GuidZP400 |
1c80ac48-27f6-404e-9870-450b180257a6
|
Biuletyn |
577878-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
|
Regon |
00031508600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lekarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-610
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48483615283
|
Zamawiajacy fax |
+48483615213
|
Zamawiajacy email |
zampubl@rszs.regiony.pl
|
Adres strony url |
przetargi.rszs.radom.regiony.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
przetargi.rszs.radom.regiony.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przetargi.rszs.radom.regiony.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu w pokoju nr 309A Sekcja Zamówień Publicznych III piętro /Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa worków foliowych, środków do gruntownego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni tarketowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
|
Numer referencyjny |
RSS/SZP/P-37/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa worków foliowych, środków do gruntownego czyszczenia i zabezpieczania powierzchni tarketowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Część nr 1 - Środki do gruntownego czyszczenia i zabezpieczenia posadzek pokrytych wykładzinami tarketowymi
Część nr 2 - Worki Foliowe
|
Cpv glowny przedmiot |
39831300-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Deklaracja zgodna z rozporządzeniem (WE) NR 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, lub pozwolenie na obrót wydane przez Główny Inspektorat Sanitarny - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. nr. 1252) - wymagania dla asortymentu opisanego w części nr 2 w punktach: 8,9,10, dotyczący wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością
|
Inne dokumenty niewymienione |
Numeracja zastosowana w ogłoszeniu jest zgodna z numeracją z SIWZ.
6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
6.1.2. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w załączniku nr 6-7 do SIWZ.
6.1.3. pełnomocnictwo – w oryginale.
6.1.4. wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4-5 do niniejszej SIWZ.
6.1.5. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy przedłożyć próbkę oferowanego produktu (produkt ten zostanie również sprawdzony pod względem parametrów ocenianych). Dotyczy części nr 1 – parametru wymaganego: zapach.
6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące podwykonawców.
6.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące tych podmiotów.
6.7. Podwykonawcy:
6.7.1. Wykonawca zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców , o ile jest to wiadome (należy wskazać w formularzu oferty pkt. 9).
6.8.Poleganie przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
6.8.1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.8.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.5.1.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium.
8.2. Zamawiający określa wadium w wysokości:
Część nr 1 – 1 300,00 zł
Część nr 2 – 5 746,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
5.1. zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian (nie dotyczy sytuacji gdy obowiązek zapłaty podatku leży po stronie Zamawiającego).
5.2. W przypadku niewykorzystania ilości określonych w umowie - możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy nie dłużej jednak niż o 1 rok za zgodą obu stron.
5.3. Dopuszcza się zmianę przedmiotu umowy, tj. zastąpienie przedmiotu umowy innym równoważnym produktem o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż wykazane w ofercie (z zastrzeżeniem, że cena tego produktu nie ulegnie podwyższeniu) z zastrzeżeniem, iż spełnione zostaną parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Powyższa zmiana możliwa jest jedynie w przypadku:
a) definitywnego wycofania przedmiotu umowy z obrotu lub wykreślenia z rejestru wyrobów medycznych
b) zaprzestania wytwarzania przedmiotu umowy;
c) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego pod względem technologicznym.
|
IV 4 4 data |
2019-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|