514 Katowice ul. Ceglana 35 sekretariat pok. 022
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości II
|
Numer referencyjny |
DZP/381/33B/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości- preparaty do maszynowego mycia naczyń. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wykonawca składający ofertę równoważną jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź przewiduje rozwiązania o parametrach wyższych niż wymagane przez Zamawiającego - Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność.
|
Cpv glowny przedmiot |
39832000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci np. karty technicznej wyrobu, katalogu lub innego dokumentu/dokumentów potwierdzającego/cych spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia
karty charakterystyki preparatu chemicznego zgodne z aktualnymi na dzień składania oferty wymaganiami prawa w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga, załączenia w ofercie następujących dokumentów :
a) wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji.
b) podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji
c) wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony według druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4.Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy)
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT
i wynagrodzenie brutto )
c) zmiany numeru katalogowego producenta dotyczącego środków czystości
d) zmiany producenta środków czystości, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez
Wykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie wyższej niż
określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu
nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli
jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub
specyfikacjom technicznym.
e) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu
stanowiącego przedmiot umowy.
f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych środków w stosunku do ilości
określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej
wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych
5. Zmiany określone w ust. 4 pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego
powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 4pkt b),c),d),e) wymagają
formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
6. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych środków czystości na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości środka czystości obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|