Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego gadżetów promocyjnych: plecaki/worki, saszetki typu nerka zapinane w pasie, pendrive, Powerbanki, zawieszki z nadrukiem z metalowym uchwytem (smycze), zestawy notes A5 z długopisem w pudełku, notesy kołonotatniki A5, torby papierowe duże, torby papierowe małe, zestawy piśmiennicze pióro kulkowe i długopis w ozdobnych pudełkach, koce pikowane plażowe/ biwakowe maty, długopisy do ekranu dotykowego, odporne na wstrząsy i wodę głośniki Bluetooth/zestawy głośnomówiące, kable USB do iPhone chowane ładowarki typu c micro kabel USB do androida min 3 w 1, PowerBanki 12000 mAh, literki drewniane magiczny alfabet, zestawy zakreślaczy fluorescencyjnych, ołówki ze zwierzątkami, piórniki z kredkami i temperówką, etui na okulary w komplecie ze ściereczką do czyszczenia z mikrofibry, składane torby na zakupy, duże torby, parasolki małe składane, wstążki z satyny, kubki ceramiczne matowe, kubki termiczne, pojemniki na żywność oraz celofan.
Na dostarczonych gadżetach wykonany zostanie nadruk zgodnie z OPZ.
Asortyment przeznaczony do kontaktu z żywnością musi spełniać wymagania wynikające z powszechnie obwiązujących przepisów prawa (w tym w szczególności Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE. L. z 2004 r. Nr 338, str. 4 z późn. zm.).) oraz posiadać certyfikat o dopuszczeniu produktu do kontaktu z żywnością.
(zamówienie podstawowe 80% + opcjonalne 20% - zamawianych ilości)
|
GuidZP400 |
e49a6f78-50e3-4b09-b72f-bc64c65b43ec
|
Biuletyn |
562575-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400,
|
Zamawiajacy fax |
077 54 16 411
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty składa się w formie pisemnej - papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45 – 082 Opole, ul. Piastowska 12, pok. 202
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu UMWO
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.17.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego gadżetów promocyjnych: plecaki/worki, saszetki typu nerka zapinane w pasie, pendrive, Powerbanki, zawieszki z nadrukiem z metalowym uchwytem (smycze), zestawy notes A5 z długopisem w pudełku, notesy kołonotatniki A5, torby papierowe duże, torby papierowe małe, zestawy piśmiennicze pióro kulkowe i długopis w ozdobnych pudełkach, koce pikowane plażowe/ biwakowe maty, długopisy do ekranu dotykowego, odporne na wstrząsy i wodę głośniki Bluetooth/zestawy głośnomówiące, kable USB do iPhone chowane ładowarki typu c micro kabel USB do androida min 3 w 1, PowerBanki 12000 mAh, literki drewniane magiczny alfabet, zestawy zakreślaczy fluorescencyjnych, ołówki ze zwierzątkami, piórniki z kredkami i temperówką, etui na okulary w komplecie ze ściereczką do czyszczenia z mikrofibry, składane torby na zakupy, duże torby, parasolki małe składane, wstążki z satyny, kubki ceramiczne matowe, kubki termiczne, pojemniki na żywność oraz celofan.
Na dostarczonych gadżetach wykonany zostanie nadruk zgodnie z OPZ.
Asortyment przeznaczony do kontaktu z żywnością musi spełniać wymagania wynikające z powszechnie obwiązujących przepisów prawa (w tym w szczególności Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE. L. z 2004 r. Nr 338, str. 4 z późn. zm.).) oraz posiadać certyfikat o dopuszczeniu produktu do kontaktu z żywnością.
(zamówienie podstawowe 80% + opcjonalne 20% - zamawianych ilości)
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni roboczych. Termin wykonania i dostarczenia całości zamówienia będzie zgodny z ofertą Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych na kwotę min. 60 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw;
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (..), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
- oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§7.
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy:
1/ zaistnieją istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy;
2/ gdy nastąpią zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych
z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, treść umowy będzie dostosowana do tych zmian;
3/ w razie zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT to nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy przy czym kwota netto pozostanie bez zmian.
3. W przypadku gdy wystąpią problemy technologiczne lub techniczne uniemożliwiające realizację zamówienia w przewidzianym terminie, nastąpi zawieszenie biegu terminu realizacji umowy na czas usunięcia problemu.
4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy, akceptacji dokumentów i kontaktów roboczych pomiędzy stronami nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|