GuidZP400 |
dcf83285-ee04-46b4-b07c-cf00e97cede4
|
Biuletyn |
582138-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
|
Regon |
10158710000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bolesława Prusa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42372
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 794 671
|
Zamawiajacy fax |
227 794 671
|
Zamawiajacy email |
zp@zozmswia.pl
|
Adres strony url |
www.zozmswia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPMA.02.01.01-14-1953/15 „Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WM 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka ochrony zdrowia
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozmswia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prusa 1/3, 05-400 Otwock, w sekretariacie. Dopuszczalne jest składanie ofert drogą pocztową/kurierską z zastrzeżeniem, że decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki na wskazany w pkt 1 adres Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego (nadania)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Otwocku, ul. Bolesława Prusa 1/3, 05-400 Otwock, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy
|
Numer referencyjny |
ZP10-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie systemu kolejkowego opartego o: infokiosk z drukarką, 5 wyświetlaczy gabinetowych oraz 1 wyświetlacz zbiorczy. Zamówienie w ramach projektu pn. „Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cały system objęty gwarancją na min. 36 miesięcy.
1. Dostawa powinna obejmować sprzęt, wymagane oprogramowanie, montaż w tym wykonanie brakującej infrastruktury teletechnicznej, konfigurację, uruchomienie oraz instruktaż dla personelu.
2. Gwarancja powinna obejmować bezpłatną aktualizację oprogramowania, naprawę sprzętu, usuwanie wszelkich awarii w okresie obowiązywania gwarancji.
a) Przez „aktualizację oprogramowania” należy rozumieć wszelkie aktualizacje (w tym: patch, update, upgrade), opracowywane w celu: utrzymania oprogramowania w zgodności z przepisami prawa i/lub aktualizacje powstałe w wyniku prowadzonego przez producenta wewnętrznego procesu rozwoju oprogramowania.
3. Gabinety oraz rejestracja znajdują się w jednym budynku w sąsiadujących pomieszczeniach.
4. Wymagane funkcje systemu sterowania ruchem pacjenta:
a) integracja z systemem WMS Mediqus Gabos Software Sp. z o.o. (w tym: pobranie informacji o zaplanowanych wizytach, potwierdzenie wizyty, anulowanie wizyty, pobieranie historii wizyt),
b) wykonanie samodzielnej rejestracji na urządzeniu (infokiosku),
c) sprawdzenie przez pacjenta na urządzeniu (infokiosku) historii wizyt w jednostce,
d) sprawdzenie i potwierdzenie na urządzeniu (infokiosku) przybycia do placówki przez pacjenta zapisanego na wizytę w danym dniu,
e) informacje o wezwaniu pacjenta wyświetlają się na wyświetlaczach gabinetowych oraz na wyświetlaczu zbiorczym umieszczonym w poczekalni. Prezentacja odbywa się w formie audiowizualnej,
f) na wyświetlaczu zbiorczym kolejno wyświetlane są numery przywołania,
g) na wyświetlaczach gabinetowych mogą być prezentowane informacje o zajętości (wolne, zajęte), numer aktualnie wezwanego pacjenta (numer jest wyświetlany do końca odbywającej się wizyty), zdjęcie, specjalizacja oraz imię i nazwisko lekarza, numer gabinetu (nazwa gabinetu), prezentacja komunikatów może odbywać się zarówno w trybie graficznym jak i audiowizualnym,
h) na wyświetlaczach gabinetowych i/lub na wyświetlaczu zbiorczym możliwość wyświetlania dodatkowych informacji multimedialnych, np. o planowanych akcjach profilaktycznych prowadzonych w placówce,
i) urządzenie do systemu kolejkowego (Infokiosk) umożliwia pobranie biletu kolejkowego (po podaniu numeru identyfikującego pacjenta np. indywidualnego nr pacjenta w systemie szpitalnym, nr pesel, numerze karty pacjenta, etc.) oraz uzyskanie informacji o przewidywanym czasie wizyty,
j) możliwość wyświetlania na ekranie infokiosku dodatkowych informacji poprzez funkcję wygaszacza ekranu: minimum pliki graficzne (np. jpg). Możliwość konfiguracji parametrów działania wygaszacza ekranu,
k) przywołanie pacjenta odbywa się manualnie (za pomocą urządzenia bądź odpowiedniego przycisku w programie do obsługi infokiosku zainstalowanego na komputerze personelu) przez personel z możliwością zmiany kolejności przywołania (pacjent ma przypisany numer przywołania),
l) wezwanie pacjenta do gabinetu wywoływane jest w systemie przez personel gabinetu. Personel ma wgląd w listę oczekujących do gabinetu.
