GuidZP400 |
21a5c7eb-f628-4a0d-8a55-19a9e118c2b1
|
Biuletyn |
581691-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
Regon |
28848400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-776
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
Adres strony url |
http://www.ihit.waw.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://www.ihit.waw.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.ihit.waw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ihit.waw.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ihit.waw.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjncyh do systemu sterylizacji parowej oraz innego drobnego sprzetu medycznego (częśći 1-7)
|
Numer referencyjny |
IHIT/P/43/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji parowej oraz innego drobnego sprzetu medycznego (częśći 1-7).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału na 7 części. Ofertę można składać na jedną, lub więcej części.
Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 23 ustawy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oferta musi zawierać
1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ;
2) Specyfikacja asortymentowo – cenowa - Załącznik Nr 1A do SIWZ;
3) Oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 2 do SIWZ;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze;
5) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia
20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) – Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Formularzu Ofertowym – Załącznik Nr 1 do SIWZ;
Jeżeli produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych, nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnym wpisom – Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie
o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) dotyczące tych podmiotów – jeżeli dotyczy.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
Dokumentów i oświadczeń, o których mowa w ust. 5.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Zamawiający żąda w tym zakresie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i dokumentów.
1) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia
20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) posiadają:
- deklarację/deklaracje zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań
zasadniczych Dyrektywy Urządzenia Medyczne 93/42/ECC*
- /lub wpis do rejestru wyrobów medycznych*
- i/lub odpowiedni certyfikat CE*
- i/lub certyfikaty CE*
- i/lub deklarację zgodności*
Jeżeli produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych, nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnym wpisom – Wykonawca składa stosowne oświadczenie.
2) Karty techniczne - zawierające przede wszystkim parametry techniczne oraz właściwości fizykochemiczne produktów w których określone będą przewidywane zastosowanie, warunki bezpiecznego magazynowania i transportu.
6. Informacja o podwykonawcach
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca składa w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 pkt 1) i 3) rozdziału VII SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 lub ust. 2 pkt 1 lit. a i ust. 2 pkt 3.
W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,
2) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana.
Wzór umowy określający warunki, na jakich Zamawiający wymaga od wykonawców zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego określa załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 data |
2019-09-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Termin dostaw:
– 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części);
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy).
4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego.
5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
|
Zalacznik krotki opis |
Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów sterylizacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Termin dostaw:
– 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części);
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy).
4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego.
5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
|
Zalacznik krotki opis |
Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów dezynfekcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Rękawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Termin dostaw:
– 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części);
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy).
4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego.
5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pisaki, osłonki i rolki tuszujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192125-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Termin dostaw:
– 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części);
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy).
4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego.
5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
|
Zalacznik krotki opis |
Pisaki, osłonki i rolki tuszujące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki transportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Termin dostaw:
– 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części);
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy).
4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego.
5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki transportowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Etykiety według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Termin dostaw:
– 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części);
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy).
4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego.
5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dreny i łączniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141626-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy
od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Termin dostaw:
– 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części);
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy).
4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego.
5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny i łączniki
|
| |