GuidZP400 |
a6286c15-4274-45a7-bc4d-e2e2d3039aee
|
Biuletyn |
562828-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Regon |
12249293900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Farmaceutów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-463
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
728 585 179
|
Zamawiajacy fax |
124 175 665
|
Zamawiajacy email |
biuro@czdsigb.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czdsigb.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Sąd Apelacyjny w Krakowie reprezentowany przez Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucję Gospodarki Budżetowej w Krakowie
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Sąd Apelacyjny w Krakowie działa w imieniu własnym i na swoją rzecz oraz na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji łódzkiej, krakowskiej i wrocławskiej (zwanych dalej jednostkami sądownictwa) na podstawie upoważnienia Ministra Sprawiedliwości dokonanego Zarządzeniem z dnia 28 marca 2017r. w sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym oraz wskazania zamawiającego (Dz. Urz. Min. Sprawiedl. z 2017 r., poz.122 z późn. zm).
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wokand na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji łódzkiej, krakowskiej i wrocławskiej
|
Numer referencyjny |
WZP-421-12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wokand na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji łódzkiej, krakowskiej i wrocławskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych:
Wokanda typ 1 – panel min. 19” w ilości 139 szt.
Wymagany okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną określono w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykaz jednostek sądownictwa, na rzecz których prowadzone jest postępowanie stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Ilość sprzętu dostarczanego w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji, wraz z adresami dostaw wskazano w Wykazie lokalizacji dostaw stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy zrealizowane zostaną w ramach zamówienia w terminie maksymalnym do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał: co najmniej jedno zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego* o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto.
*Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie wokandy lub monitory lub stacje robocze/terminale.
Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Dokumenty i oświadczenia składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1.1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) – (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ). 3. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmiot zagraniczny: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1. zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wskazany w pkt 3.1. stosuje się odpowiednio. 3.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty i oświadczenia składane w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć następujące dokumenty:
1) Deklaracja zgodności CE lub równoważna co najmniej na monitor oferowanego sprzętu.
2) Raport z testu wydajności PassMark PerformanceTest CPU Mark, potwierdzający osiągnięcie przez procesor, w który wyposażone jest oferowane urządzenie, wyniku na poziomie min. 200 punktów Passmark CPU Mark (dopuszcza się wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej http://www.passmark.com/products/pt.htm);
3) Dokument (karta katalogowa sprzętu lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzający spełnienie przez oferowany sprzęt wymogów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, co najmniej w pkt: 2, 4-8, 11, 12 oraz w pkt. 9 i 10, w zakresie parametrów umożliwiających uzyskanie dodatkowych punktów (jeśli Wykonawca zaoferuje urządzenie z dodatkowymi parametrami).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Ponadto do oferty należy załączyć:
• Oświadczenie wstępne – (Załącznik nr 3 do SIWZ),
• Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika),
• Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy – w przypadku określonym w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert oraz sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach określono w SIWZ. Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
|