|
Cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia: 28/35* dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 35 dni od dnia podpisania umowy.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody instytucji finansującej projekt.
2. Miejsce realizacji dostawy: siedziba Zamawiającego w Otwocku mieszcząca się przy ul. Bolesława Prusa 1/3.
*w zależności od złożonej oferty
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI. Pkt. 2 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
2. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Zamawiający oceni Wykonawcę oraz czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 5, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki przetargowe będą zsumowane w celu łącznej oceny. Potencjał podmiotów występujących wspólnie powinien odpowiadać zdolności wykonania zamówienia pojedynczego Wykonawcy, co oznacza, że warunki określone w rozdział V ust. 1 pkt 2 i 3 ppkt a) powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składana ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ): Co najmniej jedną dostawę o wartości min. 30 000,00 zł brutto polegającą na dostawie i montażu i wdrożeniu infokiosku oraz systemu kolejkowego z drukarką i wyświetlaczami wraz z podaniem rodzaju, dat i miejsca wykonania dostawy oraz załączeniem dowodów określających, iż dostawa została wykonana należycie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
2. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Zamawiający oceni Wykonawcę oraz czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 5, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki przetargowe będą zsumowane w celu łącznej oceny. Potencjał podmiotów występujących wspólnie powinien odpowiadać zdolności wykonania zamówienia pojedynczego Wykonawcy, co oznacza, że warunki określone w rozdział V ust. 1 pkt 2 i 3 ppkt a) powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 3 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
6. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 3 niniejszej SIWZ.
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 2 i 3 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.
8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
10. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
11. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
12. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 2 i 3 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 2 i 3 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.
8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
9. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) polisę OC na prowadzenie działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy;
b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, czy wykonywane były w obiekcie czynnym oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Do oferty Wykonawca musi dołączyć Załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz oferowanych produktów – dokument ma umożliwić dokonanie oceny spełniania przez oferowane rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego;
11. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
12. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 2 i 3 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia formularza ofertowego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Do oferty Wykonawca musi dołączyć Załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz oferowanych produktów – dokument ma umożliwić dokonanie oceny spełniania przez oferowane rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego;
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku, gdy:
1) wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
2) zmianie przepisów ustawy o VAT – Strony wprowadzą aneksem zapisy dotyczące mechanizmu podzielonej płatności, w przypadku konieczności wyodrębnienia odrębnego rachunku bankowego dla płatności podatku VAT,
3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy,
4) zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zaistnienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z Umową lub powodujących nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji Przedmiotu Umowy w całości lub części,
5) jeżeli wykonanie Umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
6) gdyby zachowanie dotychczasowej formy lub zakresu było niemożliwe lub niecelowe ze względów technicznych, technologicznych lub z innych przyczyn niezasadne albo niemożliwe lub, gdyby zaistniała korzystna dla Zamawiającego możliwość zastosowania nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub innych rozwiązań informatycznych albo sprzętowych – w zakresie formy lub zakresu wykonania Przedmiotu Umowy,
7) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian,
8) wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego sprzętu, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu,
9) pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy albo kosztów eksploatacji Przedmiotu Umowy lub pojawienia się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej,
10) uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany sposobu wykonania Umowy, jeżeli przyczyny te zostały ujawnione przez Zamawiającego lub Wykonawcę na etapie realizacji Umowy,
11) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych).
2. Postanowienia ww. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
3. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|