DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ OCHRONNEJ 2019

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564262-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003, 351135003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji
Metra w podziale na 34 Zadania:
Przedmiot Zamówienia obejmuje następujące Zadania:
NR ZADANIA NAZWA ZADANIA
1 UBRANIE ROBOCZE Z CZAPKĄ ROBOCZĄ
2 CZAPKA ROBOCZA WZMACNIANA ZABEZ.PRZED UDERZENIEM
3 KOSZULKA BAWEŁNIANA T-SHIRT
4 KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA
5 BIELIZNA OSOBISTA
6 KOSZULE MUNDUROWE
7 ODZIEŻ OCIEPLANA
8 PŁASZCZ P/DESZCZOWY (Z EL.ODBLASKOWYMI)
9 ODZIEŻ MUNDUROWA
10 ELEMENTY UMUNDUROWANIA
11 OBUWIE DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH MĘSKIE BOOTMAN
12 SANDAŁY ROBOCZE
13 OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZĄTACZEK I DYSPOZYTORÓW
14 OBUWIE GUMOWE
15 RĘKAWICE ROBOCZE MAPA
16 RĘKAWICE ROBOCZE ATG
17 RĘKAWICE ROBOCZE GUIDE
18 RĘKAWICE OCHRONNE
19 RĘKAWICE SPAWALNICZE
20 RĘKAWICE POZOSTAŁE
21 PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR
22 PRODUKTY UVEX
23 OSŁONA TWARZY
24 PRODUKTY JSP
25 KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA
26 FARTUCH OCHRONNY
27 KOMBINEZONY OCHRONNE
28 NAKOLANNIKI
29 ODZIEŻ STRAŻACKA
30 POLARY
31 PÓŁBUTY DAMSKIE PZO
32 PÓŁBUTY DAMSKIE (DZIAŁY PR I PZO)
33 PÓŁBUTY ROBOCZE
34 TRZEWIKI

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2858dc33-2ee2-4eeb-b950-c4e43d34b167
Biuletyn 564262-N-2019
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url www.metro.waw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.postepowania.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.postepowania.metro.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.postepowania.metro.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Godziny pracy Punktu Podawczego: 07.00-14.00.
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ OCHRONNEJ 2019
Numer referencyjny WP.25.000141.2019.S.W.JOCH
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest : Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji Metra w podziale na 34 Zadania: Przedmiot Zamówienia obejmuje następujące Zadania: NR ZADANIA NAZWA ZADANIA 1 UBRANIE ROBOCZE Z CZAPKĄ ROBOCZĄ 2 CZAPKA ROBOCZA WZMACNIANA ZABEZ.PRZED UDERZENIEM 3 KOSZULKA BAWEŁNIANA T-SHIRT 4 KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA 5 BIELIZNA OSOBISTA 6 KOSZULE MUNDUROWE 7 ODZIEŻ OCIEPLANA 8 PŁASZCZ P/DESZCZOWY (Z EL.ODBLASKOWYMI) 9 ODZIEŻ MUNDUROWA 10 ELEMENTY UMUNDUROWANIA 11 OBUWIE DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH MĘSKIE BOOTMAN 12 SANDAŁY ROBOCZE 13 OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZĄTACZEK I DYSPOZYTORÓW 14 OBUWIE GUMOWE 15 RĘKAWICE ROBOCZE MAPA 16 RĘKAWICE ROBOCZE ATG 17 RĘKAWICE ROBOCZE GUIDE 18 RĘKAWICE OCHRONNE 19 RĘKAWICE SPAWALNICZE 20 RĘKAWICE POZOSTAŁE 21 PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR 22 PRODUKTY UVEX 23 OSŁONA TWARZY 24 PRODUKTY JSP 25 KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA 26 FARTUCH OCHRONNY 27 KOMBINEZONY OCHRONNE 28 NAKOLANNIKI 29 ODZIEŻ STRAŻACKA 30 POLARY 31 PÓŁBUTY DAMSKIE PZO 32 PÓŁBUTY DAMSKIE (DZIAŁY PR I PZO) 33 PÓŁBUTY ROBOCZE 34 TRZEWIKI
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: Wykonawca będzie realizował dostawy w ilościach i asortymencie zamówionym przez Zamawiającego. Rozpoczęcie dostaw – po zawarciu umowy Zakończenie dostaw – 31.12.2019 r. W tym celu Zamawiający będzie składać Wykonawcy pisemne zamówienia częściowe wg poniższego harmonogramu: a) zamówienie I - do 14 dni od daty podpisania umowy b) zamówienie II - do 31.10.2019 r. c) zamówienie III - do 30.11.2019 r. które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w całości w ciągu 30 dni licząc od daty jego otrzymania e-mailem lub faxem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) wypełniony formularz cenowy odpowiedni dla oferowanego Zadania, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWP; 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) dokumenty wyszczególnione w pkt 5.2 ppkt1) SIWP tj. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1) wszystkie wymagane: deklaracje zgodności materiału, z którego została wykonana odzież, atesty, karty produktu bądź inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań specyfikacji technicznej; 2) Wraz z ofertą należy złożyć wzory oferowanej odzieży dotyczącej zadań 1-3-4, 6-10,25,30. Przedmiotowe wzory muszą być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej. Wykonawca do wzorów dołączy wszystkie wymagane w pkt 1) dokumenty. Wymagane deklaracje zgodności winny być opisane, którego zadania dotyczą oraz dołączone do wzoru odzieży; 3) w przypadku koszul mundurowych Wykonawca składa wraz o ofertą jedną koszulę z krótkim rękawem, jedną z długim rękawem oraz emblematy, rozmiar koszuli nie ma znaczenia; Wzory odzieży, do których wymagane jest oznakowanie odzieży (logo, emblematy, napisy) mogą być naszyte lub dołączone oddzielnie do wzorów oferowanej odzieży. 2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o którym mowa w art. 24 ust.11 ustawy Pzp
Czy wadium 1
