GuidZP400 |
ff105075-3e5e-4a13-bd9b-5fe02986f916
|
Biuletyn |
543186-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Adres strony url |
www.metro.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa monitorów do systemu CCTV oraz Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) WP.25.00069.2019.S.P.MACZ
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty winny być złożone w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Metro Warszawskie Sp. z o.o. ulica Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa monitorów do systemu CCTV oraz Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
|
Numer referencyjny |
WP.25.00069.2019.S.P.MACZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa 60 sztuk monitorów do systemu CCTV oraz 30 sztuk monitorów do Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP)
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP.
3.3 Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP),
2) Wzorem Umowy (zał. nr 7 do SIWP)
3.4 Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt na okres 36 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru bez uwag
|
Cpv glowny przedmiot |
32323100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje warunków w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje warunków w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje warunków w powyższym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia tego dokumentu jeżeli ww. dokument uzyskał w sposób przewidziany w pkt 9.7 SIWP.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
7.1 Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości:
5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych, 00/100),
7.2 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518.
7.3 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110).
7.4 Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00.
7.5 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
7.6 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
7.7 Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art.46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy – w szczególności w następującym zakresie i w następujących warunkach:
1) Zmiana terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
wystąpienia siły wyższej,
przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu umowy,
opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,
opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności.
2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3) Zmiany ceny umownej w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz.U. z 2018 poz. 2177);
4) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom;
5) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania
Przedmiotu Umowy,
6) Zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
7) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;
8) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
9) Zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życic po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia innych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu
|
IV 4 4 data |
2019-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|