GuidZP400 |
3b37b494-a6ec-42c2-9e1f-85df7e3b6e7d
|
Biuletyn |
563256-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Poznaniu
|
Regon |
32385500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Hejmowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-736
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 62 83 004
|
Zamawiajacy fax |
61 62 83 035
|
Zamawiajacy email |
inwest@SOP.internetdsl.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.so.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd powszechny
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.so.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Hejmowskiego 2, Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i wdrożenie gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej dwunastu Sądów Rejonowych - Sądów Funkcjonalnych wraz z opieką informatyczną na okres 48 miesięcy od zakończenia wdrożenia
|
Numer referencyjny |
ZP-226-11/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i wdrożenie jednolitego, gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi procesów realizowanych przez Zespoły Kuratorskiej Służby Sądowej w dwunastu Sądach Rejonowych – Funkcjonalnych w okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje również moduł statystyczny Systemu oraz funkcjonalność elektronicznego przekazywania danych statystycznych do centralnej bazy, w ramach aplikacji dedykowanej „Kurator Okręgowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Opis spełnienia warunku:
Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej realizację wdrożenia i opieki serwisowej gotowego systemu teleinformatycznego do kompleksowej obsługi Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej w sądach rejonowych, w co najmniej pięciu sądach rejonowych, w których eksploatowane są wszystkie funkcjonalności oferowanego Systemu oraz jednocześnie wykonana była migracja danych i przeprowadzone zostały szkolenia.
Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie wymaganych dostaw.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
8 650 zł (osiem tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowią załączniki nr 8 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości umowy.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
3. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy:
1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),
3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,
4) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
a) nie wykonał zamówienia,
b) nienależycie wykonał zamówienie.
Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
• zmiana sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany korzystnej
dla Zamawiającego,
• zmiany sądu powszechnego, na rzecz którego ma być dokonana dostawa,
• w przypadku zmian organizacyjnych po stronie sądów powszechnych;
• zmiany lokalizacji dostaw w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących sądów powszechnych,
• zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia
• w terminie określonym w SIWZ w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,
• zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|