Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Gorzycach

Data publikacji 2019-04-12
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Miejscowość Gorzyce
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536903-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 336925105, 331411104, 331400003, 331414200, 373223004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów zgodnie z asortymentem, ilościami oraz wymaganiami zawartymi w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia dla Zadań nr 1-14 oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7439f182-ee92-4928-8988-bf06acd8613d
Biuletyn 536903-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Regon 10920850000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gorzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 44-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 511 697
Zamawiajacy fax 324 511 696
Zamawiajacy email woloizol@woloizol.com.pl
Adres strony url www.woloizol.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.woloizol.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.woloizol.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.woloizol.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Gorzycach
Numer referencyjny 3/2019/APTEKA/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów zgodnie z asortymentem, ilościami oraz wymaganiami zawartymi w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia dla Zadań nr 1-14 oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadań nr 1 - 9: a) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - Zadania nr 1 - 9; b)zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi grupy IV-P (zgodnie z ustawą z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1030 ze zm.) w hurtowni farmaceutycznej posiadającej zezwolenie na jej prowadzenie i obrót produktami leczniczymi - w przypadku składania oferty na substancje psychotropowe - Zadanie nr 2 i 4; c) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą - Zadania nr 1 - 7 i 9.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Dla Zadań nr 1 - 9 zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: a) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - Zadania nr 1 - 9; b)zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi grupy IV-P w hurtowni farmaceutycznej posiadającej zezwolenie na jej prowadzenie i obrót produktami leczniczymi - Zadanie nr 2 i 4; c) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą - Zadania nr 1 - 7 i 9.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto w ramach poszczególnych Zadań, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta – Zadania nr 1-14;
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.04.2019 r. do godz. 11.15 wnieść wadium jeżeli składa ofertę na zadania nr 1-14 w następujących kwotach: 1) Zadanie nr 1 – Produkty lecznicze i inne - 7800,00 PLN (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych 00/100), 2) Zadanie nr 2 – Substancje psychotropowe IV-P – 1100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), 3) Zadanie nr 3 – Olanzapina i kwetiapina - 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100),4) Zadanie nr 4 – Walproiniany i inne - 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 5) Zadanie nr 5 – Rywaroksaban - 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100), 6) Zadanie nr 6 – Nadroparyna - 160,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt złotych 00/100), 7) Zadanie nr 7 - Płyny infuzyjne - 110,00 PLN (słownie: sto dziesięć złotych 00/100), 8) Zadanie nr 8 – Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego – 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100), 9) Zadanie nr 9 – Opatrunki lecznicze – 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100), 10) Zadanie nr 10 – Materiały opatrunkowe – 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100), 11) Zadanie nr 11 – Sprzęt medyczny i środki pomocnicze – 210,00 PLN (słownie: dwieście dziesięć złotych 00/100), 12) Zadanie nr 12 – Rękawice diagnostyczne – 740,00 PLN (słownie: siedemset czterdzieści złotych 00/100),13) Zadanie nr 13 – Paski do glukometru – 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100), 14) Zadanie nr 14 – Ustniki do alkomatu – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest zsumować w/w kwoty zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 12130,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy sto trzydzieści złotych 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony. 2) Zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy: a) ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, b) zmiana oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego, c) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w szczególności w przypadku zmiany zasad finansowania wynikających z ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1844 ze zm.), d) ceny i asortymentu przewidziana w § 2 ust. 11 i ust. 12 umowy, e) zmiana ceny przewidziana w § 4 ust. 4 i ust. 3 umowy, f) zmiana asortymentu przewidziana w § 2 ust. 10 umowy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty lecznicze i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Produkty lecznicze i inne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 440 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1a do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Substancje psychotropowe IV-P
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Substancje psychotropowe IV-P zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 10 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1b do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Olanzapina i kwetiapina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Olanzapina i kwetiapina zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 7 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1c do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Walproiniany i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Walproiniany i inne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 11 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1d do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rywaroksaban
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rywaroksaban zgodnie z asortymentem i ilościami (wyliczenie całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1e do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Nadroparyna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Nadroparyna zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1f do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyny infuzyjne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 5 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1g do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692510-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1h do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Opatrunki lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki lecznicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 5 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1i do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 25 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1j do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sprzęt medyczny i środki pomocnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt medyczny i środki pomocnicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 31 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1k do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rękawice diagnostyczne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 3 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1l do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Paski do glukometru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Paski do glukometru zgodnie z asortymentem i ilościami (wyliczenie całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1ł do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Ustniki do alkomatu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37322300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ustniki do alkomatu zgodnie z asortymentem i ilościami (wyliczenie całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1m do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)