Dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego w ramach zadania pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem”

Data publikacji 2019-05-07
Data zakończenia 2019-05-17 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Bielizna pościelowa,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544068-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 302000001, 320000003, 330000000, 331584006, 397100002, 445112007, 374000002, 373100004, 395300006, 395120004, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego (ul. Gniazdowskiego 5 we Włocławku) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem”.
Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-m do SIWZ). Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2018-2019 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji w wymiarze określonym przez producenta, jednak nie krótszym niż 24 miesiące.
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla żłobka integracyjnego – sprzęt i urządzenia (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-m do SIWZ).
Meble, akcesoria, sprzęt – musi w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci w przypadku zadań 4,5,6,9,10.
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań:

Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego.

1. Laptop - zestaw komputerowy - 5 zestawów
2. Kserokopiarka - 1 sztuka
3. Drukarka - 4 sztuki

Zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu multimedialnego.
1. Wieża stereo z 2 głośnikami i pilotem - 4 zestawy
2. Projektor multimedialny - 3 sztuki
3. Ekran - 3 sztuki

Zadanie nr 3 - Dostawa mebli biurowych

1. Krzesło - 56 sztuk
2. Biurko 1 - 1 sztuka
3. Fotel biurowy - 8 sztuk
4. Szafka - 1 sztuka
5. Szafka na środki czystości - 3 sztuki
6. Biurko 2 - 6 sztuk
7. Regał - 12 sztuk
8. Krzesła - 11 sztuk
9. Biurko 3 - 6 sztuk
10. Szafa na dokumenty - 1 sztuka
11. Szafka na klucze - 1 sztuka
12. Wieszak metalowy na ubrania - 7 sztuk
13. Fotel 1 osobowy - 1 sztuka
14. Fotel 2 osobowy - 1 sztuka
15. Fotel 3 osobowy - 1 sztuka
16. Narożnik - 1 sztuka
17. Stolik z półką - 1 sztuka
18. Metalowa szafa ubraniowa - 5 sztuk
19. Stół 1 - 2 sztuki
20. Stół 2 - 2 sztuki
21. Zestaw kuchenny - 2 zestawy
22. Stolik - 5 sztuk
23. Regał metalowy - 2 sztuki
24. Tablica korkowa - 13 sztuk
25. Regał magazynowy - 3 sztuki
26. Szafa - 1 sztuka


Zadanie nr 4 - Dostawa mebli i akcesoriów dziecięcych

1. Krzesło dziecięce - 52 sztuki
2. Stół kwadratowy - 6 sztuk
3. Szafki - 11 modułów (55 szafek)
4. Wieszak do szatni - 4 sztuki
5. Szafka wisząca na pieluchy jednorazowe - 3 sztuki
6. Przewijak - 3 sztuki
7. Przewijak 2 stanowiskowy z materacami - 1 sztuka
8. Szafka wielofunkcyjna - 3 sztuki
9. Regał na nocniki - 3 sztuki
10. Półeczka na kubeczki - 3 sztuki
11. Wieszak łazienkowy - 11 sztuk
12. Zestaw mebli z aplikacją misiów - 1 zestaw
13. Krzesła „O” - 5 sztuk
14. Krzesła „O” z ogranicznikiem - 5 sztuk
15. Krzesła „O” z pasem na brzuch - 5 sztuk
16. Stół prostokątny - 8 sztuk
17. Kanapa z oparciem w kształcie śpiącego misia - 1 sztuka
18. Zestaw mebli z aplikacją lasu - 1 zestaw
19. Szafka - 1 sztuka
20. Szafa - 3 sztuki
21. Zestaw mebli z aplikacją pałacu - 1 zestaw
22. Szafa - 1 sztuka
23. Szafa regał - 1 sztuka
24. Szafa z aplikacją żabki - 1 sztuka
25. Łóżeczko z materacem - 5 kompletów
26. Leżaczek - 55 kompletów
27. Zestaw kuchenny - 2 zestawy
28. Kosz na pieluchy - 3 sztuki
29. Krzesełka do karmienia - 5 sztuk
30. Bujaczek - 5 sztuk
31. Kolorowy płotek - 6 kompletów
32. Koniki na biegunach - 4 sztuki
33. Edukacyjna ośmiornica - 1 sztuka
34. Loteryjka kolorów - 1 sztuka
35. Dotykowa loteryjka - 1 sztuka
36. Namiot z materacem - 1 komplet
37. Fakturowe obrazki - 1 zestaw
38. Osłony na grzejniki – sensoryka - 4 komplety
39. Krążki do siedzenia - 6 kompletów

Zadanie nr 5 - Dostawa wyposażenia medycznego

1. Biurko medyczne białe - 1 sztuka
2. Szafa lekarska biała dzielona - 1 sztuka
3. Szafa lekarska biała jednodrzwiowa - 1 sztuka
4. Stół rehabilitacyjny (leżanka) - 1 sztuka
5. Apteczka metalowa - 1 sztuka
6. Waga medyczna - 1 sztuka
7. Termometr bezdotykowy - 1 sztuka

Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu i akcesoriów rehabilitacyjnych oraz sensorycznych

1. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z motywem lasu - 1 sztuka
2. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z materacami - 1 zestaw
3. Ruchoma aplikacja – paw - 2 sztuki
4. Ruchoma aplikacja – motyl - 2 sztuki
5. Ruchoma aplikacja – kwiat - 2 sztuki
6. Gruszki rehabilitacyjne - 2 sztuki
7. Lustro logopedyczne - 1 sztuka
8. Materace 3 częściowe – kształtki rehabilitacyjne - 2 sztuki
9. Materace 4 częściowe - 2 sztuki
10. Piankowa wyspa malucha – kształtki rehabilitacyjne - 1 zestaw
11. Basen wraz materacem - 1 komplet
12. Półkule sensoryczne - 1 zestaw
13. Rzeka z wyspami - 1 zestaw
14. Pufki emocje - 1 komplet
15. Mocowanie do sufitu - 1 sztuka
16. Hamak - 1 sztuka
17. Pakiet sensoryczny - 1 zestaw
18. Domek manipulacyjny - 1 sztuka
19. Słup wodny - 1 sztuka
20. Rzutnik do grafiki z regulatorem - 1 sztuka
21. Obiektyw szerokątny do rzutnika grafiki LED - 1 sztuka
22. Kółka do efektów – gwieździste niebo - 1 sztuka
23. Kółka do efektów – chmurki - 1 sztuka
24. Projektor - 1 komplet
25. Zestaw dziecięcy do efektów - 1 zestaw
26. Zestaw z lustrzaną kulą - 1 zestaw
27. Lampa LED zmieniająca kolory - 1 komplet
28. Domek lustrzany z wyposażeniem - 1 zestaw
29. Zestaw światłowodowy LED - 1 zestaw
30. Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi - 1 komplet
31. Fotelik rehabilitacyjny dla dzieci - 1 sztuka
32. Pionizator wielofunkcyjny - 1 sztuka
33. Pionizator dynamiczny rozmiar 1 - 1 sztuka


Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu AGD


1. Pralka - 1 sztuka
2. Suszarka - 1 sztuka
3. Deska do prasowania - 2 sztuki
4. Żelazko parowe - 1 sztuka
5. Suszarka stojąca - 2 sztuki
6. Lodówka - 2 sztuki
7. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka
8. Odkurzacz - 3 sztuki
9. Oczyszczacz powietrza - 3 sztuki
10. Wózek do sprzątania wraz z osprzętem - 4 zestawy

Zadanie nr 8 - Dostawa narzędzi ogrodniczych

1. Kosiarka elektryczna - 1 sztuka
2. Elektryczny odkurzacz do liść - 1 sztuka
3. Drabina 1 - 2 sztuki
4. Drabina 2 - 1 sztuka
5. Zestaw narzędzi ogrodowych - 1 zestaw

Zadanie nr 9 - Dostawa sprzętu sportowego

1. Zestaw sportowy - 1 zestaw
2. Ławka - 14 sztuk
3. Ławka gimnastyczna 2m - 2 sztuki
4. Drabinki drewniane montowane do ściany - 2 sztuki

