GuidZP400 |
3a30d421-2260-4297-8f9a-9fff0ad799c5
|
Biuletyn |
568846-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
|
Regon |
00030681600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
K. K. Baczyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oława
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713011300
|
Zamawiajacy fax |
713011312
|
Zamawiajacy email |
m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
|
Adres strony url |
https://zozolawa.wroc.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, pok nr 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i leków okulistycznych
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DZP/PN/20/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzętu i leków okulistycznych, ZOZ/DZP/PN/20/19
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 zadań.
Zadanie nr 1: Soczewki.
Zadanie nr 2: Soczewki 2
Zadanie nr 3: Akcesoria i zestawy zabiegowe do zaćmy
Zadanie nr 4: Zestawy do witrektomii
Zadanie nr 5: Materiały medyczne i narzędzia jednorazowe
Zadanie nr 6: Leki okulistyczne
3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono
w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 5, 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi.
Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć).
5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu.
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
7
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zamawiający wymaga złożenia tego dokumentu.
Uwaga: W przypadku podmiotów zarejestrowanych w Polsce – Zamawiający informuje, że w związku z faktem, iż ma możliwość samodzielnego pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym w postaci elektronicznej, tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.) – nie będzie wzywał Wykonawców do ich złożenia.
W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Polski – zgodnie z §10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U z 2016 r., poz. 1126) Wykonawca winien złożyć dokument bądź wskazać Zamawiającemu na ogólnie dostępne i elektronicznie prowadzone bazy, z których bezpłatnie będzie można pozyskać dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy ww. zakresie.
Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym – Wykonawca zobowiązany jest do ich tłumaczenia na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie, że oferowany
przedmiotu zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa - załącznik Nr 8
2) Foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta/wytwórcę oferowanych produktów lub jego autoryzowanego przedstawiciela, potwierdzające parametry, właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z żądaniami Zamawiającego, określonymi w specyfikacji asortymentowo cenowej - Załącznik nr 9 do SIWZ - wraz z umieszczoną na tych dokumentach przez wykonawcę adnotacją określającą zadanie i pozycję w zadaniu, której dotyczy przedstawiony dokument.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1: Soczewki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33731110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1: Soczewki - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Soczewki 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33731110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2: Soczewki 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3: Akcesoria i zestawy zabiegowe do zaćmy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3: Akcesoria i zestawy zabiegowe do zaćmy - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4: Zestawy do witrektomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4: Zestawy do witrektomii - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5: Materiały medyczne i narzędzia jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5: Materiały medyczne i narzędzia jednorazowe - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6: Leki okulistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6: Leki okulistyczne - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
| |