1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek w ilości:
- 18 910 ryz – zamówienie podstawowe,
- 18 910 ryz – zamówienie w ramach opcji, o której mowa w pkt 3.3
dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem do każdego z miejsc dostaw oraz rozładunkiem i wniesieniem do każdego z pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące parametrów papieru: Papier kserograficzny o parametrach nie gorszych niż: gramatura 80+/-2 g/m2 PN-EN ISO536:2012; białość 161+/- 2 CIE PN-ISO 11475:2002; grubość 108+/-3 PN-EN ISO 534:2012; nieprzezroczystość min. 90% (ISO 2471:2008); gładkość 180+/- 50; wilgotność od 3,6 do 5,0% (PN-EN ISO 287:2011, PN-EN 12281:2004); klasa B, wyprodukowany w technologii ColorLok Technology (500 kartek w ryzie).
3. Zamówienie w ramach opcji:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia
w ramach prawa opcji, poprzez zamówienie dodatkowej ilości papieru w liczbie maksymalnie
18 910 ryz (100% zamówienia podstawowego),
2) całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji,
3) Zamawiający wymaga, aby papier oferowany w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach opcji był jednorodny (jednakowe parametry),
4) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji,
5) uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych i potrzeb Zamawiającego,
6) Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze jednorazowego uruchomienia prawa opcji wraz ze wskazaniem ilości papieru,
7) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego nie później niż w dniu 29 listopada 2019 r. oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie,
8) skorzystanie z prawa opcji i realizacja przez wykonawcę zamówienia złożonego w ramach prawa opcji odbywać się będzie na zasadach i warunkach przewidzianych dla zamówienia podstawowego (w tym w szczególności warunkach cenowych),
9) uruchomienie opcji nie stanowi zmiany umowy,
10) w sytuacji kiedy w trakcie trwania umowy Zamawiający złoży wykonawcy oświadczenie, iż nie będzie korzystać z prawa opcji umowa wygasa z chwilą zrealizowania przez wykonawcę całości zamówienia podstawowego
|
GuidZP400 |
a6c75b72-0a07-4dde-b50e-b274f69d8fad
|
Biuletyn |
586650-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
|
Regon |
00102297200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dolna Wilda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-501
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8586100,
|
Zamawiajacy fax |
61 8522224
|
Zamawiajacy email |
beata.chomiakowska@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego – biuro podawcze albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
3001-ILZ.260.19.2019/ILL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek w ilości:
- 18 910 ryz – zamówienie podstawowe,
- 18 910 ryz – zamówienie w ramach opcji, o której mowa w pkt 3.3
dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem do każdego z miejsc dostaw oraz rozładunkiem i wniesieniem do każdego z pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem (na koszt wykonawcy) w sposób wskazany przez Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące parametrów papieru: Papier kserograficzny o parametrach nie gorszych niż: gramatura 80+/-2 g/m2 PN-EN ISO536:2012; białość 161+/- 2 CIE PN-ISO 11475:2002; grubość 108+/-3 PN-EN ISO 534:2012; nieprzezroczystość min. 90% (ISO 2471:2008); gładkość 180+/- 50; wilgotność od 3,6 do 5,0% (PN-EN ISO 287:2011, PN-EN 12281:2004); klasa B, wyprodukowany w technologii ColorLok Technology (500 kartek w ryzie).
3. Zamówienie w ramach opcji:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia
w ramach prawa opcji, poprzez zamówienie dodatkowej ilości papieru w liczbie maksymalnie
18 910 ryz (100% zamówienia podstawowego),
2) całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji,
3) Zamawiający wymaga, aby papier oferowany w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach opcji był jednorodny (jednakowe parametry),
4) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji,
5) uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych i potrzeb Zamawiającego,
6) Zamawiający powiadomi wykonawcę o zamiarze jednorazowego uruchomienia prawa opcji wraz ze wskazaniem ilości papieru,
7) warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego nie później niż w dniu 29 listopada 2019 r. oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie,
8) skorzystanie z prawa opcji i realizacja przez wykonawcę zamówienia złożonego w ramach prawa opcji odbywać się będzie na zasadach i warunkach przewidzianych dla zamówienia podstawowego (w tym w szczególności warunkach cenowych),
9) uruchomienie opcji nie stanowi zmiany umowy,
10) w sytuacji kiedy w trakcie trwania umowy Zamawiający złoży wykonawcy oświadczenie, iż nie będzie korzystać z prawa opcji umowa wygasa z chwilą zrealizowania przez wykonawcę całości zamówienia podstawowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r., z zastrzeżeniem pkt 3.3.10 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|