Zadanie nr 10 - Dostawa instrumentów muzycznych


1. Komplet dźwięcznych mis tybetańskich - 1 komplet
2. Szafka z instrumentami muzycznymi - 1 zestaw

Zadanie nr 11 - Dostawa dywanów


1. Dywan 1 - 1 sztuka
2. Dywan 2 - 1 sztuka
3. Dywan 3 - 1 sztuka

Zadanie nr 12 - Dostawa pościeli


1. Komplet pościeli wraz z wkładami - 55 kompletów


Zadanie nr 13 - Dostawa akcesoriów kuchennych

1. Pojemnik z pokrywką szczelną - 3 szt.
2. Nóż do mięsa - 2 szt.
3. Nóż do chleba - 2 szt.
4. Nóż do filetowania - 2 szt.
5. Nóż do obierania - 4 szt.
6. Sitko z siatką - 2 szt.
7. Ubijak do ziemniaków - 1 szt.
8. Zestaw desek HACCP - 1 zest.
9. Mieszadło drewniane - 1 szt.
10. Widelec do przewracania - 2 szt.
11. Łyżka do serwowania - 4 szt.
12. Łyżka cedzakowa - 2 szt.
13. Chochla 1 - 2 szt.
14. Chochla 2 - 4 szt.
15. Dzbanek miarka - 3 szt.
16. Porcjoner do ryżu i puree - 2 szt.
17. Rózga - 2 szt.
18. Pojemnik 1 - 2 szt.
19. Pojemnik 2 - 3 szt.
20. Pojemnik 3 - 5 szt.
21. Pojemnik 4 - 3 szt.
22. Pojemnik perforowany - 3 szt.
23. Kubek dla dzieci - 72 szt.
24. Miseczka do zupy dla dzieci - 72 szt.
25. Talerz płytki dla dzieci 1 - 72 szt.
26. Talerz płytki dla dzieci 2 - 72 szt.
27. Talerz płytki dla dzieci 3 - 72 szt.
28. Widelec stołowy dla dzieci - 72 szt.
29. Nóż stołowy dla dzieci - 72 szt.
30. Łyżeczka do deserów dla dzieci - 72 szt.
31. Łyżka stołowa dla dzieci - 72 szt.
32. Garnek wysoki z pokrywką 1 - 3 szt.
33. Miska polerowana z rantem 1 - 3 szt.
34. Miska polerowana z rantem 2 - 3 szt.
35. Patelnia do naleśników nieprzywierająca - 2 szt.
36. Cedzak - 2 szt.
37. Wanna przecedzakowa - 1 szt.
38. Sito oczka - 1 szt.
39. Sitko - 3 szt.
40. Patelnia nieprzywierająca - 3 szt.
41. Pokrywka szczelna - 10 szt.
42. Pojemnik 1 - 5 szt.
43. Pojemnik 2 - 5 szt.
44. Pojemnik 3 - 4 szt.
45. Łopatka do przewracania - 4 szt.
46. Szczypce uniwersalne - 3 szt.
47. Garnek wysoki z pokrywką 2 - 2 szt.
48. Garnek niski z pokrywką - 1 szt.




Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 a-m do SIWZ
2. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 31 lipca 2019 r.
- Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający określi termin realizacji zamówienia mając na względzie, iż:
- termin realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu zakończenia robót budowlanych,
- wyznaczony termin realizacji zamówienia nie może być krótszy niż 2 miesiące od daty przekazania Wykonawcy informacji o w/w terminie;
- wyznaczony termin uwzględniać musi czas niezbędny na dokonanie montażu dostarczonego wyposażenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
- Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e69faa1-b94b-4e27-a3a0-4195328038f2
Biuletyn 544068-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
Regon 91086691000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zielony Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 11/13
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (54) 414 40 00
Zamawiajacy fax (54) 414 42 57
Zamawiajacy email zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony url www.wloclawek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest dofinansowywane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa: 6. Solidarne Społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 inwestycje w Infrastrukturę Zdrowotną i Społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w Infrastrukturę Społeczną)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego w ramach zadania pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem”
Numer referencyjny BZP.271.18.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do żłobka integracyjnego (ul. Gniazdowskiego 5 we Włocławku) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa żłobka integracyjnego na osiedlu Południe wraz z wyposażeniem”. Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-m do SIWZ). Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2018-2019 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji w wymiarze określonym przez producenta, jednak nie krótszym niż 24 miesiące. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla żłobka integracyjnego – sprzęt i urządzenia (o ile wynika to z załącznika nr 2 a-m do SIWZ). Meble, akcesoria, sprzęt – musi w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci w przypadku zadań 4,5,6,9,10. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego. 1. Laptop - zestaw komputerowy - 5 zestawów 2. Kserokopiarka - 1 sztuka 3. Drukarka - 4 sztuki Zadanie nr 2 - Dostawa sprzętu multimedialnego. 1. Wieża stereo z 2 głośnikami i pilotem - 4 zestawy 2. Projektor multimedialny - 3 sztuki 3. Ekran - 3 sztuki Zadanie nr 3 - Dostawa mebli biurowych 1. Krzesło - 56 sztuk 2. Biurko 1 - 1 sztuka 3. Fotel biurowy - 8 sztuk 4. Szafka - 1 sztuka 5. Szafka na środki czystości - 3 sztuki 6. Biurko 2 - 6 sztuk 7. Regał - 12 sztuk 8. Krzesła - 11 sztuk 9. Biurko 3 - 6 sztuk 10. Szafa na dokumenty - 1 sztuka 11. Szafka na klucze - 1 sztuka 12. Wieszak metalowy na ubrania - 7 sztuk 13. Fotel 1 osobowy - 1 sztuka 14. Fotel 2 osobowy - 1 sztuka 15. Fotel 3 osobowy - 1 sztuka 16. Narożnik - 1 sztuka 17. Stolik z półką - 1 sztuka 18. Metalowa szafa ubraniowa - 5 sztuk 19. Stół 1 - 2 sztuki 20. Stół 2 - 2 sztuki 21. Zestaw kuchenny - 2 zestawy 22. Stolik - 5 sztuk 23. Regał metalowy - 2 sztuki 24. Tablica korkowa - 13 sztuk 25. Regał magazynowy - 3 sztuki 26. Szafa - 1 sztuka Zadanie nr 4 - Dostawa mebli i akcesoriów dziecięcych 1. Krzesło dziecięce - 52 sztuki 2. Stół kwadratowy - 6 sztuk 3. Szafki - 11 modułów (55 szafek) 4. Wieszak do szatni - 4 sztuki 5. Szafka wisząca na pieluchy jednorazowe - 3 sztuki 6. Przewijak - 3 sztuki 7. Przewijak 2 stanowiskowy z materacami - 1 sztuka 8. Szafka wielofunkcyjna - 3 sztuki 9. Regał na nocniki - 3 sztuki 10. Półeczka na kubeczki - 3 sztuki 11. Wieszak łazienkowy - 11 sztuk 12. Zestaw mebli z aplikacją misiów - 1 zestaw 13. Krzesła „O” - 5 sztuk 14. Krzesła „O” z ogranicznikiem - 5 sztuk 15. Krzesła „O” z pasem na brzuch - 5 sztuk 16. Stół prostokątny - 8 sztuk 17. Kanapa z oparciem w kształcie śpiącego misia - 1 sztuka 18. Zestaw mebli z aplikacją lasu - 1 zestaw 19. Szafka - 1 sztuka 20. Szafa - 3 sztuki 21. Zestaw mebli z aplikacją pałacu - 1 zestaw 22. Szafa - 1 sztuka 23. Szafa regał - 1 sztuka 24. Szafa z aplikacją żabki - 1 sztuka 25. Łóżeczko z materacem - 5 kompletów 26. Leżaczek - 55 kompletów 27. Zestaw kuchenny - 2 zestawy 28. Kosz na pieluchy - 3 sztuki 29. Krzesełka do karmienia - 5 sztuk 30. Bujaczek - 5 sztuk 31. Kolorowy płotek - 6 kompletów 32. Koniki na biegunach - 4 sztuki 33. Edukacyjna ośmiornica - 1 sztuka 34. Loteryjka kolorów - 1 sztuka 35. Dotykowa loteryjka - 1 sztuka 36. Namiot z materacem - 1 komplet 37. Fakturowe obrazki - 1 zestaw 38. Osłony na grzejniki – sensoryka - 4 komplety 39. Krążki do siedzenia - 6 kompletów Zadanie nr 5 - Dostawa wyposażenia medycznego 1. Biurko medyczne białe - 1 sztuka 2. Szafa lekarska biała dzielona - 1 sztuka 3. Szafa lekarska biała jednodrzwiowa - 1 sztuka 4. Stół rehabilitacyjny (leżanka) - 1 sztuka 5. Apteczka metalowa - 1 sztuka 6. Waga medyczna - 1 sztuka 7. Termometr bezdotykowy - 1 sztuka Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu i akcesoriów rehabilitacyjnych oraz sensorycznych 1. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z motywem lasu - 1 sztuka 2. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z materacami - 1 zestaw 3. Ruchoma aplikacja – paw - 2 sztuki 4. Ruchoma aplikacja – motyl - 2 sztuki 5. Ruchoma aplikacja – kwiat - 2 sztuki 6. Gruszki rehabilitacyjne - 2 sztuki 7. Lustro logopedyczne - 1 sztuka 8. Materace 3 częściowe – kształtki rehabilitacyjne - 2 sztuki 9. Materace 4 częściowe - 2 sztuki 10. Piankowa wyspa malucha – kształtki rehabilitacyjne - 1 zestaw 11. Basen wraz materacem - 1 komplet 12. Półkule sensoryczne - 1 zestaw 13. Rzeka z wyspami - 1 zestaw 14. Pufki emocje - 1 komplet 15. Mocowanie do sufitu - 1 sztuka 16. Hamak - 1 sztuka 17. Pakiet sensoryczny - 1 zestaw 18. Domek manipulacyjny - 1 sztuka 19. Słup wodny - 1 sztuka 20. Rzutnik do grafiki z regulatorem - 1 sztuka 21. Obiektyw szerokątny do rzutnika grafiki LED - 1 sztuka 22. Kółka do efektów – gwieździste niebo - 1 sztuka 23. Kółka do efektów – chmurki - 1 sztuka 24. Projektor - 1 komplet 25. Zestaw dziecięcy do efektów - 1 zestaw 26. Zestaw z lustrzaną kulą - 1 zestaw 27. Lampa LED zmieniająca kolory - 1 komplet 28. Domek lustrzany z wyposażeniem - 1 zestaw 29. Zestaw światłowodowy LED - 1 zestaw 30. Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi - 1 komplet 31. Fotelik rehabilitacyjny dla dzieci - 1 sztuka 32. Pionizator wielofunkcyjny - 1 sztuka 33. Pionizator dynamiczny rozmiar 1 - 1 sztuka Zadanie nr 7 - Dostawa sprzętu AGD 1. Pralka - 1 sztuka 2. Suszarka - 1 sztuka 3. Deska do prasowania - 2 sztuki 4. Żelazko parowe - 1 sztuka 5. Suszarka stojąca - 2 sztuki 6. Lodówka - 2 sztuki 7. