Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku – 2 postępowanie

Data publikacji 2019-08-05
Data zakończenia 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582292-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE, do selektywnej zbiórki odpadów n/w rodzaju:
1) wyposażonych w taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu, w górnej części worka, z nadrukiem, bez zgrzewu w dolnej części worka:
a) worki na szkło 120 l, w ilości 150 000 szt.,
b) worki na szkło komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt.,
c) worki na metale i tworzywa sztuczne 120 l, w ilości 320 000 szt.,
d) worki na metale i tworzywa sztuczne komercyjne 120 l, w ilości 25 000 szt.,
e) worki na odpady „bio” 90 l, w ilości 130 000 szt.,
f) worki na odpady „bio” komercyjne 90 l, w ilości 30 000 szt.,
g) worki na papier 120 l, w ilości 110 000 szt.
h) worki na papier komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt.,
i) worki na popiół 80 l, w ilości 160 000szt.,
j) worki na odpady zmieszane 120 l, w ilości 15 000 szt.
2) bez taśmy i nadruku:
a) worki na odpady inne 60 l, w ilości 15 000 szt.
2. Dostarczane Zamawiającemu worki winny być konfekcjonowane w rolkach po 15 szt (worki o grubości 0,06 mm i więcej) oraz po 20 szt (worki o grubości 0,05 mm i mniej), separowane
(każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania.
3. Dostawy towaru na paletach o rozmiarach nie większych niż 120 cm/80 cm. Każdy rodzaj worka winien być spakowany na osobnej palecie (nie dopuszcza się mieszania rodzajów worków podczas dostawy).
4. Minimalna ilość zamówionych worków każdego z rodzaju to 5000 szt.
5. Wymagane parametry techniczne worków precyzuje rozdz. III pkt. 5 SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy worków w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię przedmiotu zamówienia.
7. Termin dostawy nie może przekroczyć max do 21 dni kalendarzowych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego e-mail lub faxem (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert).
8. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotowych worków do siedziby Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupywanych przez Zamawiającego worków LDPE.
10. Zamawiający wymaga wykonania nadruków na workach będących przedmiotem zamówienia, zgodnie ze wzorami określonymi w Załączniku nr 9 do SIWZ.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości worków określonych w rozdz. III pkt. 1 SIWZ, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% ilości całego zamówienia. W powyższym przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia:
- należności za niedostarczoną partię worków,
- odszkodowania za utracone korzyści.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f575142-d17a-476d-9b14-ac83f83d6c00
Biuletyn 582292-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
Regon 91004177600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komunalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 544 121 805
Zamawiajacy fax 544 121 804
Zamawiajacy email saniko@saniko.com.pl
Adres strony url http://www.saniko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.saniko.com.pl/k/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku – 2 postępowanie
Numer referencyjny BZ/ZP.13/01/08/19.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE, do selektywnej zbiórki odpadów n/w rodzaju: 1) wyposażonych w taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu, w górnej części worka, z nadrukiem, bez zgrzewu w dolnej części worka: a) worki na szkło 120 l, w ilości 150 000 szt., b) worki na szkło komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., c) worki na metale i tworzywa sztuczne 120 l, w ilości 320 000 szt., d) worki na metale i tworzywa sztuczne komercyjne 120 l, w ilości 25 000 szt., e) worki na odpady „bio” 90 l, w ilości 130 000 szt., f) worki na odpady „bio” komercyjne 90 l, w ilości 30 000 szt., g) worki na papier 120 l, w ilości 110 000 szt. h) worki na papier komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., i) worki na popiół 80 l, w ilości 160 000szt., j) worki na odpady zmieszane 120 l, w ilości 15 000 szt. 2) bez taśmy i nadruku: a) worki na odpady inne 60 l, w ilości 15 000 szt. 2. Dostarczane Zamawiającemu worki winny być konfekcjonowane w rolkach po 15 szt (worki o grubości 0,06 mm i więcej) oraz po 20 szt (worki o grubości 0,05 mm i mniej), separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania. 3. Dostawy towaru na paletach o rozmiarach nie większych niż 120 cm/80 cm. Każdy rodzaj worka winien być spakowany na osobnej palecie (nie dopuszcza się mieszania rodzajów worków podczas dostawy). 4. Minimalna ilość zamówionych worków każdego z rodzaju to 5000 szt. 5. Wymagane parametry techniczne worków precyzuje rozdz. III pkt. 5 SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy worków w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię przedmiotu zamówienia. 7. Termin dostawy nie może przekroczyć max do 21 dni kalendarzowych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego e-mail lub faxem (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert). 8. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotowych worków do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupywanych przez Zamawiającego worków LDPE. 10. Zamawiający wymaga wykonania nadruków na workach będących przedmiotem zamówienia, zgodnie ze wzorami określonymi w Załączniku nr 9 do SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości worków określonych w rozdz. III pkt. 1 SIWZ, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% ilości całego zamówienia. W powyższym przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię worków, - odszkodowania za utracone korzyści.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował min. 2 dostawy worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów, o wartości brutto min. 200 tys. zł. każda dostawa. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w od pkt. 1. do pkt. 6. 8. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej (lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował min. 2 dostawy worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów, o wartości brutto min. 200 tys. zł. każda dostawa. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wzory worków będących przedmiotem zamówienia tj.: - wzór worka na szkło – 2 szt., - wzór worka na metale i tworzywa sztuczne – 2 szt., - wzór worka na odpady „bio” – 2 szt., - wzór worka na papier – 2 szt., - wzór worka na popiół – 2 szt. - wzór worka na odpady zmieszane – 2 szt. Dostarczone worki winny spełniać parametry techniczne określone przez Zamawiającego w rozdz. III pkt. 2 SIWZ. Zamawiający nie wymaga nadruków na wzorach worków. 2. Wzór przykładowej rolki worków min. 1 szt. - worki winny być separowane, każdy worek winien być nawinięty na rolkę osobno, worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotyczy); 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy); 5. Dokument wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. VIII SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany w treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania niniejszej umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) zmiany Dostawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, na nowego Dostawcę: a) powstałego w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Dostawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Dostawcy względem jego podwykonawców; 2) w przypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia; 4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Dostawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w takim przypadku Dostawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Dostawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu; 5) zmiany w ilościach worków, określonych w § 1 ust. 1 umowy wraz ze zmianą wartości umowy, z zastrzeżeniem, że w przypadku zwiększenia wartości umowy, zastosowanie ma § 10 ust. 1 pkt. 2 niniejszego paragrafu. 6) przedłużenie terminu umowy, maksymalnie do 6 m-cy, w przypadku gdy Zamawiający nie wybierze wszystkich ilości worków w terminie 12 m-cy, określonym w § 2 niniejszej umowy. 7) konieczność dokonania wymiany osób reprezentujących strony w umowie, 2. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie i podpisana przez obie strony pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Dostawca, jak i Zamawiający.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 2. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Całkowita cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)