Zakup i dostawa znaków legitymacyjnych w postaci bonów towarowych na artykuły spożywcze dla klientów OPS w Chorzowie

Data publikacji 2019-08-19
Data zakończenia 2019-08-28 00:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587439-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa znaków legitymacyjnych w postaci bonów towarowych o łącznej wartości nominalnej 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych) w nominałach po 10 zł (dziesięć złotych) w ilości 20.000 (dwadzieścia tysięcy) sztuk, stanowiących zapłatę za artykuły spożywcze (za wyjątkiem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych), w co najmniej 20 (dwudziestu) placówkach handlowych na terenie Chorzowa prowadzących sprzedaż detaliczną. 2. Wyklucza się zakup wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych, dlatego też na bonie towarowym musi znajdować się informacja o zakazie zakupu w/w artykułów. Bon towarowy nie może podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z niego reszta. 3. Bony towarowe należy zabezpieczyć przed podrobieniem poprzez umieszczenie na nich stosownego hologramu lub równoważnego środka zabezpieczającego. 4. Termin ważności bonów powinien być określony na co najmniej 3 (trzech) miesięcy od miesiąca następnego po miesiącu dostawy bonów do siedziby Zamawiającego. 5. Dostawy bonów będą odbywały się sukcesywnie raz w miesiącu do 30-go dnia miesiąca na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamawiający będzie każdorazowo określał w składanym zamówieniu ilość i wartość nominalną zamawianych bonów towarowych. Comiesięczna dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówione bony towarowe na artykuły spożywcze w ciągu trzy dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Ilość zamówionych bonów towarowych na artykuły spożywcze oraz ich łączna wartość będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia, w stosunku do planowanej, ilości zamówionych bonów towarowych. 7. Termin płatności wynosi 30 (trzydzieści) dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury/ noty obciążeniowej/ rachunku (uwzględniającej ilość, nominał i wartość bonów towarowych w danej dostawie) w siedzibie Zamawiającego,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d9750d2-ae28-41e2-9dc4-c202844c4916
Biuletyn 587439-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 34479020000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kruszcowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 7716345
Zamawiajacy fax 32 2496229
Zamawiajacy email szalich.a@opschorzow.pl
Adres strony url www.ops.bip.chorzow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa znaków legitymacyjnych w postaci bonów towarowych na artykuły spożywcze dla klientów OPS w Chorzowie
Numer referencyjny 7/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa znaków legitymacyjnych w postaci bonów towarowych o łącznej wartości nominalnej 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych) w nominałach po 10 zł (dziesięć złotych) w ilości 20.000 (dwadzieścia tysięcy) sztuk, stanowiących zapłatę za artykuły spożywcze (za wyjątkiem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych), w co najmniej 20 (dwudziestu) placówkach handlowych na terenie Chorzowa prowadzących sprzedaż detaliczną. 2. Wyklucza się zakup wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych, dlatego też na bonie towarowym musi znajdować się informacja o zakazie zakupu w/w artykułów. Bon towarowy nie może podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z niego reszta. 3. Bony towarowe należy zabezpieczyć przed podrobieniem poprzez umieszczenie na nich stosownego hologramu lub równoważnego środka zabezpieczającego. 4. Termin ważności bonów powinien być określony na co najmniej 3 (trzech) miesięcy od miesiąca następnego po miesiącu dostawy bonów do siedziby Zamawiającego. 5. Dostawy bonów będą odbywały się sukcesywnie raz w miesiącu do 30-go dnia miesiąca na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamawiający będzie każdorazowo określał w składanym zamówieniu ilość i wartość nominalną zamawianych bonów towarowych. Comiesięczna dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówione bony towarowe na artykuły spożywcze w ciągu trzy dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Ilość zamówionych bonów towarowych na artykuły spożywcze oraz ich łączna wartość będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego, wobec czego Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia, w stosunku do planowanej, ilości zamówionych bonów towarowych. 7. Termin płatności wynosi 30 (trzydzieści) dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury/ noty obciążeniowej/ rachunku (uwzględniającej ilość, nominał i wartość bonów towarowych w danej dostawie) w siedzibie Zamawiającego,
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie doświadczenia zawodowego wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostarczył bony towarowe we wskazanym okresie dla min. dwóch odbiorców, na łączną kwotę nominalną nie mniejszą niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych) brutto. (wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające, że wymienione na wykazie – sporządzonym na wzorze załącznika nr 6do SIWZ – usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymagać będzie potwierdzenia wszystkich wymienionych na wymaganym wykazie usług poprzez dołączenie referencji bądź innych dowodów potwierdzających informacje zawarte w wykazie oraz nalezyte wykonanie usług. Dowodami mogą być także poświadczenia lub oświadczenia Wykonawcy – jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające, że wymienione na wykazie – sporządzonym na wzorze załącznika nr 6do SIWZ – usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymagać będzie potwierdzenia wszystkich wymienionych na wymaganym wykazie usług poprzez dołączenie referencji bądź innych dowodów potwierdzających informacje zawarte w wykazie oraz nalezyte wykonanie usług. Dowodami mogą być także poświadczenia lub oświadczenia Wykonawcy – jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z wykazem punktów handlowo/usługowych sprzedających artykuły spożywcze, zlokalizowanych na terenie Miasta Chorzów, w których można zrealizować proponowane przez Wykonawcę bony towarowe 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. (załącznik nr 6 do SIWZ). 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Według załącznika nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o powiązaniach kapitałowych.
IV 4 4 data 2019-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Liczba punktów handlowych
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)