GuidZP400 |
c787cb72-ebfd-434b-9ccf-5338ffea4886
|
Biuletyn |
543857-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28884000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Polna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-535
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 419 294
|
Zamawiajacy fax |
618 419 620
|
Zamawiajacy email |
jjaworska@gpsk.ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33, Budynek Wielofunkcyjny - wejście D, Kancelaria Ogólna - pokój 317
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów dla Pracowni Embriologii (płytki Petriego, probówki, płytki do transferu zarodków, płytki do hodowli, odczynniki do transferu zarodków)
|
Numer referencyjny |
PN-16/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyrobów dla Pracowni Embriologii (płytki Petriego, probówki, płytki do transferu zarodków, płytki do hodowli, odczynniki do transferu zarodków) w podziale na części:
Część nr 1 - Prłytki i probówki;
Część nr 2 - Płytki do hodowli w systemie EmbryoScope
Część nr 3 - Pożywka do transferu zarodków
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia w Oświadczeniu Wykonawcy – Załączniku nr 3 do specyfikacji oświadczeń, że:
3.1. oferowane wyroby i urządzenie posiadają Deklarację Zgodności wydaną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela oraz Certyfikat Zgodności wydany przez certyfikującą jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy) ,
3.2 posiada oświadczenie producenta, że dokonał on zgłoszenia oferowanego wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub że posiada dokumenty potwierdzające dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium (jeżeli dotyczy),
3.3 do każdej serii dostarczanych wyrobów dołączony zostanie:
3.3.1. Certyfikat MEA (Mouse Embrio Assay) potwierdzający testowanie wyrobu na mysich embrionach;
3.3.2. Certyfikat LAL potwierdzający testowanie wyrobów na obecność endotoksyn
3.3.3. Test na sterylność - w odniesieniu do Części nr 3
3.4 posiada opisy oferowanych wyrobów w języku polskim wraz z fotografiami, potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry – w odniesieniu do Części nr 1 i 2
3.5 wraz z pierwszą dostawą dostarczanych wyrobów dołączona zostanie Karta charakterystyki lub karta danych bezpieczeństwa materiałowego
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ
1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy.
1.2 Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału.
1.3 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, które winno być złożony w formie oryginału.
1.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
- ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
- ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust.1, pkt. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów:
2.1 aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarow i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian,
2.2 aneks dopuszczający zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy artykułu, producenta przy zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego, nie zmieniający ceny jednostkowej i wartości umowy,
2.3 aneks w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lun faktycznego;
2.4. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
2.5. aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
2.6. aneks w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian.
2.7. aneks dopuszczający wydłużenie obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy wskazanej w § 5 ust. 1 w pierwotnie określonym terminie.
2.8. aneks dopuszczający jakiekolwiek zmiany stanu prawnego w przypadku wydania wytycznych lub interpretacji Ministra Zdrowia w zakresie obowiązywania ustawy z dnia 24 czerwca 2015 roku o leczeniu niepłodności (dz. U. z 2015 roku, poz. 1087), mających wpływ na zakres obowiązków Stron określonych w niniejszej umowie.
2.9. aneks dopuszczający wydłużenie terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy wskazanej w § 5 ust. 1 w pierwotnie określonym terminie. W tym przypadku, wykonawcy przysługiwać będzie możliwość zwiększenia wynagrodzenia za okres powyżej 12-go miesiąca obowiązywania umowy na następujących zasadach:
a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, z tym że cena brutto może ulec zmianie tylko w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostaje bez zmian.
b) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. a – c jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania wpływu zmian określonych w ust. 2 pkt 2.6, lit. a) – c) na zwiększenie kosztów realizacji umowy będących podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w drodze aneksu do umowy.
2.10. aneks dopuszczający powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizującego dostawy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla zamawiającego lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw.
3. Zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w ust. 2, pkt 2.1.
Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 2.1, jest potwierdzenie powstania okoliczności w formie opisowej i ich właściwe umotywowanie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług, będącej podstawą do zwaloryzowania wynagrodzenia umownego w drodze aneksu do umowy.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
|
IV 4 4 data |
2019-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Płytki i probówki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płytki i probówki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralną jej część.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Płytki do hodowli w systemie EmbryoScope
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płytki do hodowli w systemie EmbryoScope.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do Specyfikacji stanowiącym integralna jej część.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pożywka do transferu zarodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pożywka do transferu zarodków.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do Specyfikacji stanowiącym integralna jej część.
|
| |