3.2 Przedmiot zamówienia stanowi: „Zakup wraz z dostawą 5 zestawów komputerowych stacjonarnych, wraz z monitorami interaktywnymi”
3.3 Zamówienie obejmuje:
• I Zestaw komputerowy stacjonarny (gwarancja na zestaw min 24, max 36 miesięcy)
• 1 "procesor: procesor widniejący w teście PassMark CPU Mark
• (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) z dnia 31.07.2019, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wynik minimum 9314 pkt
• "
• 2 płyta główna: ATX, kompatybilna z wszystkimi podzespołami i zgodna z parametrami opisanymi w kosztorysie
• 3 porty zewnętrzne: 1 x RJ45, 1xHDMI, 1xDVI-D, 4xUSB 3.0, Audio, 2xUSB 2.0
• 4 karta dźwiękowa: zintegrowana;
• 5 karta sieciowa (zintegrowana): 10/100/1000 MB;
• 6 karta graficzna: zintegrowana (wyjścia: HDMI, DVI-D)
• 7 dysk SSD: złącze M.2, pojemność min.: 1024 MB, Szybkość odczytu min. [MB/s]: 1800 Szybkość zapisu [MB/s]: 1800
• 8 pamięć RAM: min. 8 GB (2*4GB) DDR4-2666MHz ,
• 9 karta sieciowa bezprzewodowa (wewnętrzna PCI lub PCI-E)
• • standard Wi-Fi: IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.11b
• • antena: odłączana dookólna
• • szybkość transferu Wi-Fi: do 150 Mb/s
• • częstotliwość: 2,4 GHz
• • zabezpieczenia: WEP 64/128-bit, WPA-PSK/WPA2-PSK
• 10 port Bluetooth minimum ver 4.1, wbudowany w płytę główną lub na karcie rozszerzeń”
• 11 napęd: DVD +/- RW
• 12 zasilacz: min. 550W, aktywny PFC , efektywność energetyczna min. 80%, certyfikat min. 80 PLUS Silver
• 13 obudowa: Midi Tower ATX;
• 14 czytnik kart pamięci (wewnętrzny)
• 15 klawiatura i mysz: interfejs USB
• 16 system operacyjny : 64 bitowy, zgodny z oprogramowaniem księgowym Insert Subiekt GT, programem Asseco Płatnik oraz ma pozwalać na pełną i bezproblemową pracę w środowisku domenowym Active Directory w Windows 2012 Server wraz z centralnym zarządzaniem aktualizacjami systemu operacyjnego z poziomu domeny
• 17 "monitor komputerowy”
• • Przekątna: co najmniej 22’’;
• • Format obrazu: 16:9,
• • Rodzaj matrycy: IPS lub PLS
• • Czas reakcji matrycy: 5 ms lub mniej,
• • Typ podświetlania: LED,
• • Nominalna rozdzielczość: co najmniej 1920 x 1080, •Gniazda wejściowe: HDMI oraz DVI-D
• 18 głośniki komputerowe
• • typ urządzenia zestaw 2.1
• • typ komunikacji bezprzewodowa
• • rodzaj komunikacji Bluetooth
• • Kolor: czarny
• • ilość głośników : 3 szt.
• • głośnik niskotonowy [subwoofer] tak
• • moc głośnika satelitarnego RMS 15 W
• • moc głośnika niskotonowego RMS 30 W
• • regulacja głośności tak
• • wyposażenie dodatkowe kabel audio 3,5 mm
• • moc RMS 60 W
• • waga max całego zestawu: 6050 g
• • standard komunikacji Bluetooth 4.1
• • zasięg nadajnika 15 m
• • wymiary subwoofer: max 255 x 265 x 190 mm | głośnik satelitarny: max 170 x 100 x 85 mm
• • złącza 1 x 3.5mm (mini-jack) i 1 x RCA
• II "Monitor interaktywny ( gwarancja 5 lat )
• Rozdzielczość panelu 3840 x 2160
• Kąt widzenia: 178° / 178°
• Żywotność panelu minimum: 50.000 h
• Grubość wzmocnionej szyby 4 mm
• Wyjścia wideo HDMI: HDMI
• Przekątna: 86""
• Wyjście audio Mini jack 3.5 mm
• Wbudowane głośniki: minimum 2x 16 W
• Wejścia wideo: 2 x HDMI, VGA (D-Sub15)
• Wejścia audio: Mini jack 3.5 mm
• Dodatkowe funkcje: Android OS, Komunikacja Bluetooth, Komunikacja Wi-Fi, Menu dotykowe OSD, Slot OPS, USB Media Player
• Gwarancja 5 lat na urządzenie, 5 lat na panel
• Dołączone akcesoria Pilot z bateriami, Pisaki (3 szt), Przewód audio (5m), Przewód HDMI (1,5m), Przewód USB (5m), Przewód VGA, Przewód zasilający (3m), uchwyt montażowy ścienny
• Certyfikaty CE, ISO 9001, ISO 14001, RoHS, WEEE
• Monitor interaktywny należy dostarczyć i zamontować w siedzibie Zamawiającego we wskazanym miejscu. Po zamontowaniu należy przeprowadzić krótkie szkolenie z instrukcji obsługi.
