Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa® pn. „Kompetencje kluczem do zatrudnienia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
Zamówienia nie zostało podzielone i obejmuje dostawę sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa ® w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do siwz;
W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych na zasadach określonych poniżej:
Równoważność została przez Zamawiającego wskazana w Tabeli – w kolumnie - „Opis” Opisu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie minimalnych lub oczekiwanych: zawartości, ilości, wymiarów, funkcjonalności, przeznaczenia.
Zamawiający za produkty równoważne, rozumie produkty o parametrach wskazanych w kolumnie - „Opis”, które odpowiadają cechom opisanym w tej kolumnie lub są lepsze od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczone są innym znakiem towarowym. W przypadku zaoferowania innych produktów, niż wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie „Nazwa”, udowodnienie równoważności proponowanych produktów, każdorazowo spoczywa na Wykonawcy.
Dostarczony sprzęt powinien posiadać w widocznym miejscu oznaczenie (np. w formie naklejki) dotyczące współfinansowania zakupu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020, zgodne z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający wymaga aby wszystkie sprzęty i akcesoria były fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne, zapewniające należyte bezpieczeństwo dla użytkowników, o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Wszystkie przedmioty, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Podczas dokonywania odbioru przedmiotów Wykonawca przekaże Zamawiającemu certyfikaty, atesty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych oraz instrukcje obsługi w języku polskim, deklaracje zgodności CE, gwarancje i licencje niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
Dostarczone przedmioty muszą być wniesione i zamontowane do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego .
Dostawy należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń.
Na dostarczone wyposażenie Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim.
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub,
dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. |
GuidZP400 |
f40bfa8a-266a-4c40-a7f4-46fb75838fee
|
Biuletyn |
583121-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Cedynia
|
Regon |
81168458000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cedynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
74-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 41 44 006
|
Zamawiajacy fax |
91 41 44 162
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cedynia.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cedynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa sprzętu do diagnozy i terapii metodą Toamtisa® w ramach projektu pn. „Kompetencje kluczem do zatrudnienia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cedynia.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cedynia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Cedyni, Plac Wolności 1, 74 - 520 Cedyni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa® pn. „Kompetencje kluczem do zatrudnienia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
|
Numer referencyjny |
PIOS.271.9.2019.SP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa® pn. „Kompetencje kluczem do zatrudnienia” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym.
Zamówienia nie zostało podzielone i obejmuje dostawę sprzętu do diagnozy i terapii metodą Tomatisa ® w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do siwz;
W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych na zasadach określonych poniżej:
Równoważność została przez Zamawiającego wskazana w Tabeli – w kolumnie - „Opis” Opisu przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie minimalnych lub oczekiwanych: zawartości, ilości, wymiarów, funkcjonalności, przeznaczenia.
Zamawiający za produkty równoważne, rozumie produkty o parametrach wskazanych w kolumnie - „Opis”, które odpowiadają cechom opisanym w tej kolumnie lub są lepsze od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczone są innym znakiem towarowym. W przypadku zaoferowania innych produktów, niż wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie „Nazwa”, udowodnienie równoważności proponowanych produktów, każdorazowo spoczywa na Wykonawcy.
Dostarczony sprzęt powinien posiadać w widocznym miejscu oznaczenie (np. w formie naklejki) dotyczące współfinansowania zakupu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020, zgodne z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający wymaga aby wszystkie sprzęty i akcesoria były fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne, zapewniające należyte bezpieczeństwo dla użytkowników, o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Wszystkie przedmioty, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Podczas dokonywania odbioru przedmiotów Wykonawca przekaże Zamawiającemu certyfikaty, atesty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych oraz instrukcje obsługi w języku polskim, deklaracje zgodności CE, gwarancje i licencje niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
Dostarczone przedmioty muszą być wniesione i zamontowane do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego .
Dostawy należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń.
Na dostarczone wyposażenie Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim.
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub,
dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Wzór oferty na dostawy wraz z wypełnionym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio załączniki nr 1 do siwz.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument,
Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków,
Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|