Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wyposażenia medycznego oraz rehabilitacyjnego Domu Pomocy Społecznej w miejscowości Raczkowa.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje zakup, dostawę następującego wyposażenia medycznego oraz rehabilitacyjnego:
1) Wózek do przewozu chorych: 2 szt.,
2) Lampa zabiegowa jezdna: 2 szt.,
3) Stojak na kroplówkę: 3 szt.,
4) Balkonik kroczący składany: 5 szt.,
5) Balkonik składany z dwoma kółkami: 5 szt.,
6) Wózek inwalidzki składany: 5 szt.,
7) Przenośnik taśmowo-rolkowy: 2 szt.,
8) Nieprzemakalny pokrowiec na materac szpitalny: 42 szt.,
9) Materac piankowy: 42 szt.,
10) Materac zmienno-ciśnieniowy rurowy: 15 szt.,
11) Materac zmiennociśnieniowy rurowy stosowany przy profilaktyce i leczeniu odleżyn do III stopnia włącznie: 15 szt.,
12) Materac zmiennociśnieniowy rurowy stosowany przy profilaktyce i leczeniu odleżyn do IV stopnia włącznie: 12 szt.,
13) Łóżko rehabilitacyjne: 10 szt.,
14) Łóżko szpitalne dwusegmentowe: 32 szt.,
15) Schodki metalowe 2 stopniowe: 2 szt.,
16) Bieżnia rehabilitacyjna elektryczna: 1 szt.,
17) Rower treningowy: 1 szt.,
18) Szafa lekarska: 2 szt.,
19) Biurko lekarskie: 2 szt.,
20) Metalowa szafa kartotekowa z szufladami: 1 szt.,
21) Kozetka metalowa: 1 szt.,
22) Parawan medyczny 3-skrzydłowy: 2 szt.,
23) Taboret regulowany: 2 szt.,
24) Fotel zabiegowy: 1 szt.,
25) Tablica okulistyczna składana "E": 1 szt.,
26) Waga diagnostyczna: 2 szt.,
27) Defibrylator automatyczny: 1 szt.,
28) Wózek medyczny opatrunkowo-zabiegowy: 1 szt.,
29) Urządzenie do utylizacji pieluch: 1 szt..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
GuidZP400 |
21f709d7-6f72-490f-a67c-e9075a162e3e
|
Biuletyn |
559454-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sanok
|
Regon |
37044074900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 656 551
|
Zamawiajacy fax |
134 656 553
|
Zamawiajacy email |
k.kaczak@gminasanok.pl
|
Adres strony url |
http://gmina.sanok.com.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
zamówienie realizowane jest w ramach projektu partnerskiego pn.: „Kompleksowa rewitalizacja na terenie MOF Sanok-Lesko”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gmina.sanok.com.pl/bip/index.php?page=position.php&id=2032&grp=13
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 13.15 SIWZ należy złożyć w siedzibie: Urzędu Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa wyposażenia medycznego oraz rehabilitacyjnego Domu Pomocy Społecznej w miejscowości Raczkowa
|
Numer referencyjny |
GKI.271.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wyposażenia medycznego oraz rehabilitacyjnego Domu Pomocy Społecznej w miejscowości Raczkowa.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje zakup, dostawę następującego wyposażenia medycznego oraz rehabilitacyjnego:
1) Wózek do przewozu chorych: 2 szt.,
2) Lampa zabiegowa jezdna: 2 szt.,
3) Stojak na kroplówkę: 3 szt.,
4) Balkonik kroczący składany: 5 szt.,
5) Balkonik składany z dwoma kółkami: 5 szt.,
6) Wózek inwalidzki składany: 5 szt.,
7) Przenośnik taśmowo-rolkowy: 2 szt.,
8) Nieprzemakalny pokrowiec na materac szpitalny: 42 szt.,
9) Materac piankowy: 42 szt.,
10) Materac zmienno-ciśnieniowy rurowy: 15 szt.,
11) Materac zmiennociśnieniowy rurowy stosowany przy profilaktyce i leczeniu odleżyn do III stopnia włącznie: 15 szt.,
12) Materac zmiennociśnieniowy rurowy stosowany przy profilaktyce i leczeniu odleżyn do IV stopnia włącznie: 12 szt.,
13) Łóżko rehabilitacyjne: 10 szt.,
14) Łóżko szpitalne dwusegmentowe: 32 szt.,
15) Schodki metalowe 2 stopniowe: 2 szt.,
16) Bieżnia rehabilitacyjna elektryczna: 1 szt.,
17) Rower treningowy: 1 szt.,
18) Szafa lekarska: 2 szt.,
19) Biurko lekarskie: 2 szt.,
20) Metalowa szafa kartotekowa z szufladami: 1 szt.,
21) Kozetka metalowa: 1 szt.,
22) Parawan medyczny 3-skrzydłowy: 2 szt.,
23) Taboret regulowany: 2 szt.,
24) Fotel zabiegowy: 1 szt.,
25) Tablica okulistyczna składana "E": 1 szt.,
26) Waga diagnostyczna: 2 szt.,
27) Defibrylator automatyczny: 1 szt.,
28) Wózek medyczny opatrunkowo-zabiegowy: 1 szt.,
29) Urządzenie do utylizacji pieluch: 1 szt..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych
w art. 144 ust.1 pkt. 2-6) ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższych okolicznościach::
1) zmiany podwykonawcy;
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
4) zmiany stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie;
5) wystąpienia siły wyższej (wyrażenie „siła wyższa” oznacza w niniejszej umowie niezależne od woli stron losowego zdarzenia zewnętrznego któremu nie można było zapobiec mimo dochowania najwyższej należytej staranności, w szczególności takie działania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, trzęsienie ziemi, pioruny, powodzie, stan epidemii, wybuchy i tym podobne zdarzenia, które utrudniają lub uniemożliwiają całkowicie lub częściowo realizację zadania, zmieniają w sposób istotny warunki jego realizacji).
6) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy: zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w niniejszym ustępie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2020-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|