Dostawa z montażem wyposażenia meblowego do pracowni szkolnych oraz szkolenie w zakresie ich użytkowania

Data publikacji 2019-06-14
Data zakończenia 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 551957-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem narzędzi i pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnej oraz szkolenie w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego dla szkoły w ramach projektu „Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania”, zgodnie z Przedmiotem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2) Warunkiem prawidłowej realizacji projektu jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi, m. in. w: umowie dofinansowanie nr RPWP.09.03.04-30-0001/16-00 oraz Studium Wykonalności.

3) Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości.
4) Wymagane jest zapewnienie minimum 24- miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia.
5) Wymagane jest zapewnienie minimum jednego bezpłatnego przeglądu serwisowego w okresie 24 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c13d1be-dd30-424c-a51c-2e7bb95e1be6
Biuletyn 551957-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url http://bip.poznan.pl
Adres strony internetowej http://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa z montażem wyposażenia meblowego do pracowni szkolnych oraz szkolenie w zakresie ich użytkowania
Numer referencyjny ZOU-XII.271.64.2019.MA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem narzędzi i pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnej oraz szkolenie w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego dla szkoły w ramach projektu „Wyposażenie placówek oświatowych w nowoczesny i wysokospecjalistyczny sprzęt technologiczny na terenie MOF Poznania”, zgodnie z Przedmiotem umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 2) Warunkiem prawidłowej realizacji projektu jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi, m. in. w: umowie dofinansowanie nr RPWP.09.03.04-30-0001/16-00 oraz Studium Wykonalności. 3) Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. 4) Wymagane jest zapewnienie minimum 24- miesięcznego okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. 5) Wymagane jest zapewnienie minimum jednego bezpłatnego przeglądu serwisowego w okresie 24 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1) Sprzedaż, dostawa, montaż, konfiguracja i instalacja TOWARU przez Wykonawcę: do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 2) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu umowy: do 75 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wyposażenia meblowego do pracowni szkolnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowana dostawa (towar) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Przedmiocie Umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ; c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 zł Wymagania określono w pkt VIII SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 11 umowy.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Bezpłatne przeglądy serwisowe
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)