Wadium 7.1 W zakresie zadań 1, 6,7, 11,12, 15,16, 21, 27, 33 Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: Zadanie nr 1 Ubranie robocze z czapką roboczą 5.250,00 zł Zadanie nr 6 Koszule mundurowe 1.600,00 zł Zadanie nr 7 Odzież ocieplana 1.700,00 zł Zadanie nr 11 Obuwie dla służb mundurowych męskie BOOTMAN 1.000.00 zł Zadanie nr 12 Sandały robocze 1.400,00 zł Zadanie nr 15 Rękawice robocze MAPA 2.550,00 zł Zadanie nr 16 Rękawice robocze ATG 4.200,00 zł Zadanie nr 21 Produkty 3M oraz PELTOR 3.500,00 zł Zadanie nr 27 Kombinezony ochronne 1.900,00 zł Zadanie nr 33 Półbuty robocze 1.350,00 zł RAZEM 24.450,00 zł W pozostałych Zadaniach Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 2 DodatkoweInformacje 1.Zamawiający ustala kryterium oceny ofert i ich wagi punktowe w każdym z Zadań: 1) Zamawiający w zakresie zadań 1,3-4, 6-10, 25, 30; ustala następujące kryteria oceny ofert (oddzielnie dla każdego zadania):  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania, 6) jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. 2. Zamawiający w zakresie zadań 2, 5, 11-24, 26-29, 31-34 ustala następujące kryterium oceny ofert (oddzielnie dla każdego zadania): Kryterium Waga kryterium Cena wykonania Zadania 100 % Badana Oferta uzyska wartość punktową K (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) wyliczoną wg wzoru: KC = (Cmin/Cb) * 100 gdzie: K - wartość punktowa w kryterium " Cena wykonania Zadania " Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena brutto badanej oferty. Ofertą najkorzystniejszą dla danego Zadania będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  wystąpienia siły wyższej;  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności; 2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych. 7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa UBRANIE ROBOCZE Z CZAPKĄ ROBOCZĄ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis UBRANIE ROBOCZE Z CZAPKĄ ROBOCZĄ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZAPKA ROBOCZA WZMACNIANA ZABEZ.PRZED UDERZENIEM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis CZAPKA ROBOCZA WZMACNIANA ZABEZ.PRZED UDERZENIEM
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa KOSZULKA BAWEŁNIANA T-SHIRT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis KOSZULKA BAWEŁNIANA T-SHIRT
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%, jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa BIELIZNA OSOBISTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis BIELIZNA OSOBISTA
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa KOSZULE MUNDUROWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis KOSZULE MUNDUROWE
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ODZIEŻ OCIEPLANA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis ODZIEŻ OCIEPLANA
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PŁASZCZ P/DESZCZOWY (Z EL.ODBLASKOWYMI)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania
Zalacznik krotki opis PŁASZCZ P/DESZCZOWY (Z EL.ODBLASKOWYMI)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ODZIEŻ MUNDUROWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%, jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania
Zalacznik krotki opis ODZIEŻ MUNDUROWA
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa ELEMENTY UMUNDUROWANIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis ELEMENTY UMUNDUROWANIA
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa OBUWIE DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH MĘSKIE BOOTMAN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis OBUWIE DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH MĘSKIE BOOTMAN
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa SANDAŁY ROBOCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis SANDAŁY ROBOCZE
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZĄTACZEK I DYSPOZYTORÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZĄTACZEK I DYSPOZYTORÓW
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa OBUWIE GUMOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis OBUWIE GUMOWE
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa RĘKAWICE ROBOCZE MAPA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE ROBOCZE MAPA
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa RĘKAWICE ROBOCZE ATG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE ROBOCZE ATG
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa RĘKAWICE ROBOCZE GUIDE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE ROBOCZE GUIDE
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa RĘKAWICE OCHRONNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE OCHRONNE
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa RĘKAWICE SPAWALNICZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE SPAWALNICZE
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa RĘKAWICE POZOSTAŁE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis RĘKAWICE POZOSTAŁE
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa PRODUKTY UVEX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PRODUKTY UVEX
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa OSŁONA TWARZY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis OSŁONA TWARZY
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa PRODUKTY JSP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PRODUKTY JSP
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa FARTUCH OCHRONNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis FARTUCH OCHRONNY
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa KOMBINEZONY OCHRONNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis KOMBINEZONY OCHRONNE
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa NAKOLANNIKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis NAKOLANNIKI
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa ODZIEŻ STRAŻACKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ODZIEŻ STRAŻACKA
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa POLARY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,
Zalacznik krotki opis POLARY
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa PÓŁBUTY DAMSKIE PZO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PÓŁBUTY DAMSKIE PZO
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa PÓŁBUTY DAMSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PÓŁBUTY DAMSKIE
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa PÓŁBUTY ROBOCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PÓŁBUTY ROBOCZE
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa TRZEWIKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis TRZEWIKI
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)