3.4 Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji.
3.5 Wszystkie urządzenia, w odniesieniu do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, muszę posiadać tenże certyfikat.
3.6 Wszystkie zastosowane podzespoły zestawu muszą być ze sobą kompatybilmne.
3.7 Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt komputerowy i akcesoria sieciowe wg w/w opisu.
3.8 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
3.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
3.10
3.11 Zakup stanowi element projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II" nr RPMP.10.02.01-12-0043/19, Który ubiega się o dofinansowanie w ramach konkursu nr RPMP.10.02.01-IP.01-12-066/18 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Dla Działania 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT.
3.12 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.14 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3.15 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.16 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3.17 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3.18 Rozliczenie za dostarczony sprzęt nastąpi jedną fakturą końcową po podpisaniu protokołu odbioru.
3.19 Zamawiający nie wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.
|
GuidZP400 |
61285e56-e051-4b30-9ca6-0b7edf112d5c
|
Biuletyn |
584256-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
|
Regon |
12318259500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 289-17-40,
|
Zamawiajacy fax |
12 289-17-88
|
Zamawiajacy email |
zsz@powiatwielicki.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Dla Działania 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pckziu-wieliczka.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup wraz z dostawą 5 zestawów komputerowych stacjonarnych, wraz z monitorami interaktywnymi”
|
Numer referencyjny |
PCKZIU.271.20.CKZ.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2 Przedmiot zamówienia stanowi: „Zakup wraz z dostawą 5 zestawów komputerowych stacjonarnych, wraz z monitorami interaktywnymi”
3.3 Zamówienie obejmuje:
• I Zestaw komputerowy stacjonarny (gwarancja na zestaw min 24, max 36 miesięcy)
• 1 "procesor: procesor widniejący w teście PassMark CPU Mark
• (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) z dnia 31.07.2019, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wynik minimum 9314 pkt
• "
• 2 płyta główna: ATX, kompatybilna z wszystkimi podzespołami i zgodna z parametrami opisanymi w kosztorysie
• 3 porty zewnętrzne: 1 x RJ45, 1xHDMI, 1xDVI-D, 4xUSB 3.0, Audio, 2xUSB 2.0
• 4 karta dźwiękowa: zintegrowana;
• 5 karta sieciowa (zintegrowana): 10/100/1000 MB;
• 6 karta graficzna: zintegrowana (wyjścia: HDMI, DVI-D)
• 7 dysk SSD: złącze M.2, pojemność min.: 1024 MB, Szybkość odczytu min. [MB/s]: 1800 Szybkość zapisu [MB/s]: 1800
• 8 pamięć RAM: min. 8 GB (2*4GB) DDR4-2666MHz ,
• 9 karta sieciowa bezprzewodowa (wewnętrzna PCI lub PCI-E)
• • standard Wi-Fi: IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.11b
• • antena: odłączana dookólna
• • szybkość transferu Wi-Fi: do 150 Mb/s
• • częstotliwość: 2,4 GHz
• • zabezpieczenia: WEP 64/128-bit, WPA-PSK/WPA2-PSK
• 10 port Bluetooth minimum ver 4.1, wbudowany w płytę główną lub na karcie rozszerzeń”
• 11 napęd: DVD +/- RW
• 12 zasilacz: min. 550W, aktywny PFC , efektywność energetyczna min. 80%, certyfikat min. 80 PLUS Silver
• 13 obudowa: Midi Tower ATX;
• 14 czytnik kart pamięci (wewnętrzny)
• 15 klawiatura i mysz: interfejs USB
• 16 system operacyjny : 64 bitowy, zgodny z oprogramowaniem księgowym Insert Subiekt GT, programem Asseco Płatnik oraz ma pozwalać na pełną i bezproblemową pracę w środowisku domenowym Active Directory w Windows 2012 Server wraz z centralnym zarządzaniem aktualizacjami systemu operacyjnego z poziomu domeny
• 17 "monitor komputerowy”
• • Przekątna: co najmniej 22’’;
• • Format obrazu: 16:9,
• • Rodzaj matrycy: IPS lub PLS
• • Czas reakcji matrycy: 5 ms lub mniej,
• • Typ podświetlania: LED,
• • Nominalna rozdzielczość: co najmniej 1920 x 1080, •Gniazda wejściowe: HDMI oraz DVI-D
• 18 głośniki komputerowe
• • typ urządzenia zestaw 2.1
• • typ komunikacji bezprzewodowa
• • rodzaj komunikacji Bluetooth
• • Kolor: czarny
• • ilość głośników : 3 szt.
