Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze

Data publikacji 2019-06-19
Data zakończenia 2019-06-28 00:00:00
Instytucja Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563318-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 zamówienia - zestawy komputerowe - 14 szt, komputery all in one - 2 szt, laptopy - 14 szt, serwer - 1 szt, drukarki - 8 szt, urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt, rzutniki - 4 szt, monitory interaktywne - 3 szt, monitor do prezentacji informacji- 1 szt, router switch - 3 szt, ups - 3 szt, tablety - 2 szt, dysk twardy - 3 szt, głośniki - 5 szt, urządzenie bezprzewodowego przesyłania obrazu do tv - 2 szt, futerały ochronne - 2 szt, patchcordy UTP- 100 szt, skrętki UTP - 3 szt, system backupu - 1 szt, pakiet biurowy Microsoft Office 2019 - 31 szt, Adobe Premiere CC - 1 szt, MS Windows serwer 2019 - 2 szt, system Windows 10 Pro - 10 szt, storage - 1 szt.
Część nr 2 zamówienia - zestawy komputerowe - 21 szt, drukarki - 2 szt.
Część nr 3 zamówienia - Magix Movie Edit Pro 2019 edu - 17 licencji, Wonderware Development Studio 2017 - 1 pakiet, Pakiet Solid Works Education Edition - 1 pakiet, Pakiet Edgam 2020 - 1 pakiet.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f84a0a6d-1d50-48d3-bcea-e930887d156c
Biuletyn 563318-N-2019
Zamawiajacy nazwa Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
Regon 23048061900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwówecka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 756 453 365
Zamawiajacy fax 756 453 310
Zamawiajacy email rektorat@kpswjg.pl
Adres strony url www.kpswjg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Utworzenie i wdrożenie zintegrowanego programu dla KPSW” - w całości dotyczy części zamówienia nr 2, „Podwyższenie jakości kształcenia i zarządzania w Uczelni” - elementy w części zamówienia nr 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kpswjg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpswjg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze, 58-503 Jelenia Góra ul. Lwówecka 18, Rektorat pokój nr 115
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
Numer referencyjny DAT-2151-3/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 zamówienia - zestawy komputerowe - 14 szt, komputery all in one - 2 szt, laptopy - 14 szt, serwer - 1 szt, drukarki - 8 szt, urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt, rzutniki - 4 szt, monitory interaktywne - 3 szt, monitor do prezentacji informacji- 1 szt, router switch - 3 szt, ups - 3 szt, tablety - 2 szt, dysk twardy - 3 szt, głośniki - 5 szt, urządzenie bezprzewodowego przesyłania obrazu do tv - 2 szt, futerały ochronne - 2 szt, patchcordy UTP- 100 szt, skrętki UTP - 3 szt, system backupu - 1 szt, pakiet biurowy Microsoft Office 2019 - 31 szt, Adobe Premiere CC - 1 szt, MS Windows serwer 2019 - 2 szt, system Windows 10 Pro - 10 szt, storage - 1 szt. Część nr 2 zamówienia - zestawy komputerowe - 21 szt, drukarki - 2 szt. Część nr 3 zamówienia - Magix Movie Edit Pro 2019 edu - 17 licencji, Wonderware Development Studio 2017 - 1 pakiet, Pakiet Solid Works Education Edition - 1 pakiet, Pakiet Edgam 2020 - 1 pakiet.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla 1 części zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem komputerów i sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączy dowód określający, że ta dostawa wraz z montażem została wykonana należycie. Dla 2 części zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z montażem komputerów i sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 90.000,00 zł brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz załączy dowód określający, że ta dostawa wraz z montażem została wykonana należycie. Dla 3 części zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 2 zamówienia (w zakresie Części nr 3 niżej wymienione dokumenty nie są wymagane). 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda: a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; d. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w powyższym ppkt. a)-c), e. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w powyższym ppkt. a) – c), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 1 ppkt a)- c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis pkt. 3 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 2 zamówienia (w zakresie Części nr 3 brak wymagań). W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wraz z montażem wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Oświadczenie – „Wykaz dostaw wraz z montażem” zgodne z wymaganiami określonymi Rozdziale V A pkt 2 ppkt 2.3 SIWZ ppkt a) dla części zamówienia nr 1 oraz ppkt b) dla części zamówienia nr 2.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami art. 25 ust. 1 pkt 2) Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia dokumentów i oświadczeń wymaganych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A lub/i nr 1B lub/i załącznik nr 1C do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę 2) Formularz cenowy (wzór – załącznik nr 1 do formularza ofertowego) – wypełniony przez Wykonawcę 3) Oświadczenia wymienione w rozdziale VI A pkt. 1 -4 niniejszej SIWZ 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt A ppkt 6 SIWZ – jeżeli dotyczy 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 6) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie ze wzorem formularza dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 2). 7) Dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego towaru zgodnie z Rozdziałem VI A pkt. 6 ppkt. 3) – jeżeli dotyczy 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru dołączonego do SIWZ (Załącznik nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium. Dla części nr 1 zamówienia: 7.000,00 zł (słownie złotych:siedem tysięcy 00/100) Dla części nr 2 zamówienia: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) Dla części nr 3 zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: Bank Zachodni WBK SA I Oddz. w Jeleniej Górze, o numerze: 90 1090 1926 0000 0005 1400 5976 z dopiskiem: „Wadium w przetargu nr DAT-2151-3/19 - Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze Część/ części - ……………”.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem komputerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania ogólnouczelnianego dla KPSW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
Zalacznik krotki opis zestawy komputerowe - 14 szt, komputery all in one - 2 szt, laptopy - 14 szt, serwer - 1 szt, drukarki - 8 szt, urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt, rzutniki - 4 szt, monitory interaktywne - 3 szt, monitor do prezentacji informacji- 1 szt, router switch - 3 szt, ups - 3 szt, tablety - 2 szt, dysk twardy - 3 szt, głośniki - 5 szt, urządzenie bezprzewodowego przesyłania obrazu do tv - 2 szt, futerały ochronne - 2 szt, patchcordy UTP- 100 szt, skrętki UTP - 3 szt, system backupu - 1 szt, pakiet biurowy Microsoft Office 2019 - 31 szt, Adobe Premiere CC - 1 szt, MS Windows serwer 2019 - 2 szt, system Windows 10 Pro - 10 szt, storage - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem komputerów i sprzętu komputerowego w ramach projektu „Utworzenie i wdrożenie zintegrowanego programu dla KPSW” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach osi III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 – Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
Zalacznik krotki opis zestawy komputerowe - 21 szt, drukarki - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania edukacyjnego dla KPSW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia od 7 do 35 dni roboczych, liczony od daty podpisania umowy (termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny oferty).
Zalacznik krotki opis Magix Movie Edit Pro 2019 edu - 17 licencji, Wonderware Development Studio 2017 - 1 pakiet, Pakiet Solid Works Education Edition - 1 pakiet, Pakiet Edgam 2020 - 1 pakiet.
  

Criterion

Kryteria okres czasu dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)