GuidZP400 |
bc51c839-c1b7-4c56-b0de-ebb6ae85087c
|
Biuletyn |
544098-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Regon |
01021033300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stefana Banacha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 824 121
|
Zamawiajacy fax |
261 824 108
|
Zamawiajacy email |
ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Jednostka Wojskowa 00-909 Warszawa ul. S. Banacha 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wody mineralnej na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 2063 i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
|
Numer referencyjny |
21/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
NATURALNA WODA MINERALNA BUTELKOWANA NIEGAZOWANA
NATURALNA WODA MINERALNA BUTELKOWANA GAZOWANA
|
Cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Niniejsza umowa zostaje zawarta do dnia 31.12.2020 r. od dnia podpisania umowy. Umowa ulega wcześniejszemu rozwiązaniu w przypadku wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia publicznego. Z tytułu wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwiększenie środków finansowych na realizację umowy do dnia 31.12.2020 r
|
Okreslenie warunkow |
1) ważną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów (dotyczy zatwierdzenia celów związanych z prowadzeniem działalności związanej z przedmiotem umowy), które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego , nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106 poz. 730 z późn. zm.);
2) ważny protokół kontroli (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie stosowania zasad systemu HACCP lub inny dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu HACCP lub stosowanie zasad systemu HACCP, (na podst. art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.);
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1) zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł brutto. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) załączenia wykazu wykonanych dostaw tego samego rodzaju towarów (minimum 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostawy nie mniejszą niż: 100 000 zł brutto na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) aktualny pisemny wykaz posiadanych sprawnych, specjalistycznych środków transportu (minimum 2 pojazdy) dopuszczonych do transportu artykułów żywnościowych na podstawie decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 61, art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2017 r., poz. 1541 z późn. zm.)
3) aktualny pisemny wykaz osób (minimum 2 osoby) uprawnionych do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy (kierowcy środków transportu) posiadających orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby, zgodnie art. 6 i art. 7 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odno¬śnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wnios¬ków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) ważną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów (dotyczy zatwierdzenia celów związanych z prowadzeniem działalności związanej z przedmiotem umowy), które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego , nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106 poz. 730 z późn. zm.);
2) ważny protokół kontroli (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie stosowania zasad systemu HACCP lub inny dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu HACCP lub stosowanie zasad systemu HACCP, (na podst. art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2018 r., poz. 1541 z późn. zm.);
3) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
5) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego;
6) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (dokonanie dostawy) wraz z informacjami na temat uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7
|
IV 4 4 data |
2019-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 5 okres |
30
|