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 8. Odkurzacz - 3 sztuki 9. Oczyszczacz powietrza - 3 sztuki 10. Wózek do sprzątania wraz z osprzętem - 4 zestawy Zadanie nr 8 - Dostawa narzędzi ogrodniczych 1. Kosiarka elektryczna - 1 sztuka 2. Elektryczny odkurzacz do liść - 1 sztuka 3. Drabina 1 - 2 sztuki 4. Drabina 2 - 1 sztuka 5. Zestaw narzędzi ogrodowych - 1 zestaw Zadanie nr 9 - Dostawa sprzętu sportowego 1. Zestaw sportowy - 1 zestaw 2. Ławka - 14 sztuk 3. Ławka gimnastyczna 2m - 2 sztuki 4. Drabinki drewniane montowane do ściany - 2 sztuki Zadanie nr 10 - Dostawa instrumentów muzycznych 1. Komplet dźwięcznych mis tybetańskich - 1 komplet 2. Szafka z instrumentami muzycznymi - 1 zestaw Zadanie nr 11 - Dostawa dywanów 1. Dywan 1 - 1 sztuka 2. Dywan 2 - 1 sztuka 3. Dywan 3 - 1 sztuka Zadanie nr 12 - Dostawa pościeli 1. Komplet pościeli wraz z wkładami - 55 kompletów Zadanie nr 13 - Dostawa akcesoriów kuchennych 1. Pojemnik z pokrywką szczelną - 3 szt. 2. Nóż do mięsa - 2 szt. 3. Nóż do chleba - 2 szt. 4. Nóż do filetowania - 2 szt. 5. Nóż do obierania - 4 szt. 6. Sitko z siatką - 2 szt. 7. Ubijak do ziemniaków - 1 szt. 8. Zestaw desek HACCP - 1 zest. 9. Mieszadło drewniane - 1 szt. 10. Widelec do przewracania - 2 szt. 11. Łyżka do serwowania - 4 szt. 12. Łyżka cedzakowa - 2 szt. 13. Chochla 1 - 2 szt. 14. Chochla 2 - 4 szt. 15. Dzbanek miarka - 3 szt. 16. Porcjoner do ryżu i puree - 2 szt. 17. Rózga - 2 szt. 18. Pojemnik 1 - 2 szt. 19. Pojemnik 2 - 3 szt. 20. Pojemnik 3 - 5 szt. 21. Pojemnik 4 - 3 szt. 22. Pojemnik perforowany - 3 szt. 23. Kubek dla dzieci - 72 szt. 24. Miseczka do zupy dla dzieci - 72 szt. 25. Talerz płytki dla dzieci 1 - 72 szt. 26. Talerz płytki dla dzieci 2 - 72 szt. 27. Talerz płytki dla dzieci 3 - 72 szt. 28. Widelec stołowy dla dzieci - 72 szt. 29. Nóż stołowy dla dzieci - 72 szt. 30. Łyżeczka do deserów dla dzieci - 72 szt. 31. Łyżka stołowa dla dzieci - 72 szt. 32. Garnek wysoki z pokrywką 1 - 3 szt. 33. Miska polerowana z rantem 1 - 3 szt. 34. Miska polerowana z rantem 2 - 3 szt. 35. Patelnia do naleśników nieprzywierająca - 2 szt. 36. Cedzak - 2 szt. 37. Wanna przecedzakowa - 1 szt. 38. Sito oczka - 1 szt. 39. Sitko - 3 szt. 40. Patelnia nieprzywierająca - 3 szt. 41. Pokrywka szczelna - 10 szt. 42. Pojemnik 1 - 5 szt. 43. Pojemnik 2 - 5 szt. 44. Pojemnik 3 - 4 szt. 45. Łopatka do przewracania - 4 szt. 46. Szczypce uniwersalne - 3 szt. 47. Garnek wysoki z pokrywką 2 - 2 szt. 48. Garnek niski z pokrywką - 1 szt. Ustalenia dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 a-m do SIWZ 2. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 31 lipca 2019 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. - Zamawiający określi termin realizacji zamówienia mając na względzie, iż: - termin realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu zakończenia robót budowlanych, - wyznaczony termin realizacji zamówienia nie może być krótszy niż 2 miesiące od daty przekazania Wykonawcy informacji o w/w terminie; - wyznaczony termin uwzględniać musi czas niezbędny na dokonanie montażu dostarczonego wyposażenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; - Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. Wzór oświadczeń, o których mowa w ppkt. 2-4 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 ppkt a-m do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie dotyczącym złożonej oferty. 2) wynik testu Passmark CPU Mark, dotyczący procesora zastosowanego w zestawie komputerowym - laptop wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/. Układ musi pracować z fabrycznymi ustawieniami producenta (niedozwolony tzw. „overclocking”). Za aktualny Zamawiający uzna dokument wytworzony nie wcześniej niż 1 miesiąc, przed upływem terminu składania ofert (dotyczy zadania nr 1)
