Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 wraz z wyposażeniem dwóch pracowni informatycznych

Data publikacji 2019-08-07
Data zakończenia 2019-08-16 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Markach
Miejscowość Marki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583819-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje dostawę, wraz z transportem następującego sprzętu:
a. Microsoft Server – Device CAL 2019 60 szt.
b. Program Antywirusowy licencja na 1 rok – załącznik nr 1a do SIWZ 60 szt.
c. Serwer z systemem Windows Server 2019 standard – załącznik nr 1b do SIWZ 1 szt.
d. Zestaw komputerowy (komputer, monitor, klawiatura, mysz) z zainstalowanym oprogramowaniem Windows 10 Professional oraz Microsoft Office 2019 wersja edukacyjna – załącznik nr 1c do SIWZ 60 kpl.
5. Monitory – załącznik nr 1d do SIWZ 15 szt.
2. Szczegółowy opis sprzętu oraz jego specyfikacja techniczna została zawarta w załącznikach od 1a do 1d do SIWZ. Wymienione w w/w załącznikach do Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. Przedmiot umowy będzie dostarczony, wniesiony i rozładowany do siedziby zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego, w godzinach pracy zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 255e2774-8d71-4963-9d97-49e5d0d21aa8
Biuletyn 583819-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Markach
Regon 14122862700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Klonowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Marki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-270
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 771 37 34
Zamawiajacy fax 22 771 35 86
Zamawiajacy email andrzej.motyka@marki.pl
Adres strony url www.bip.marki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.marki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.marki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Marki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Kancelaria pok. 13
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 wraz z wyposażeniem dwóch pracowni informatycznych
Numer referencyjny WZP.271.45.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie obejmuje dostawę, wraz z transportem następującego sprzętu: a. Microsoft Server – Device CAL 2019 60 szt. b. Program Antywirusowy licencja na 1 rok – załącznik nr 1a do SIWZ 60 szt. c. Serwer z systemem Windows Server 2019 standard – załącznik nr 1b do SIWZ 1 szt. d. Zestaw komputerowy (komputer, monitor, klawiatura, mysz) z zainstalowanym oprogramowaniem Windows 10 Professional oraz Microsoft Office 2019 wersja edukacyjna – załącznik nr 1c do SIWZ 60 kpl. 5. Monitory – załącznik nr 1d do SIWZ 15 szt. 2. Szczegółowy opis sprzętu oraz jego specyfikacja techniczna została zawarta w załącznikach od 1a do 1d do SIWZ. Wymienione w w/w załącznikach do Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Przedmiot umowy będzie dostarczony, wniesiony i rozładowany do siedziby zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego, w godzinach pracy zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1,2,4 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie: - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa komputerów o wartości minimum 100 000 zł brutto;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ: a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (wykaz wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z paragrafem 9 projektu umowy
IV 4 4 data 2019-08-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)