GuidZP400 |
1c7fcad3-9821-4fd0-8542-6a30d816c54b
|
Biuletyn |
580274-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
|
Regon |
27579000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
121
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-726
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 2547408, centrala 2547598
|
Zamawiajacy fax |
422 547 418
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.asp.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.asp.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódź 91-726, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro, pok. 501
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu tworzenia kopii zapasowych i zarządzania nimi na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
|
Numer referencyjny |
KBZ.261.21.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu tworzenia kopii zapasowych i zarządzania nimi.
Zamawiający oczekuje systemu spełniającego poniższe wymagania:
1. Możliwości zarządzania systemem kopii zapasowych i wymagania co do oczekiwanych funkcjonalności
• Interfejs zarządzania oparty na przeglądarce WWW. Zgodność interfejsu z większością popularnych przeglądarek www.
• Interfejs musi być zgodny z platformami mobilnymi (możliwość zarządzania systemem z poziomu tabletu).
• Interfejs musi oferować możliwość prezentacji najważniejszych danych dotyczących stanu systemu i zadań przez niego realizowanych w przejrzystej formie graficznej z możliwością dostosowania zawartości, treści i formy prezentacji poszczególnych danych.
• Moduł raportujący z możliwością zdefiniowania zawartości, formy i częstotliwości generowania raportów oraz metody ich dostarczania (wysyłanie na podany adres e-mail lub zapisywanie do wskazanego folderu).
• Możliwość definiowania uprawnień dla administratorów system kopii zapasowych na poziomie dostępu do poszczególnych obiektów (maszyn, hostów, lokalizacji, modułów, itp.).
• Integracja z MS Active Directory na poziomie zarządzania dostępem i administratorami.
• Wsparcie dla Single Sign On dla logowania do systemu.
• Możliwość zarządzania procesem tworzenia kopii zapasowych dla wielu różnych podsieci, również w przypadku stosowania NAT.
• Możliwość definiowania planów wykonywania kopii zapasowych, ich replikacji i zarządzaniem ich retencją (kasowaniem).
• Możliwość tworzenia zcentralizowanych (obejmujących swym zasięgiem wiele maszyn lub ich grupy) planów wykonywania kopii zapasowych.
• Możliwość zdalnej instalacji agentów kopii zapasowych na maszynach z systemem operacyjnym Windows.
• Możliwość zdalnego uaktualniania agentów kopii zapasowych
• Możliwość zdalnego zarządzania procesem wykonywania kopii zapasowej i odzyskiwania danych.
• Możliwość zdefiniowania dedykowanej maszyny, której agent kopii zapasowej wykonywał będzie czynności zarządzania i replikacji kopii zapasowych z wielu innych maszyn (zadania kopiowania, przenoszenia, konsolidacji plików kopii zapasowej).
• Możliwość zastosowania zcentralizowanych modułów do zarządzania przechowywaniem plików kopii zapasowych.
• Centralny katalog wszystkich danych zapisanych w kopiach zapasowych.
• Wbudowany serwer PXE umożliwiający bootowanie maszyn przez sieć LAN z przygotowanego nośnika startowego.
2. Wymagania związane z wykonywaniem kopii zapasowych:
• Kopie zapasowe całych dysków i partycji.
• Kopie zapasowe wybranych plików i folderów.
• Zapis kopi zapasowych (plikowych i dyskowych) w magazynie chmurowym dostarczanym przez producenta systemu kopii zapasowych.
• Zapis kopii zapasowych na udziały sieciowe.
• Zapis kopii zapasowych na serwer SFTP .
• Zapis kopii zapasowych na dedykowaną ukrytą partycję na maszynie, której kopia zapasowa jest wykonywana.
• Zapis kopii zapasowych na urządzenia taśmowe (pojedyncze napędy, biblioteki taśmowe, autoloadery).
• Możliwość wyszukiwania plików w kopiach zapasowych
• Możliwość szyfrowania plików kopii zapasowych
• Wsparcie dla technologii VSS
• Deduplikacja kopii zapasowych na poziomie bloków danych. Deduplikacja wykonywana na źródle w celu ograniczenia ilości danych przesyłanych przez sieć.
• Kompresja plików kopii zapasowych.
• Możliwość replikacji kopi zapasowych na kolejne nośniki (dyski, napędy taśmowe, magazyn chmurowy) - Dla wersji std 2 lokalizacje – bez taśmy.
• Możliwość zaplanowania zadań związanych weryfikacją, replikacją i retencją plików kopii zapasowych.
3. Wymagania związane z odtwarzaniem danych z kopii zapasowych:
• Odtworzenie całej maszyny (Windows, Mac) – tzw. Bare Metal Restore
• Odtworzenie całej maszyny (Windows, Mac) na innej platformie sprzętowej niż ta, z której wykonano kopię zapasową.
• Odtworzenie poszczególnych plików i folderów.
• Automatyzacja procesu odtwarzania całych maszyn – np.: po zabootowaniu maszyny z przygotowanego wcześniej nośnika, powinna zostać odtworzona ostatnia wykonany kopia zapasowa automatycznie, bez konieczności jej wyszukiwania i wskazywania).
• Wyszukiwanie i podgląd odtwarzanych wiadomości email.
4. Wymagania co do modelu licencjonowania rozwiązania:
• Możliwość wyboru przy zakupie licencji dożywotnich i subskrypcyjnych
• Model licencjonowania oparty na maszynach fizycznych i hostach – brak limitów na chronioną ilość danych, maszyn wirtualnych i aplikacji)
5. Wspierane systemy operacyjne:
• Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7, Windows XP, Windows Vista
• macOS
6. Ilość obsługiwanych stanowisk:
• 100 z deduplikacją
• 250 bez deduplikacji
7. Rodzaj licencji: wieczysta.
8. Wsparcie techniczne: min. 12 miesięcy..
• Próby przywrócenia prawidłowego działania zakupionego oprogramowania będą wykonywane w możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej w następnym dniu roboczym po dniu przyjęcia zgłoszenia awarii. Zgłoszenie awarii przekazane do godziny 15:00 zostanie przyjęte w tym samym dniu, dla pozostałych zgłoszeń zostaną one przyjęte na następny dzień roboczy.
• Usterki zgłaszane będą na wskazany przez Dostawcę nr telefonu lub adres poczty elektronicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
48710000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wskazuje, że dostawa oraz wdrożenie systemu musi nastąpić w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Uwaga! Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium wyboru oferty – pkt 15.1.b) SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy systemu (oprogramowania) komputerowego o wartości brutto min. 80.000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda z podaniem podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane, przedmiotu dostawy, ich wartości, daty wykonania dostaw, według Załącznika nr 4 do SIWZ oraz załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli w dniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.4. W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy złożenia:
- wykazu dostaw (co najmniej 2 dostawy) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, systemu (oprogramowania) komputerowego o wartości brutto min. 80.000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ., oraz
- załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów w powyższym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć na wezwanie:
- opis zaoferowanego systemu (oprogramowania) komputerowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:
10.4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
10.4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – nr 33 1130 1163 0014 7148 7820 0011. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą.
10.8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10.10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę systemu tworzenia kopii zapasowych i zarządzania nimi na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi” oznaczenie sprawy: KBZ.261.21.2019.
10.11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją:
a. zmiana terminów realizacji dostaw nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
c. zmiana jakości lub innych parametrów oprogramowań zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
- niedostępnością na rynku oprogramowań wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych oprogramowań;
- pojawieniem się na rynku oprogramowań nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
- pojawieniem się na rynku oprogramowań o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie.
2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|