Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-21 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544739-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38aec366-cae4-43f0-be06-10a61a055209
Biuletyn 544739-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Regon 29220900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juraszów
Zamawiajacy adres numer domu 42570
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-479
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8212 359, 61 8212 267
Zamawiajacy fax 61 8212 359, 61 8233 451
Zamawiajacy email szpital@lutycka.pl
Adres strony url www.kowanowko.pl
Adres strony internetowej www.kowanowko.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.kowanowko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.kowanowko.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kowanowko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU, Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sanatoryjna 34, Kowanówko, 64-600 Oborniki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej
Numer referencyjny SZW/SZP/37/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego dla Pracowni Kardiologii Inwazyjnej.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 331000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wyrażonej w kwocie minimum dla: - zamówienia częściowego nr 1: 10 800,00 zł - zamówienia częściowego nr 2: 107 000,00 zł - zamówienia częściowego nr 3: 32 400,00 zł - zamówienia częściowego nr 4: 2 430,00 zł - zamówienia częściowego nr 5: 39 150,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwa lub większą ilość zamówień częściowych polisa winna opiewać na sumę kwot polis dla poszczególnych zamówień częściowych, na które Wykonawca składa ofertę. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą wartość polisy w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby przedłożyć: oryginalne ulotki producenta potwierdzające wymagane parametry. Ocena dokumentów będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach - oświadczenie załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Dla zadania częściowego nr 1: 200,00 PLN (słownie: dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 740,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset czterdzieści 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 600,00 PLN (słownie: sześćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 725,00 PLN (słownie: siedemset dwadzieścia pięć 00/100 PLN) 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-05-21 do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. V Oddział w Poznaniu : 19 1020 4027 0000 1302 0035 6998. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cewnik balonowy do predylatacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa cewnik balonowy do predylatacji w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 2 do SIWZ), na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt do koronarografii z dostępu promieniowego, opatrunek jednorazowy z punktowym uciskiem na miejsce nakłucia tętnicy promieniowej, y - konektor do ptca, cewniki diagnostyczne z dostępu promieniowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 174000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa sprzęt do koronarografii z dostępu promieniowego, opatrunek jednorazowy z punktowym uciskiem na miejsce nakłucia tętnicy promieniowej, y - konektor do ptca, cewniki diagnostyczne z dostępu promieniowego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 2 do SIWZ), na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie do zamykania nakłutych tętnic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa urządzenie do zamykania nakłutych tętnic w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 2 do SIWZ), na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Cewnik balonowy do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa cewnik balonowy do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 2 do SIWZ), na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Stenty wieńcowe kobaltowo-chromowe pokryte substancją antymitotyczną pochodną syrolimusa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa stenty wieńcowe kobaltowo-chromowe pokryte substancją antymitotyczną pochodną syrolimusa w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 2 do SIWZ), na zasadach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)