zakup i sukcesywna dostawa diet przemysłowych oraz mleka dla niemowląt

Data publikacji 2019-06-17
Data zakończenia 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty dietetyczne,
  • Produkty dla niemowląt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562168-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158820004, 158840008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i sukcesywna dostawa diet przemysłowych oraz mleka dla niemowląt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6da44540-19fd-47ba-bd04-3587be81727c
Biuletyn 562168-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
Regon 64726510000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 137
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 508 18 09,
Zamawiajacy fax 22 845 64 57
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@cskmswia.pl,
Adres strony url http://www.cskmswia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cskmswia.pl, https://e-ProPublico.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.cskmswia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Wołoska 137 02-507 Warszawa Polska
Nazwa nadana zamowieniu zakup i sukcesywna dostawa diet przemysłowych oraz mleka dla niemowląt
Numer referencyjny CSKDZP-2375/07/06/03/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu zakup i sukcesywna dostawa diet przemysłowych oraz mleka dla niemowląt
Cpv glowny przedmiot 15882000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 296092,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP wykluczenie Wykonawcy nastąpi w przypadkach o których mowa w art 24 ust 7 ustawy PZP zgodnie z SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Foldery i/lub inne materiały dotyczące oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej seria C, jako normy zharmonizowane z dyrektywą: 1) Rady 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania - w przypadku aktywnych wyrobów medycznych do implantacji; 2) Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych - w przypadku wyrobów medycznych i wyposażenia wyrobów medycznych; 3) 98/79/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 1998 r. w sprawie wyrobów medycznych używanych do diagnozy in vitro - w przypadku wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i wyposażenia wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro.
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty elektronicznej Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załacznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup i sukcesywna dostawa diet przemysłowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15882000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 295193,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP wykluczenie Wykon
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem xls zakup i sukcesywna dostawa diet przemysłowych zgodnie z załącznikiem xls
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup i sukcesywa dostawa mlek dla dzieci i niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15884000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 898,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z SIWZ, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP wykluczenie Wykon
Zalacznik krotki opis zgodnie z załącznikiem xls zakup i sukcesywa dostawa mlek dla dzieci i niemowląt zgodnie z załącznikiem xls
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)