Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Niebylcu
Miejscowość Niebylec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538173-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów:

• Aparat cyfrowy 1 szt.
• Ekran projekcyjny 3 szt.
• Kamera cyfrowa 7 szt.
• Laptop 139 szt.
• Monitor interaktywny 5 szt.
• Odtwarzacz CD/DVD 5 szt.
• Plansze interaktywne 1 - 3 szt.
• Program edukacyjny 10 - 1 szt.
• Program edukacyjny 11 - 2 szt.
• Program edukacyjny 12 - 1 szt.
• Program edukacyjny 13 - 1 szt.
• Program edukacyjny 14 - 1 szt.
• Program edukacyjny 15 - 1 szt.
• Program edukacyjny 16 - 1 szt.
• Program edukacyjny 17 - 1 szt.
• Program edukacyjny 18 - 2 szt.
• Program edukacyjny 19 - 93 szt.
• Program edukacyjny 2 - 4 szt.
• Program edukacyjny 20 - 7 szt.
• Program edukacyjny 21 - 4 szt.
• Program edukacyjny 22 - 3 szt.
• Program edukacyjny 23 - 5 szt.
• Program edukacyjny 24 - 2 szt.
• Program edukacyjny 25 - 4 szt.
• Program edukacyjny 3 - 4 szt.
• Program edukacyjny 4 - 6 szt.
• Program edukacyjny 5 - 7 szt.
• Program edukacyjny 6 - 2 szt.
• Program edukacyjny 7 - 2 szt.
• Program edukacyjny 8 - 1 szt.
• Program edukacyjny 9 - 1 szt.
• Projektor 2 szt.
• Radioodtwarzacz/mikrowieża 14 szt.
• Tablica interaktywna 3 szt.
• Telewizor 3 szt.
• Urządzenie wielofunkcyjne 8 szt.
• Wizualizer 5 szt.
• Zasilacz UPS 10 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c258eab7-1db1-441f-aa20-5fcf9a5d7265
Biuletyn 538173-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Niebylcu
Regon 69038498300000
Zamawiajacy adres ulica Niebylec
Zamawiajacy miejscowosc Niebylec
Zamawiajacy kod pocztowy 38-114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 277 30 62
Zamawiajacy fax 17 277 30 62
Zamawiajacy email gzeas_niebylec@poczta.onet.pl
Adres strony url www.gzeas.niebylec.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu realizowane w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Niebylec”, numer umowy PPK.09.02.00-18-0120/17 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gzeas.niebylec.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gzeas.niebylec.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Niebylcu Niebylec 182a, 38-114 Niebylec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: • Aparat cyfrowy 1 szt. • Ekran projekcyjny 3 szt. • Kamera cyfrowa 7 szt. • Laptop 139 szt. • Monitor interaktywny 5 szt. • Odtwarzacz CD/DVD 5 szt. • Plansze interaktywne 1 - 3 szt. • Program edukacyjny 10 - 1 szt. • Program edukacyjny 11 - 2 szt. • Program edukacyjny 12 - 1 szt. • Program edukacyjny 13 - 1 szt. • Program edukacyjny 14 - 1 szt. • Program edukacyjny 15 - 1 szt. • Program edukacyjny 16 - 1 szt. • Program edukacyjny 17 - 1 szt. • Program edukacyjny 18 - 2 szt. • Program edukacyjny 19 - 93 szt. • Program edukacyjny 2 - 4 szt. • Program edukacyjny 20 - 7 szt. • Program edukacyjny 21 - 4 szt. • Program edukacyjny 22 - 3 szt. • Program edukacyjny 23 - 5 szt. • Program edukacyjny 24 - 2 szt. • Program edukacyjny 25 - 4 szt. • Program edukacyjny 3 - 4 szt. • Program edukacyjny 4 - 6 szt. • Program edukacyjny 5 - 7 szt. • Program edukacyjny 6 - 2 szt. • Program edukacyjny 7 - 2 szt. • Program edukacyjny 8 - 1 szt. • Program edukacyjny 9 - 1 szt. • Projektor 2 szt. • Radioodtwarzacz/mikrowieża 14 szt. • Tablica interaktywna 3 szt. • Telewizor 3 szt. • Urządzenie wielofunkcyjne 8 szt. • Wizualizer 5 szt. • Zasilacz UPS 10 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. 2014, poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) wystąpi siła wyższa, to jest zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przesunięciu o czas występowania siły wyższej; 3) gdy po podpisaniu umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu/oprogramowania lub zmianę sprzętu/oprogramowania, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej PO WER.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Obsługa posprzedażowa w siedzibach szkół w ciągu 24 miesięcy
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 16,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 52,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 8,00
  
Kryteria Licencja na pakiet biurowy
Znaczenie 8,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)