• • głośnik niskotonowy [subwoofer] tak
• • moc głośnika satelitarnego RMS 15 W
• • moc głośnika niskotonowego RMS 30 W
• • regulacja głośności tak
• • wyposażenie dodatkowe kabel audio 3,5 mm
• • moc RMS 60 W
• • waga max całego zestawu: 6050 g
• • standard komunikacji Bluetooth 4.1
• • zasięg nadajnika 15 m
• • wymiary subwoofer: max 255 x 265 x 190 mm | głośnik satelitarny: max 170 x 100 x 85 mm
• • złącza 1 x 3.5mm (mini-jack) i 1 x RCA
• II "Monitor interaktywny ( gwarancja 5 lat )
• Rozdzielczość panelu 3840 x 2160
• Kąt widzenia: 178° / 178°
• Żywotność panelu minimum: 50.000 h
• Grubość wzmocnionej szyby 4 mm
• Wyjścia wideo HDMI: HDMI
• Przekątna: 86""
• Wyjście audio Mini jack 3.5 mm
• Wbudowane głośniki: minimum 2x 16 W
• Wejścia wideo: 2 x HDMI, VGA (D-Sub15)
• Wejścia audio: Mini jack 3.5 mm
• Dodatkowe funkcje: Android OS, Komunikacja Bluetooth, Komunikacja Wi-Fi, Menu dotykowe OSD, Slot OPS, USB Media Player
• Gwarancja 5 lat na urządzenie, 5 lat na panel
• Dołączone akcesoria Pilot z bateriami, Pisaki (3 szt), Przewód audio (5m), Przewód HDMI (1,5m), Przewód USB (5m), Przewód VGA, Przewód zasilający (3m), uchwyt montażowy ścienny
• Certyfikaty CE, ISO 9001, ISO 14001, RoHS, WEEE
• Monitor interaktywny należy dostarczyć i zamontować w siedzibie Zamawiającego we wskazanym miejscu. Po zamontowaniu należy przeprowadzić krótkie szkolenie z instrukcji obsługi.
3.4 Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji.
3.5 Wszystkie urządzenia, w odniesieniu do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, muszę posiadać tenże certyfikat.
3.6 Wszystkie zastosowane podzespoły zestawu muszą być ze sobą kompatybilmne.
3.7 Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt komputerowy i akcesoria sieciowe wg w/w opisu.
3.8 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
3.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
3.10
3.11 Zakup stanowi element projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II" nr RPMP.10.02.01-12-0043/19, Który ubiega się o dofinansowanie w ramach konkursu nr RPMP.10.02.01-IP.01-12-066/18 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Dla Działania 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT.
3.12 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.14 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3.15 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.16 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3.17 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3.18 Rozliczenie za dostarczony sprzęt nastąpi jedną fakturą końcową po podpisaniu protokołu odbioru.
3.19 Zamawiający nie wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji zamówienia - 14 dni od podpisania umowy.
SIWZ z załącznikami
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.( załącznik A3 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 SIWZ:
1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zał. A3 do SIWZ składa każdy z wykonawców.
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:
a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ,
b) kosztorys ofertowy załącznik A1
c) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem
d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
2. Informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, zabezpieczone w kopercie i oznaczone „tajemnica przedsiębiorstwa„
|
IV 4 4 data |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
SIWZ z załącznikami
|