GuidZP400 |
13d2aead-beaf-4fb9-94a9-451a2d8bdc31
|
Biuletyn |
543815-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
|
Regon |
63455243800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puszczykowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-041
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8984094, 8984000
|
Zamawiajacy fax |
618 984 056
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub doręczenie osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elementów zużywalnych do napędu neurochirurgicznego wraz z jego dzierżawą
|
Numer referencyjny |
Szp.12/14/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów zużywalnych do napędu neurochirurgicznego wraz z jego dzierżawą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy wraz z zestawieniem parametrów wymaganych).
Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.).
Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów, tj.:
1) dokumentacji producenta zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań itp. W przypadku, w którym z treści załączonych dokumentów nie wynikać będzie w sposób jednoznaczny, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wraz z przedłożonymi dokumentami należy złożyć oświadczenie producenta potwierdzające wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ
2) deklaracje zgodności – zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
(t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.).
Powyższe dokumenty Wykonawca składa wraz z ofertą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Informację - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile uprawnienie to nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy w sprawie zamówienia publicznego powinna nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza wprowadzenie następujących zmian w Umowie:
1) zmiany w asortymentu w przypadku wycofania z produkcji lub wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu – pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych w Załączniku nr 1 do Umowy i po cenie nie wyższej niż ofertowa;
2) zmiany obowiązujących wynikające ze zmian obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
3) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości Umowy, o której mowa w § 12 ust. 2 – przedłużenie terminu nie więcej niż o 6 miesięcy;
4) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy dopuszczalne są
w przypadku zmiany:
a) stawki VAT i kwoty brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT –
z zastrzeżeniem niezmienności ceny netto;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w Umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia ustalany przez Komisję Trójstronną lub Radę Ministrów.
W przypadku tej zmiany, wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W przypadku tej zmiany, wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę.
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 4, obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym weszła w życie ta zmiana, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę, zamiaru dokonania zmian Umowy w związku ze zmianą przedmiotowych przepisów, z zachowaniem 14-dniowego terminu przed wejściem w życie zmian przepisów. Zmiany te zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz jego wysokość leży po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|