GuidZP400 |
c422dcaa-6ac1-4473-ba6b-abea18ab1caa
|
Biuletyn |
562810-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
|
Regon |
19311273000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-451
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 698 21 50
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 698 21 65
|
Zamawiajacy email |
biuro@ppnt.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.ppnt.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ppnt.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ppnt.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziałach 12 i 13 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A5.10, Sekretariat (budynek IV Biurowo-Laboratoryjny, wejście A, V piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221 tys. euro na usługę serwisu sprzętu i oprogramowania sieciowego w PPNT Gdynia.
|
Numer referencyjny |
DO.2800.14.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu sprzętu i oprogramowania sieciowego w PPNT Gdynia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 5 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 05.07.2020r. Terminy pośrednie znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonych do SIWZ „Istotnych postanowieniach umowy” załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w uPzp oraz wskazanych poniżej, w następującym zakresie:
2.1. przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego, w tym:
a. odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy i związane
z tym obniżenie wynagrodzenia za odstąpioną od realizacji cześć umowy;
2.2. terminu realizacji umowy w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
a. wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego,
b. nie udostępnienia przez Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu umowy,
2.3. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy/terminu realizacji umowy zgodnie z SIWZ; przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec.
2.4. podwykonawców,
2.5. zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2.6. zmiana sposobu płatności, terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ofertę należy złożyć do dnia 27.06.2019r., do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia, adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A5.10, Sekretariat, (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro)
2. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.06.2019r., o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, salka D5.01 (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro).
|