GuidZP400 |
c4d39150-ffde-4405-a5cc-b817665a6d8f
|
Biuletyn |
562848-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Matki i Dziecka
|
Regon |
28839500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kasprzaka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 32-77-240
|
Zamawiajacy fax |
022 32-77-233, 32-77-305
|
Zamawiajacy email |
witold.sarnowski@imid.med.pl
|
Adres strony url |
www.imid.med.pl
|
Adres strony internetowej |
www.imid.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.imid.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.imid.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
a)za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), b)osobiście, c)za pośrednictwem posłańca, Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego na adres jak poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Matki i Dziecka, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, pokój nr 342 – budynek A (III p.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Środki czystościowe i artykuły higieniczne
|
Numer referencyjny |
A/ZP/SZP.261-48/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych oraz artykułów higienicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: witold.sarnowski@imid.med.pl.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 2. Celem potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) Dokumenty dopuszczające do obrotu: a) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy b) z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z
późniejszymi zmianami) - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym; c) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107 poz. 679) – odpowiednia deklaracja zgodności WE i certyfikat WE /jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB; 2) Materiały informacyjne zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia (prospekt, katalog, karta, formularz danych technicznych itp.), potwierdzający wymagane parametry zawarte w Zał. Nr 2 do SIWZ (z zaznaczeniem wymaganych parametrów, nr części oraz pozycji oferowanego asortymentu). 3) Oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane towary są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zadań nr 1 – 4. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienia próbek i instrukcji użytkowania oferowanych towarów w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. 5) Dla części nr 5 - po trzy rolki z każdej pozycji
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 3b do SIWZ. Ponadto oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, terminu dostawy, terminu ważności i warunków płatności oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców; 2) oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do
SIWZ; 3) „tabela asortymentowo – cenowa” według wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ. 4) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności, gdy Wykonawca zaproponuje upusty;
2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
3) w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy;
4) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
5) w zakresie przedłużenia jej obowiązywania o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
w sytuacji częściowego niezrealizowania ilości określonych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik do umowy;
6) Zamawiający może jednostronnie zmienić umowę w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik do umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
7) w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania
wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane
w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika;
8) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu - na pisemny i umotywowany wniosek każda ze stron w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;
9) Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danej części stanowiącej przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki czyszczące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Środki czyszczące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Worki foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Worki foliowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły higieniczne z papieru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły higieniczne z papieru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do czyszczenia szkła laboratoryjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Płyn do czyszczenia szkła laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Papiery toaletowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Papiery toaletowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Ręczniki papierowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne środki do pielęgnacji podłóg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczne środki do pielęgnacji podłóg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo -cenowe stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ.
|
| |