| GuidZP400 |
baf94913-6321-4f61-a6d0-a219e51cb6fc
|
| Biuletyn |
559423-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
|
| Regon |
28856700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spartańska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-637
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
228 449 406
|
| Zamawiajacy email |
dzial.zamowien@spartanska.pl
|
| Adres strony url |
www.spartanska.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spartanska.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
NIGRiR 02-637 Warszawa ul. Spartańska 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń w podziale na zadania – sprawa nr 19/PN/2019/ES
|
| Numer referencyjny |
sprawa nr 19/PN/2019/ES
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń do Apteki Instytutu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP (według Załącznika nr 5 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy.
Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i posiada świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP oraz zobowiązanie, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 780,00 zł (słownie: złotych siedemset osiemdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 2 – 3 600,00 zł (słownie: złotych trzy tysiące sześćset groszy 00/100),
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostały przewidziane w załączniku nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Pakiety zabiegowe,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 780,00 zł (słownie: złotych siedemset osiemdziesiąt groszy 00/100).
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiety zabiegowe, poz.11
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Dostawa sterylne obłożenia operacyjne, fartuchy chirurgiczne, ubrania jednorazowe,
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: złotych trzy tysiące sześćset groszy 00/100).
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sterylne obłożenia operacyjne, fartuchy chirurgiczne, ubrania jednorazowe,poz. 32
|
| | |