| GuidZP400 | 
						
															b4599578-6129-4dec-a633-69e07a022fea
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															562804-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Starostwo Powiatowe w Miechowie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															29994340000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Racławicka
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Miechów
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															32-200
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															małopolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															413 821 110
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															413 821 118
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															przetargi@powiat.miechow.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.bip.malopolska.pl/spmiechow 
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Przedmiot zamówienia jest dofinasowany ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															https://bip.malopolska.pl/spmiechow,m,312871,2019.html 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															https://bip.malopolska.pl/spmiechow,m,312871,2019.html 
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty należy składać w formie pisemnej.
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Powiat Miechowski 32-200 Miechów; ul. Racławicka 12.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa mebli w ramach realizacji Projektu: „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2”
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															Or.272.7.2019
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach realizacji Projektu: „Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2”.
W ramach zadania należy dostarczyć:
- krzesła (półokrągłe oparcie): 42 szt. - kolor czerwony; 14 szt. -  kolor srebrny
- Ławki  jednoosobowe: 42 szt. - czerwony kolor stelaża; 8 szt.- srebrny kolor stelaża
- wózek na laptopy – 1 szt.
- Tablica biała magnetyczna – Tryptyk – 2 szt
- Szafa metalowa (5 półek) – 1 szt
- Szafa metalowa (4 półki) – 1 szt
- Łóżko kosmetyczne – 1 szt
- Taboret kosmetyczny – 1 szt
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6  do SIWZ.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2017 r.) wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia i dostarczone pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. 
Wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej.
Wykonawca dostarczy (transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli) przedmiot zamówienia odpowiednio do siedziby Zespołu Szkół Nr 1 ul. Racławicka 23 32-200 Miechów, w godzinach pracy tj. 8.00 – 15.00;
Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia.   
Wymagana obecność  przedstawiciela Wykonawcy przy odbiorze i zaprezentowanie wszystkich elementów przedmiotu Zamówienia. 
Przedmiot zamówienia jest dofinasowany ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															39150000-8
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-06-27T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |