GuidZP400 |
ba53a137-b509-4e09-ba99-4fdcb95ab6fc
|
Biuletyn |
561351-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ełk
|
Regon |
79067109900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 619 45 00
|
Zamawiajacy fax |
87 619 45 01
|
Zamawiajacy email |
ug@elk.gmina.pl
|
Adres strony url |
www.bip.elk.gmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Świetlica wiejska w Regielnicy” nr RPWM.09.02.00-28-0004/17 jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.2 Infrastruktura socjalna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.elk.gmina.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub pocztą tradycyjną
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica - II postępowanie
|
Numer referencyjny |
KZP. 271.3.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu „Świetlica wiejska w Regielnicy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 – Dostawa wraz z zainstalowaniem sprzętu elektronicznego
Część 2 – Dostawa sprzętu biurowego
Część 3 - Dostawa wraz z montażem mebli
Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z poniższymi terminami:
Część 1 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 2 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
Część 3 – Zamówienie będzie zrealizowane w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę jednak nie dłużej niż w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę określający w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana kwoty wynagrodzenia z tytułu: 1) ustawowej zmiany podatku VAT, 2) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiana ta ma wpływ na realizacje umowy , - o okres trwania tych przeszkód.
|
IV 4 4 data |
2020-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z zainstalowaniem sprzętu elektronicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z zainstalowaniem sprzętu elektronicznego w świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. W skład części 1 wchodzi m. in. stacje graficzne, monitory, zasilacze awaryjne UPS, oprogramowanie: biurowe (do obróbki plików graficznych, do montażu filmów, antywirusowe), urządzenie wielofunkcyjne kolorowe, ploter fotograficzny, kamera cyfrowa, drukarka 3D, tablica interaktywna, przedłużacz, aparat fotograficzny, telewizor, wideoprojektor, wizualizer,urządzenia sieciowe aktywne, sprzęt nagłaśniający.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu biurowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia części 2 obejmuje dostawę sprzętu biurowego do świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. W skład części 2 wchodzi m. in.: gilotyna stołowa, laminarka, bindownica, termbindownica, niszczarka.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wraz z montażem mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli w świetlicy wiejskiej w miejscowości Regielnica. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie, należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używanych, nie powystawowych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. W skład części 3 wchodzą m. in. biurka komputerowe, stół, krzesła, szafa.
|
| |