GuidZP400 |
7af787d2-9daa-430d-86df-638d829be08c
|
Biuletyn |
544233-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Mikołowskiego
|
Regon |
27628477900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 32-48-100, 32-48-125
|
Zamawiajacy fax |
(032) 32-48-147, 32-48-132
|
Zamawiajacy email |
zampub@mikolowski.pl
|
Adres strony url |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Mikołowie, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołow, wejście C, I piętro, kancelaria - pokój 232
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Założenie inicjalnej powiatowej bazy GESUT w gminie Mikołów”
|
Numer referencyjny |
MN.272.16.2019.BM
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na założeniu inicjalnej powiatowej bazy GESUT w gminie Mikołów na podstawie numerycznej mapy zasadniczej. Zamówienie złożone jest z następujących części:
a) założenie powiatowej inicjalnej bazy GESUT zgodnej z obowiązującym modelem pojęciowy na podstawie obiektowej mapy zasadniczej.
b) Uzgodnienie inicjalnej powiatowej bazy GESUT z władającymi sieciami.
c) wykonanie redakcji kartograficznej mapy zasadniczej w zakresie GESUT dla skali 1:500
d) utworzenie metadanych dla nowych baz danych
2. Przedmiot zamówienia wymaga zgłoszenia i przekazania do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Mikołowie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wytycznych technicznych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72310000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-02T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.2.3.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie :
a) minimum jedną usługę polegającą na opracowaniu zbioru danych GESUT1 o wartości wykonanej usługi minimum 60 000 zł brutto;
1Pod pojęciem opracowanie zbiorów danych GESUT należy rozumieć wykonanie obiektowej bazy danych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 23 listopada 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz.1938) lub przepisów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 383).
1.2.3.2 skieruje do realizacji zamówienia minimum następujące osoby:
- minimum jedną osobę (1 osoba), która posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) posiada uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 Prawa geodezyjnego i kartograficznego ustawa z dnia 17 maja 1989 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 1629 z póź.zm.);
b) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w wykonaniu minimum 2 (dwóch) usług, zrealizowanych i zakończonych przy jej udziale, polegających na opracowaniu zbiorów danych GESUT.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
3.1 Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
3.1.1 wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.1.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
3.1.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.1.4 z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez
inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.2 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust.3.
4.1 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1.2 musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
4.1.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
4.1.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
4.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt. 4.1.1, pkt. 4.1.2 Wykonawcy składają tak aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
4.3. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ);
1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli
wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ.
1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ.
1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert:
3.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawa zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych, wymagań lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie Umowy;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego lub wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z zachowaniem należytej staranności, w szczególności: niespodziewany mróz, śnieg, powódź lub klęska żywiołowa;
3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy;
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z wymogów technologicznych;
5) zmiana osób uczestniczących w realizacji przedmiotu Umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem §4 ust. 6-7,
6) Zmiany w zakresie podwykonawstwa :
a) powierzenie podwykonawcom innej części usługi niż wskazana w § 13 ust.1 umowy;
b) rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji usługi;
c) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi.
6.1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
7) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zmian.)
3. W przypadkach określonych w ust. 2 Zamawiający przewiduje możliwość:
1) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy;
2) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy;
4. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 niniejszej umowy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w art.144 ust.1 pkt 2 i pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
5. Zmiany w zakresie numerów telefonów, faksów, adresów, adresów e-mail, osób odpowiedzialnych po obu Stronach za realizację Umowy, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zamiany i nie stanowią zmiany Umowy.
6. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|