| GuidZP400 |
c9e22ed7-b2e3-4582-a323-41df39e7d6fb
|
| Biuletyn |
583774-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Mysłakowice
|
| Regon |
23082170100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mysłakowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58-533
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy telefon |
756 439 986
|
| Zamawiajacy email |
inwestycje@myslakowice.pl
|
| Adres strony url |
www.myslakowice.pl/BIP
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
PROJEKT "KOMPETENTNI UCZNIOWIE W GMINIE MYSŁAKOWICE" DOFINANSOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOSLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, na co posiada stosowne pełnomocnictwa zgodnie z art. 16 ustawy Pzp (Porozumienie w sprawie wspólnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych z dnia 19.08.2016r.).
2. Jednostki wymienione w pkt 5 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Kompetentni uczniowie w Gminie Mysłakowice” -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT/ AGD w ramach projektu „Kompetentni uczniowie w Gminie Mysłakowice”.
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.myslakowice.pl/BIP
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.myslakowice.pl/BIP
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Mysłakowice ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Kompetentni uczniowie w Gminie Mysłakowice” -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT/ AGD
|
| Numer referencyjny |
RGK.ZP.271.09.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT/AGD do szkół prowadzonych przez Gminę Mysłakowice w ramach projektu „Kompetentni uczniowie w Gminie Mysłakowice” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020., współfinansowanego
z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 10 Edukacja, Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej
i ponadgimnazjalnej, Poddziałania: 10.2.3 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT AJ.
2.Zakres rzeczowy:
I część zamówienia: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Mysłakowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
II część zamówienia: zakup i dostawa sprzętu ICT/AGD do szkół na terenie Gminy Mysłakowice
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT/AGD do szkół na terenie Gminy Mysłakowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający nie dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy Pzp.
|
| Okres w dniach |
30
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy (dotyczy części I, II zamówienia)
UWAGA: Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ dot. części I, II zamówienia.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości min. 50 000 zł brutto.
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min. 100 000 zł brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości min. 50 000 zł brutto.
Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.100 000 zł brutto.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty(formularz ofertowy stanowiący zał . nr 1 do SIWZ) każdy wykonawca musi dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2. Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część I zamówienia:2 000,00zł brutto(słownie: dwa tysiące złotych)
Część II zamówienia:6 000,00 zł brutto(słownie: sześć tysięcy złotych)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian istotnych postanowień umowy. Na podstawie art.144 ust.1 pkt. 1ustawy Pzp.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
|
| IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:45
|
| IV 4 5 okres |
30
|