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorach umów, stanowiących załącznik do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-05-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Laptop - zestaw komputerowy - 5 zestawów 2. Kserokopiarka - 1 sztuka 3. Drukarka - 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Wieża stereo z 2 głośnikami i pilotem - 4 zestawy 2. Projektor multimedialny - 3 sztuki 3. Ekran - 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Krzesło - 56 sztuk 2. Biurko 1 - 1 sztuka 3. Fotel biurowy - 8 sztuk 4. Szafka - 1 sztuka 5. Szafka na środki czystości - 3 sztuki 6. Biurko 2 - 6 sztuk 7. Regał - 12 sztuk 8. Krzesła - 11 sztuk 9. Biurko 3 - 6 sztuk 10. Szafa na dokumenty - 1 sztuka 11. Szafka na klucze - 1 sztuka 12. Wieszak metalowy na ubrania - 7 sztuk 13. Fotel 1 osobowy - 1 sztuka 14. Fotel 2 osobowy - 1 sztuka 15. Fotel 3 osobowy - 1 sztuka 16. Narożnik - 1 sztuka 17. Stolik z półką - 1 sztuka 18. Metalowa szafa ubraniowa - 5 sztuk 19. Stół 1 - 2 sztuki 20. Stół 2 - 2 sztuki 21. Zestaw kuchenny - 2 zestawy 22. Stolik - 5 sztuk 23. Regał metalowy - 2 sztuki 24. Tablica korkowa - 13 sztuk 25. Regał magazynowy - 3 sztuki 26. Szafa - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i akcesoriów dziecięcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Krzesło dziecięce - 52 sztuki 2. Stół kwadratowy - 6 sztuk 3. Szafki - 11 modułów (55 szafek) 4. Wieszak do szatni - 4 sztuki 5. Szafka wisząca na pieluchy jednorazowe - 3 sztuki 6. Przewijak - 3 sztuki 7. Przewijak 2 stanowiskowy z materacami - 1 sztuka 8. Szafka wielofunkcyjna - 3 sztuki 9. Regał na nocniki - 3 sztuki 10. Półeczka na kubeczki - 3 sztuki 11. Wieszak łazienkowy - 11 sztuk 12. Zestaw mebli z aplikacją misiów - 1 zestaw 13. Krzesła „O” - 5 sztuk 14. Krzesła „O” z ogranicznikiem - 5 sztuk 15. Krzesła „O” z pasem na brzuch - 5 sztuk 16. Stół prostokątny - 8 sztuk 17. Kanapa z oparciem w kształcie śpiącego misia - 1 sztuka 18. Zestaw mebli z aplikacją lasu - 1 zestaw 19. Szafka - 1 sztuka 20. Szafa - 3 sztuki 21. Zestaw mebli z aplikacją pałacu - 1 zestaw 22. Szafa - 1 sztuka 23. Szafa regał - 1 sztuka 24. Szafa z aplikacją żabki - 1 sztuka 25. Łóżeczko z materacem - 5 kompletów 26. Leżaczek - 55 kompletów 27. Zestaw kuchenny - 2 zestawy 28. Kosz na pieluchy - 3 sztuki 29. Krzesełka do karmienia - 5 sztuk 30. Bujaczek - 5 sztuk 31. Kolorowy płotek - 6 kompletów 32. Koniki na biegunach - 4 sztuki 33. Edukacyjna ośmiornica - 1 sztuka 34. Loteryjka kolorów - 1 sztuka 35. Dotykowa loteryjka - 1 sztuka 36. Namiot z materacem - 1 komplet 37. Fakturowe obrazki - 1 zestaw 38. Osłony na grzejniki – sensoryka - 4 komplety 39. Krążki do siedzenia - 6 kompletów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Biurko medyczne białe - 1 sztuka 2. Szafa lekarska biała dzielona - 1 sztuka 3. Szafa lekarska biała jednodrzwiowa - 1 sztuka 4. Stół rehabilitacyjny (leżanka) - 1 sztuka 5. Apteczka metalowa - 1 sztuka 6. Waga medyczna - 1 sztuka 7. Termometr bezdotykowy - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i akcesoriów rehabilitacyjnych oraz sensorycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33158400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z motywem lasu - 1 sztuka 2. Ścianka manipulacyjno – sensoryczna z materacami - 1 zestaw 3. Ruchoma aplikacja – paw - 2 sztuki 4. Ruchoma aplikacja – motyl - 2 sztuki 5. Ruchoma aplikacja – kwiat - 2 sztuki 6. Gruszki rehabilitacyjne - 2 sztuki 7. Lustro logopedyczne - 1 sztuka 8. Materace 3 częściowe – kształtki rehabilitacyjne - 2 sztuki 9. Materace 4 częściowe - 2 sztuki 10. Piankowa wyspa malucha – kształtki rehabilitacyjne - 1 zestaw 11. Basen wraz materacem - 1 komplet 12. Półkule sensoryczne - 1 zestaw 13. Rzeka z wyspami - 1 zestaw 14. Pufki emocje - 1 komplet 15. Mocowanie do sufitu - 1 sztuka 16. Hamak - 1 sztuka 17. Pakiet sensoryczny - 1 zestaw 18. Domek manipulacyjny - 1 sztuka 19. Słup wodny - 1 sztuka 20. Rzutnik do grafiki z regulatorem - 1 sztuka 21. Obiektyw szerokątny do rzutnika grafiki LED - 1 sztuka 22. Kółka do efektów – gwieździste niebo - 1 sztuka 23. Kółka do efektów – chmurki - 1 sztuka 24. Projektor - 1 komplet 25. Zestaw dziecięcy do efektów - 1 zestaw 26. Zestaw z lustrzaną kulą - 1 zestaw 27. Lampa LED zmieniająca kolory - 1 komplet 28. Domek lustrzany z wyposażeniem - 1 zestaw 29. Zestaw światłowodowy LED - 1 zestaw 30. Stół rehabilitacyjny do ćwiczeń z dziećmi - 1 komplet 31. Fotelik rehabilitacyjny dla dzieci - 1 sztuka 32. Pionizator wielofunkcyjny - 1 sztuka 33. Pionizator dynamiczny rozmiar 1 - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Pralka - 1 sztuka 2. Suszarka - 1 sztuka 3. Deska do prasowania - 2 sztuki 4. Żelazko parowe - 1 sztuka 5. Suszarka stojąca - 2 sztuki 6. Lodówka - 2 sztuki 7. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 8. Odkurzacz - 3 sztuki 9. Oczyszczacz powietrza - 3 sztuki 10. Wózek do sprzątania wraz z osprzętem - 4 zestawy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi ogrodniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Kosiarka elektryczna - 1 sztuka 2. Elektryczny odkurzacz do liść - 1 sztuka 3. Drabina 1 - 2 sztuki 4. Drabina 2 - 1 sztuka 5. Zestaw narzędzi ogrodowych - 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw sportowy - 1 zestaw 2. Ławka - 14 sztuk 3. Ławka gimnastyczna 2m - 2 sztuki 4. Drabinki drewniane montowane do ściany - 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa instrumentów muzycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Komplet dźwięcznych mis tybetańskich - 1 komplet 2. Szafka z instrumentami muzycznymi - 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa dywanów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39530000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Dywan 1 - 1 sztuka 2. Dywan 2 - 1 sztuka 3. Dywan 3 - 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa pościeli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Komplet pościeli wraz z wkładami - 55 kompletów
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów kuchennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Pojemnik z pokrywką szczelną - 3 szt. 2. Nóż do mięsa - 2 szt. 3. Nóż do chleba - 2 szt. 4. Nóż do filetowania - 2 szt. 5. Nóż do obierania - 4 szt. 6. Sitko z siatką - 2 szt. 7. Ubijak do ziemniaków - 1 szt. 8. Zestaw desek HACCP - 1 zest. 9. Mieszadło drewniane - 1 szt. 10. Widelec do przewracania - 2 szt. 11. Łyżka do serwowania - 4 szt. 12. Łyżka cedzakowa - 2 szt. 13. Chochla 1 - 2 szt. 14. Chochla 2 - 4 szt. 15. Dzbanek miarka - 3 szt. 16. Porcjoner do ryżu i puree - 2 szt. 17. Rózga - 2 szt. 18. Pojemnik 1 - 2 szt. 19. Pojemnik 2 - 3 szt. 20. Pojemnik 3 - 5 szt. 21. Pojemnik 4 - 3 szt. 22. Pojemnik perforowany - 3 szt. 23. Kubek dla dzieci - 72 szt. 24. Miseczka do zupy dla dzieci - 72 szt. 25. Talerz płytki dla dzieci 1 - 72 szt. 26. Talerz płytki dla dzieci 2 - 72 szt. 27. Talerz płytki dla dzieci 3 - 72 szt. 28. Widelec stołowy dla dzieci - 72 szt. 29. Nóż stołowy dla dzieci - 72 szt. 30. Łyżeczka do deserów dla dzieci - 72 szt. 31. Łyżka stołowa dla dzieci - 72 szt. 32. Garnek wysoki z pokrywką 1 - 3 szt. 33. Miska polerowana z rantem 1 - 3 szt. 34. Miska polerowana z rantem 2 - 3 szt. 35. Patelnia do naleśników nieprzywierająca - 2 szt. 36. Cedzak - 2 szt. 37. Wanna przecedzakowa - 1 szt. 38. Sito oczka - 1 szt. 39. Sitko - 3 szt. 40. Patelnia nieprzywierająca - 3 szt. 41. Pokrywka szczelna - 10 szt. 42. Pojemnik 1 - 5 szt. 43. Pojemnik 2 - 5 szt. 44. Pojemnik 3 - 4 szt. 45. Łopatka do przewracania - 4 szt. 46. Szczypce uniwersalne - 3 szt. 47. Garnek wysoki z pokrywką 2 - 2 szt. 48. Garnek niski z pokrywką - 1 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)