DOSTAWY SZAFEK UBRANIOWYCH

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-09 00:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567147-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY SZAFEK UBRANIOWYCH zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (opisać w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia
ZAŁĄCZNIK 1
FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

UWAGA: INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA TABELI

1. Wykonawca winien określić, dla poszczególnych pozycji ofertowych, ceny jednostkowe netto, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość/j.m oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto /brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto / wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości, Wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Jak również wpisać odpowiednie informacje w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy – pod rygorem odrzucenia oferty.
2. Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje (części zamówienia) – pod rygorem odrzucenia oferty.


LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia
(charakterystyka, wymiary itp.)
Ilość / j.m.
kwota netto
za j.m.
wartość netto
wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy
1 2 4 5 6 7 8
1 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny
- w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x100x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódke z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 230
2 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny
- w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x80x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
3 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie,
- w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 180-190x50x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
4 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie,
- w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm
- malowana proszkowo wg palety - wymiary całkowite: 180-190x40x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm
- w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- zakładka na nazwisko
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min. 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4
5 Szafka ubraniowa typu BHP z półką częściową na wys 15 – 20 cm. gł. 35 – 40 na buty 1-drzwiowa
- grubość blachy 0,6 mm
- 1 skrytka w kolumnie, 1 kolumna
- malowana proszkowo wg palety RAL
- wymiary całkowite: 150-160x40x49-50cm (WxSxG)
- wentylacja
- zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm. oraz zamek ryglowy – patentowy (trzy klucze)
- w skrytce drążek, 1x haczyk plastikowy, jeden wieszak na drążku
- profil wzmacniający na każdych drzwiczkach
- otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem , do ściany
- w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany
- stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm
- dostępność części zamiennych 60 miesięcy 20
razem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b110d1e7-ce49-4ee8-92f7-19efd7345c9d
Biuletyn 567147-N-2019
Zamawiajacy nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 35150686800000
Zamawiajacy adres ulica Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 630 80 59,
Zamawiajacy fax 126308059
Zamawiajacy email zam@5wszk.com.pl,
Adres strony url https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY SZAFEK UBRANIOWYCH
Numer referencyjny 38/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 5.1 Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY SZAFEK UBRANIOWYCH zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i na zasadach określonych w SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia/wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca opisze opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych w załączniku nr 1 (opisać w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy), który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.7 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5.8 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.9 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.10 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.11 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.12 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia ZAŁĄCZNIK 1 FORMULARZ CENOWY – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA UWAGA: INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA TABELI 1. Wykonawca winien określić, dla poszczególnych pozycji ofertowych, ceny jednostkowe netto, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość/j.m oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto /brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto / wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości, Wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Jak również wpisać odpowiednie informacje w kolumnie nazwa handlowa/numer katalogowy – pod rygorem odrzucenia oferty. 2. Wykonawca powinien wycenić wszystkie pozycje (części zamówienia) – pod rygorem odrzucenia oferty. LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość / j.m. kwota netto za j.m. wartość netto wartość brutto Nazwa handlowa/numer katalogowy 1 2 4 5 6 7 8 1 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa - grubość blachy 0,6 mm - 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny - w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm - malowana proszkowo wg palety RAL - wymiary całkowite: 180-190x100x49-50cm (WxSxG) - wentylacja - zamykana na kłódke z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm - w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - zakładka na nazwisko - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany - w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany - stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm - dostępność części zamiennych 60 miesięcy 230 2 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty 2-drzwiowa - grubość blachy 0,6 mm - 1 skrytka w kolumnie, 2 kolumny - w każdej skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm - malowana proszkowo wg palety RAL - wymiary całkowite: 180-190x80x49-50cm (WxSxG) - wentylacja - zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm - w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - zakładka na nazwisko - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany - w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany - stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm - dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4 3 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa - grubość blachy 0,6 mm - 1 skrytka w kolumnie, - w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 25 cm - malowana proszkowo wg palety RAL - wymiary całkowite: 180-190x50x49-50cm (WxSxG) - wentylacja - zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm - w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - zakładka na nazwisko - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany - w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany - stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm - dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4 4 Szafka ubraniowa typu BHP z podziałem i półką na buty jednodrzwiowa - grubość blachy 0,6 mm - 1 skrytka w kolumnie, - w skrytce pionowa przegroda dzieląca skrytkę na dwie równe części o szerokości 20 cm - malowana proszkowo wg palety - wymiary całkowite: 180-190x40x49-50cm (WxSxG) - wentylacja - zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze, grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm - w każdej skrytce górna półka, drążek, 4x haczyk plastikowy na drążku - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - zakładka na nazwisko - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem oraz do ściany - w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany - stopki poziomujące w zakresie min. 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm - dostępność części zamiennych 60 miesięcy 4 5 Szafka ubraniowa typu BHP z półką częściową na wys 15 – 20 cm. gł. 35 – 40 na buty 1-drzwiowa - grubość blachy 0,6 mm - 1 skrytka w kolumnie, 1 kolumna - malowana proszkowo wg palety RAL - wymiary całkowite: 150-160x40x49-50cm (WxSxG) - wentylacja - zamykana na kłódkę z zamkiem typu łucznik trzy klucze grubość (średnica) kabłąka 3-4 mm. oraz zamek ryglowy – patentowy (trzy klucze) - w skrytce drążek, 1x haczyk plastikowy, jeden wieszak na drążku - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą bokiem, tyłem , do ściany - w zestawie śruby umożliwiające skręcanie oraz mocowanie do ściany - stopki poziomujące w zakresie min 30 mm , nóżki o wys. 100 - 120mm - dostępność części zamiennych 60 miesięcy 20 razem
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 5.13 W związku z tym, że przedmiot niniejszego zamówienia jest objęty dofinansowaniem o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020 - Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia - Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych / nr projektu POIS.09.02.00-00-0097/17. / tytuł projektu: Wsparcie oddziałów 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w zakresie ginekologii, rehabilitacji, chirurgii ogólnej i urazowej oraz oddziałów chorób płuc i chorób wewnętrznych.”, Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione 9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 – formularz cenowy-opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, 9.1.4 Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 35.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalna jest jedna lub kilka następujących form: pieniądz (przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 35.2 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na rachunek bankowy podany przez Wykonawcę. 35.3 Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP 35.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP-ZOZ w Krakowie BGK/Oddział Kraków, : 97 1130 1150 0012 1150 9320 0004 35.5 Potwierdzona kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium musi być dołączona do oferty. 35.6 Oryginał świadczący o wniesieniu wadium, dotyczy tylko poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, musi być złożony w osobnej kopercie w Kancelarii Szpitala wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.07.2019 roku do godz. 11:00. 35.7 Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 35.8 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na rachunek bankowy podany przez Wykonawcę. 35.9 Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy PZP
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Wykonawcy na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub też dotyczą: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, 2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, 3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności 5) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe 6) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 7) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 8) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 9) zmiany stawki podatku VAT na towar, 10) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 11) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2019-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)