Dostawa i instalacja systemu tworzenia kopii zapasowych

Data publikacji 2019-07-30
Data zakończenia 2019-08-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579378-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu tworzenia kopii zapasowych składającego się z oprogramowania, serwera oraz napędu taśmowego wraz z wskazanymi usługami wsparcia i gwarancji. Serwer oraz napęd taśmowy muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2019 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedażowego na terenie Unii Europejskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0562e45-5755-4609-8689-8a77365fa4a5
Biuletyn 579378-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Regon 81014446200000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 256 100
Zamawiajacy fax 914 256 103
Zamawiajacy email sekretariat@wup.pl
Adres strony url https://www.wup.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego zgodnie z Rozdziałami VII, X oraz XI SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 w Szczecinie – Kancelaria (na parterze, w holu głównym Urzędu), 70-383 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i instalacja systemu tworzenia kopii zapasowych
Numer referencyjny WUP.XVA.322.159.ASzu.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu tworzenia kopii zapasowych składającego się z oprogramowania, serwera oraz napędu taśmowego wraz z wskazanymi usługami wsparcia i gwarancji. Serwer oraz napęd taśmowy muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2019 roku oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedażowego na terenie Unii Europejskiej.
Cpv glowny przedmiot 48710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 45 dni licząc od daty podpisania umowy. Wykonawca zadeklaruje w ofercie cenowej termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia stanowi Kryterium nr 3 i podlega punktacji. Termin wykonania (dostawa, instalacja, konfiguracja i testy) nie może być dłuższy nić 45 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale Vb SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument ten należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty o których mowa pkt 8 ppkt 1 litera a) i b) niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 1) niniejszego rozdziału, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 8 ppkt 1 litera a) i b) – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) i braku podstaw do wykluczenia (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne. e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument ten należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym poniżej w ust. 3. 3. Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany modelu/asortymentu/podzespołów lub jego elementu, w przypadku braku dostępności lub trudnością w dostawie. Zaoferowany nowy model/asortyment/ podzespół lub jego element, nie może być o parametrach gorszych niż wskazany przez Wykonawcę oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 4. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, wymagających wprowadzania aneksu do umowy, informacje zawarte w § 2.
IV 4 4 data 2019-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, ceny jednostkowe, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia 3) Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. • WYKONAWCA NIE SKŁADA ZAŁACZNIKA NR 5 DO SIWZ NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT!!! -Formalności, które muszą być dopełnione po wyborze oferty w celu podpisania umowy: Wykonawca pod rygorem stwierdzenia uchylania się od zawarcia umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy: 1) Mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny), 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zmawiającemu: a) Oświadczenie producenta/dystrybutora, iż Serwer oraz napęd taśmowy są fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2019 roku oraz pochodzą z legalnego kanału sprzedażowego na terenie Unii Europejskiej. b) Oświadczenie producenta/dystrybutora, że oferowany sprzęt nie jest przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. c) Oświadczenia wystawione przez producenta/dystrybutora, że oferowane urządzenie jest zgodne z europejskimi normami dotyczącymi CE i WEEE. d) Wydruk ze strony www.windowsservercatalog.com potwierdzający, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows 2012, Microsoft Windows 2012 R2, Microsoft Windows 2016, Microsoft Windows 2019. e) Wydruk ze strony www.vmware.com potwierdzający, że oferowany serwer znajduje się na liście kompatybilności systemu ESXi w wersji 6.0U3, 6.5, 6.7.

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji na dostarczony sprzet
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)