Dostawa 25 kamer stacjonarnych, 19 kamer szybkoobrotowych oraz rozszerzenie (upgrade) 78 posiadanych licencji w ramach zadania „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta.”

Data publikacji 2019-04-15
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535353-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351253002, 482180009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Część 1
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 kamer stacjonarnych, megapikselowych.
1.2. Parametry techniczne urządzeń, o których mowa w pkt 1.1.1. będą zgodne ze specyfikacją zawartą w dokumencie pn. „Specyfikacja techniczna kamery stacjonarnej, megapikselowej”, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.

2. Część 2
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 kamer szybkoobrotowy , zewnętrzne, PTZ, IP, z zoomem optycznym min. x30, z zasilaczem i uchwytem montażowym, oraz 7 słupowych uchwytów montażowych do kamer,
2.2. Parametry techniczne urządzeń, o których mowa w pkt 2.1.1 będą zgodne ze specyfikacją zawartą w dokumencie pn. „Specyfikacja techniczna kamery szybkoobrotowej”, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.

3. Część 3
3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie (upgrade) posiadanych przez Kupującego poniższych licencji na oprogramowanie: GSC-Om-E-1FC (połączenie failover) oraz GSC-OM-E-1PAC (połączenie kamerowe dla kamery analogowej), które umożliwia podłączenie 78 kamer CCTV analogowych do posiadanej przez Kupującego platformy zarządzającej Genetec Security Center (o numerze ID: GSC-150331-058436), służącej do zarządzania miejskim systemem monitoringu wizyjnego, na licencje umożliwiające podłączenie 78 kamer CCTV cyfrowych do ww. platformy, na zasadach określonych we wzorze umowy.
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
1.5. Rozwiązania równoważne:
1.5.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.
1.5.2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
1.5.3. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej.
1.5.4. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne".
1.5.5. Kryteria równoważności wskazane zostały w załączniku do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 06ba8c2f-b61c-4ba4-9880-1a8c01fa3b42
Biuletyn 535353-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
Regon 59690300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały gen. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 118 713
Zamawiajacy fax 566 118 622
Zamawiajacy email bzp@um.torun.pl
Adres strony url www.bip.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.torun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Torunia, Wydział Ochrony Ludności, ul. Legionów 70-76, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 25 kamer stacjonarnych, 19 kamer szybkoobrotowych oraz rozszerzenie (upgrade) 78 posiadanych licencji w ramach zadania „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta.”
Numer referencyjny 52/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Część 1 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 kamer stacjonarnych, megapikselowych. 1.2. Parametry techniczne urządzeń, o których mowa w pkt 1.1.1. będą zgodne ze specyfikacją zawartą w dokumencie pn. „Specyfikacja techniczna kamery stacjonarnej, megapikselowej”, który stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2. Część 2 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 kamer szybkoobrotowy , zewnętrzne, PTZ, IP, z zoomem optycznym min. x30, z zasilaczem i uchwytem montażowym, oraz 7 słupowych uchwytów montażowych do kamer, 2.2. Parametry techniczne urządzeń, o których mowa w pkt 2.1.1 będą zgodne ze specyfikacją zawartą w dokumencie pn. „Specyfikacja techniczna kamery szybkoobrotowej”, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Część 3 3.1. Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie (upgrade) posiadanych przez Kupującego poniższych licencji na oprogramowanie: GSC-Om-E-1FC (połączenie failover) oraz GSC-OM-E-1PAC (połączenie kamerowe dla kamery analogowej), które umożliwia podłączenie 78 kamer CCTV analogowych do posiadanej przez Kupującego platformy zarządzającej Genetec Security Center (o numerze ID: GSC-150331-058436), służącej do zarządzania miejskim systemem monitoringu wizyjnego, na licencje umożliwiające podłączenie 78 kamer CCTV cyfrowych do ww. platformy, na zasadach określonych we wzorze umowy. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.5. Rozwiązania równoważne: 1.5.1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej. 1.5.2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 1.5.3. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. 1.5.4. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". 1.5.5. Kryteria równoważności wskazane zostały w załączniku do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35125300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) wykonawca wykaże, że zrealizował w sposób należyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), a) dla części 1: co najmniej dwie dostawy kamer stałopozycyjnych, mega pikselowych o wartości min. 2000 zł brutto każda b) dla części 2: co najmniej dwie dostawy kamer szybkoobrotowych, PTZ IP, o wartości min. 20 000 zł brutto każda, c) dla części 3: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace budowlane i usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1 . Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty, wraz z dowodem wniesienia wadium. 5.Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy) 6. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 7. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik nr 9 – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości: Część 1: 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), Część 2: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), Część 3: 600 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: 52/2019_ dostawa 25 kamer stacjonarnych 19 kamer szybkoobrotowych oraz rozszerzenie (upgrade) 78 posiadanych licencji w ramach zadania „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta.” Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 110).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawę 25 kamer stacjonarnych w ramach zadania „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35125300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 kamer stacjonarnych, megapikselowych. 2. Parametry techniczne urządzeń, o których mowa w pkt 1 będą zgodne ze specyfikacją zawartą w dokumencie pn. „Specyfikacja techniczna kamery stacjonarnej, megapikselowej”, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 19 kamer szybkoobrotowych w ramach zadania „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35125300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 kamer szybkoobrotowy , zewnętrzne, PTZ, IP, z zoomem optycznym min. x30, z zasilaczem i uchwytem montażowym, oraz 7 słupowych uchwytów montażowych do kamer, 2. Parametry techniczne urządzeń, o których mowa w pkt 1 będą zgodne ze specyfikacją zawartą w dokumencie pn. „Specyfikacja techniczna kamery szybkoobrotowej”, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rozszerzenie (upgrade) 78 posiadanych licencji w ramach zadania „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta.”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48218000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie (upgrade) posiadanych przez Kupującego poniższych licencji na oprogramowanie: GSC-Om-E-1FC (połączenie failover) oraz GSC-OM-E-1PAC (połączenie kamerowe dla kamery analogowej), które umożliwia podłączenie 78 kamer CCTV analogowych do posiadanej przez Kupującego platformy zarządzającej Genetec Security Center (o numerze ID: GSC-150331-058436), służącej do zarządzania miejskim systemem monitoringu wizyjnego, na licencje umożliwiające podłączenie 78 kamer CCTV cyfrowych do ww. platformy, na zasadach określonych we wzorze umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres rękojmi nie krócej niż 48 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)