Dostawa mebli do Szkół Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew,

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-16 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Tczew
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570085-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostarczone produkty winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
szafy i biurko - elementy płytowe korpusu, półki oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej
o grubości co najmniej 18 mm., lub płyty laminowanej w zależnośco od opisu przedmiotu zamówienia Ściana tylna powinna być wykonana z płyty HDF( dla szaf), grubości 3mm, przy czym kolor i rysunek powierzchni płyty ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu. Otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty.
drzwiczki szafek należy wyposażyć w uchwyty oraz zamki (jeśli przedmiot zamówienia tego wymaga)
Meble powinny być dostarczone w całości. gotowe do wstawienia do sali lub na korytarz Krzesłą- wyściełane siedzenia i oparcia
szafy metalowe do szatni powinny posiadać solidną konstrukcja stalową z wysokiej jakości blachy, drzwi z profilami wzmacniającymi (niechybotliwe), osadzone na ukrytych zawiasach, posiadać w drzwiach otwory wentylacyjne, łat-wość utrzymania czystości dzięki gładkiej, jednolitej powierzchni. Malowane farbami z atestem PZH.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do:
Część nr 1:
Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew
Część nr 2
Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Marii Konopnickiej 11 83-110 Tczew,
Część nr3
Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Topolowa 23, 83-110 Tczew
Częśc nr 4
Dostawa szaf metalowych do Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cedf25c2-adf9-4495-a53d-d2a03ed2fde2
Biuletyn 570085-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych
Regon 36621208100000
Zamawiajacy adres ulica Kołłątaja
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Tczew
Zamawiajacy kod pocztowy 83-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 587759456
Zamawiajacy fax 587759484
Zamawiajacy email ambroziak@cuw.tczew.pl
Adres strony url cuw.tczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia cuwtczew.bipstrona.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja cuwtczew.bipstrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Centrum Usług Wspólnych, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych, 83-110 Tczew, ul. Kołłątaja 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do Szkół Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew,
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu dostarczone produkty winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. szafy i biurko - elementy płytowe korpusu, półki oraz drzwi i fronty szuflad powinny być wykonane z płyty wiórowej o grubości co najmniej 18 mm., lub płyty laminowanej w zależnośco od opisu przedmiotu zamówienia Ściana tylna powinna być wykonana z płyty HDF( dla szaf), grubości 3mm, przy czym kolor i rysunek powierzchni płyty ściany tylnej powinien odpowiadać kolorowi i rysunkowi pozostałych elementów korpusu. Otwory widoczne po montażu mebla, łby śrub i wkrętów powinny być wyposażone w odpowiednie zaślepki o kolorze zbliżonym do koloru płyty. drzwiczki szafek należy wyposażyć w uchwyty oraz zamki (jeśli przedmiot zamówienia tego wymaga) Meble powinny być dostarczone w całości. gotowe do wstawienia do sali lub na korytarz Krzesłą- wyściełane siedzenia i oparcia szafy metalowe do szatni powinny posiadać solidną konstrukcja stalową z wysokiej jakości blachy, drzwi z profilami wzmacniającymi (niechybotliwe), osadzone na ukrytych zawiasach, posiadać w drzwiach otwory wentylacyjne, łat-wość utrzymania czystości dzięki gładkiej, jednolitej powierzchni. Malowane farbami z atestem PZH. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do: Część nr 1: Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew Część nr 2 Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Marii Konopnickiej 11 83-110 Tczew, Część nr3 Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Topolowa 23, 83-110 Tczew Częśc nr 4 Dostawa szaf metalowych do Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych po wcześniejszym, przynajmniej 5-cio dniowym zgłoszeniem Zamawiającemu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i/lub dokumentów - w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdza-jących okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przepro-wadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyja-śnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie po-twierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych zadań w wysokości: Część nr 1 : Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 7 - 250 zł Część nr 2 : Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi- 150 zł Część nr 3 : Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 12 – 250 zł Część nr 4 : Dostawa szaf metalowych do Szkoły Podstawowej nr 7 – 500 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
