Zakup wraz z dostawą opatrunków i narzędzi jałowych dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

Data publikacji 2019-05-06
Data zakończenia 2019-05-15 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543992-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup wraz z dostawą opatrunków i narzędzi jałowych dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do:
Pakiet nr 1- opatrunki: siatki opatrunkowe i opaski.
Pakiet nr 2- opatrunki: kompresy gazowe z nitką RTG.
Pakiet nr 3- opatrunki: kompresy jałowe.
Pakiet nr 4- jałowe tupfery.
Pakiet nr 5- gaziki nasączone alkoholem izopropylowym.
Pakiet nr 6- zestawy.
Pakiet nr 7- zestawy i podkłady.
Pakiet nr 8- narzędzia jałowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a55d4fa3-039f-4246-8c28-c2da6a0a5d83
Biuletyn 543992-N-2019
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Regon 12632330000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (041) 3674280
Zamawiajacy fax (041) 36 74 071
Zamawiajacy email sco@onkol.kielce.pl
Adres strony url www.onkol.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c, budynek administracyjny /pok. 212-sekretariat/, 25-734 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą opatrunków i narzędzi jałowych dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer referencyjny AZP 241-75/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu zakup wraz z dostawą opatrunków i narzędzi jałowych dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1- opatrunki: siatki opatrunkowe i opaski. Pakiet nr 2- opatrunki: kompresy gazowe z nitką RTG. Pakiet nr 3- opatrunki: kompresy jałowe. Pakiet nr 4- jałowe tupfery. Pakiet nr 5- gaziki nasączone alkoholem izopropylowym. Pakiet nr 6- zestawy. Pakiet nr 7- zestawy i podkłady. Pakiet nr 8- narzędzia jałowe
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Zamawiający: - nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr 1-8. - Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety nr 1-8. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych. Zamawiający dokona oceny ofert z zastosowaniem art. 24aa ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może załączyć w/w oświadczenie wraz ze składaną ofertą
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj. certyfikat CE i deklarację zgodności. W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie. 2) Ulotki informacyjne dotyczące oferowanych produktów – dotyczy: - Pakietu nr 1 poz. 1-6, - Pakietu nr 5. 3) Dokumenty potwierdzające walidację procesu sterylizacji dotyczy: - Pakietu nr 2 poz. 1-5, - Pakietu nr 3 poz. 1-4, - Pakietu nr 4 poz. 1-2, - Pakietu nr 6, - Pakietu nr 7. 4) Dokument potwierdzający że, zaoferowane tampony z gazy były zakwalifikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia do Klasy II a Reguła 7 jako chirurgiczne inwazyjne wyroby medyczne do krótkotrwałego użytku/ dotyczy: - Pakietu nr 4 poz. 1-2 - Pakietu nr 2 poz. 1-5 5) Karty danych technicznych dotyczy: - Pakiet nr 8 poz. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4. 6) Wykaz załączonych próbek i próbki.
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk Oferta. 2. Formularz cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie a) zmiany numeru katalogowego produktu, b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wartość podatku VAT oraz wynagrodzenie Wykonawcy w kwocie brutto, kwota wynagrodzenia netto oraz zakres przedmiotu umowy pozostaną bez zmian. f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, l) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy. m) niewykorzystania wartości umowy przez okres 24 m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
IV 4 4 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1- opatrunki: siatki opatrunkowe i opaski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1- opatrunki: siatki opatrunkowe i opaski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2- opatrunki: kompresy gazowe z nitką RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2- opatrunki: kompresy gazowe z nitką RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3- opatrunki: kompresy jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3- opatrunki: kompresy jałowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4- jałowe tupfery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4- jałowe tupfery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5- gaziki nasączone alkoholem izopropylowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5- gaziki nasączone alkoholem izopropylowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6- zestawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6- zestawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7- zestawy i podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7- zestawy i podkłady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8- narzędzia jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8- narzędzia jałowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)