GuidZP400 |
089da637-daea-4968-b2fb-a38a74f70a6b
|
Biuletyn |
535695-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
12632330000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach, 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego 3, sekretariat pok 212 /budynek administracyjny/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą środków myjących dla Działu Żywienia oraz preparatów dezynfekcyjnych dla obszaru ośrodka przeszczepiania szpiku i ostrych białaczek Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
|
Numer referencyjny |
AZP 241/61/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Pakietu nr 1- Środki myjące dla Działu Żywienia
Pakietu nr 2- Preparaty dezynfekcyjne dla obszaru ośrodka przeszczepiania szpiku i ostrych białaczek
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
INFORMACJE DODATKOWE: nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 19.04.2019r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
1.2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Deklaracja zgodności WE i certyfikat WE /jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679) – dotyczy Pakietu nr 2.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy
załączyć oświadczenie.
2.Aktualne karty charakterystyki sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010r. – dotyczy wyrobów medycznych oraz produktów biobójczych.- dotyczy Pakietu nr 2.
3.Aktualne karty charakterystyki - dotyczy Pakietu nr 1.
3.Ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów – dotyczy Pakietu nr 2.
4. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami)- dotyczy produktów leczniczych– dotyczy Pakietu nr 2.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy
załączyć oświadczenie.
5.Charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych- dotyczy produktów leczniczych – dotyczy Pakietu nr 2.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy
załączyć oświadczenie.
6.Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami) - dotyczy produktów biobójczych – dotyczy Pakietu nr 1, 2.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy
załączyć oświadczenie.
7. Potwierdzenie stosownym dokumentem działania bójczego oferowanych środków i wymaganego spektrum.( Zaświadczenia, certyfikaty wydane przez uprawnione instytucje na podstawie przeprowadzonych badań mikrobiologicznych w akredytowanych laboratoriach posiadających system jakości GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej) – dotyczy Pakietu nr 2.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy
załączyć oświadczenie.
Dokumenty muszą być pogrupowane i oznaczone zgodnie z Załącznikiem, na który Wykonawca składa ofertę.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietu i nr pozycji.
8.Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 13485 - dotyczy Pakietu nr 1.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietu i nr pozycji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz asortymentowo- cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a)zmiany numeru katalogowego produktu,
b)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, wartość netto pozostaje stała przez cały czas trwania umowy.
f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 m-cy/3 m-ce od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
m) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
n) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2019-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|