Zalacznik krotki opis 1. Regał z półkami w kolorze brzozy-wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm, wym. 83,6 x 30 x 164,5 cm., 2.Regał w kolorze brzozy z 20 pojemnikami róznej pojemności, wym. 104 x 48 x 105,5 cm, wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS multiplex, pojemniki na cokole - 3 kolumny. Rodzaj pojemników: 1. płytki - 6 szt., wym. 31,2 x 42,7 x 7,5 cm, 2. głęboki - 3 szt. , wym. 31,2 x 42,7 x 15 cm, duży - 6 szt. wym. 31,2 x 42,7 x 22,5 cm, Wszystkie pojemniki z prowadnicami. Kolor pojemników limonkowy. 3. Szafa w kolorze brzozy z półkami (dwie wysuwane) i przegrodą,wym. 89,1 x 48 x 212,8 cm Wykonana z płyty laminowanej , o gr. 18 mm. W górnej części szafy- półki. Wys. półek 18 cm , szer. przegród 32 i 50,5 cm , 4. Biurko lewostronne o wymiarach wym. 125,5 x 70 x 76 cm, szafka i szuflada zamykana na zamek. W szafce jedna półka. Biurko z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w kolorze brzozy oraz białym, z obrzeżem ABS multiplex.; wym. wewn. szafki 45 x 59 x 46,5 cm, wym. wewn. szuflady 40,5 x 51,5 x 12,5 cm , szer. przestrzeni na krzesło 67 cm 5.Regał z 2 przegrodami i półką w kolorze brzozy o wym. 83 x 35 x 83 cm. Wymiary przestrzeni między półkami: 25 x 34,9 x 35,7 cm ; Regał przystosowany do zamocowania do niego drzwiczek. Wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm. 6.Regał z 2 przegrodami i 2 półkami w kolorze brzozy o wym. 83 x 35 x 120,5 cm . Wymiary przestrzeni między półkami: 25 x 34,9 x 35,7 cm ; Regał przystosowany do zamocowania do niego drzwiczek. Wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm. 7.Drzwiczki do regałów- 8 szt. białych i 8 szt. szarych, 8 szt. zielonych o wym. 24,5 x 35 cm. Drzwiczki pozwalają na dowolne aranżacje regałów. Posiadają uchwyty i półeczkę. Wykonane z płyty MDF o grubości 18 mm, 8.Regał z jedną półką. Wykonany z płyty laminowanejo grubości 18 mm, w kolorze brzozy. o wym. 83 x 35 x 83 cm, obrzeżem PCV. 9.Regał z dwiema półkami. Wykonany z płyty laminowanejo grubości 18 mm, w kolorze brzozy. 83 x 35 x 120,5 cm,. 10.Regał z 3 szufladami- z frontami wykonanymi z płyty MDF w kolorz żółtym, czerwonym i zielonym, o wym. 83 x 35 x 83 cm. Wykonany z płyty laminowanej w kolorze brzozy. 11.Szatnia dla 4 dzieci - niebieska, na stabilnym, metalowym stelażu, z półką na buty. Siedzisko wykonane ze sklejki o grubości 19 mm, z kolorowym laminatem HPL. wys. siedziska 26 cm. Półka wykonana z płyty laminowanej w kolorzei brzozy, o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS. 12.Szatnia dla 2 dzieci - niebieska, na stabilnym, metalowym stelażu, z półką na buty. Siedzisko wykonane ze sklejki o grubości 19 mm, z kolorowym laminatem HPL. wys. siedziska 26 cm. Półka wykonana z płyty laminowanej w kolorzei brzozy, o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS. 13.Szatnia narożne dla 4 dzieci- niebieska, na stabilnym, metalowym stelażu, z półką na buty. Siedzisko o wys. 26 cm, wykonane ze sklejki o grubości 19 mm, z kolorowym laminatem HPL. Półka wykonana z płyty laminowanej w tonacji brzozy, o grubości 18 mm, z obrzeżem ABS. 14.Wieszak do zamontowania pod półkami szatni - typ kotwica, wykonane z tworzywa sztucznego, kolor żółty, dł. 8 cm.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Marii Konopnickiej 11 83-110 Tczew,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Krzesło o wymiarach: Szerokość 60 cm, Długość: 60 cm, Wysokość: 50 cm; wykonane z materiałów: pianka, metal, sklejka, poliester; siedzisko i oparcie w kolorze szarym, nogi w kolorze dębowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Topolowa 23, 83-110 Tczew
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
Zalacznik krotki opis 1.Szafka wykonana z płyty laminowanej, obrzeża oklejnone, PCV, posiadająca bezpieczne, niewystające uchwyty do otwierania, wymiary 900 x 390 x 1620 mm (szer. x gł. x wys.). Korpus -kolor klonu, fronty kolor zielony+ granat 2. Regał wykonany z płyty laminowanej, obrzeże oklejone PCV. Wymiary (sxgxw): 800 x 395 x 1900 mm. wyposażony w nóżki o wysokości 60 mm oraz duże drewniane uchyty. Korpus i fronty w kolorze klon, uchwyty w klorze grafitowym. 3.Regał wykonany z płyty laminowanej, obrzeże oklejone PCV. Wymiary (sxgxw): 800 x 395 x 1200 mm.. wyposażony w nóżki o wysokości 60 mm oraz duże drewniane uchyty. Korpus i fronty w kolorze klon, uchwyty w klorze grafitowym. 4. Krzesło tapicerowane - siedzisko i oparcie w kolorze czerwonym , stelaż metalowy- RAL9006 .Siedzisko o wymiarach: szerokość 450 mm, głębokość 460 mm , 5. Stół świetlicowy - rozmiar 6, 1200x 800 mm, stelaż wykonany z rury Ø 32 w kolorze RAL9006, blat w kolorze klon wykonany z płyty laminowanej, obrzeże wykończone listwą PCV.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa szaf metalowych do Szkoły Podstawowej nr 7, ul. Stoczniowców 15A, 83-110 Tczew
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.2 W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, należy wpłacić w/w kwotę na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Szafa metalowa do szatni, czterodrzwiowa, profil L o wym. 180x80x50 cm., Drzwi szaf ryglowane trójpunktowo. Zamek cylindryczny, 5 masterów, malowane proszkowo, kolor czerwony 10szt. , niebieski 10 szt.,kolor żólty 10 szt. Blacha grubości 0,7-1 mm, atestowana, szafki z certyfikatorami - polskie normy: PN-F-06009 , PN-90/F/06010/05.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)