Dostawa warzyw, owoców i kiszonek do AŚ Piotrków Tryb.

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-28 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Urządzenia do nadawania audycji,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564119-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32211007, 32223219, 153310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZEŚĆ I
• burak ćwikłowy w ilości - 9 000 kg
• cebula w ilości - 13 000 kg
• kapusta biała w ilości - 8 000 kg
• kapusta czerwona w ilości - 4 000 kg
• kapusta pekińska w ilości - 2 000 kg
• marchew w ilości -20 000 kg
• pietruszka korzeniowa w ilości - 3 000 kg
• seler korzeniowy w ilości - 4 000 kg
• por w ilości – 2 000 kg
CZĘŚĆ II
• jabłka lobo w ilości - 7 000 kg
CZĘŚĆ III
• kapusta kwaszona w ilości – 9 000 kg
• ogórek kiszony w ilości – 6 000 kg

II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
CZEŚĆ I
• burak ćwikłowy - CPV 03221111-7
• cebula - CPV 03221113-1
• kapusta biała - CPV 03221410-3
• kapusta czerwona - CPV 03221410-3
• kapusta pekińska - CPV 03221410-3
• marchew - CPV 03221112-4
• pietruszka korzeniowa - CPV 03221110-0
• seler korzeniowy - CPV 03221110-0
• por - CPV 03221300-9
CZĘŚĆ II
• jabłka lobo - CPV 03222321-9
CZĘŚĆ III
• kapusta kwaszona w ilości – CPV – 15331142-4
• ogórek kiszony w ilości – CPV - 15331000-7


Towar powinien być wyprodukowany zgodnie z polską normą:

CZEŚĆ I

• burak ćwikłowy - PN-R-75360:1972
• cebula – PN-R-75357:1987
• kapusta biała – PN-R-75362:1972
• kapusta czerwona - PN-R-75362:1972
• kapusta pekińska – PN-R-75362:1972
• marchew – PN-R-75358:1984
• pietruszka korzeniowa - PN-R-75370:1996
• seler korzeniowy - PN-R-75371:1996
• por - PN-R-75521:1996
CZĘŚĆ II
• jabłka lobo - PN-R-75024:1984

CZĘŚĆ III

• kapusta kwaszona w ilości – PN-A-77700:2006
• ogórek kiszony w ilości – PN-A-77701:1997

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e2f6660-dd5a-43da-803a-b53614e15848
Biuletyn 564119-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 32010100000000
Zamawiajacy adres ulica Wronia
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 616 64 00,
Zamawiajacy fax 44 616 63 15
Zamawiajacy email as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl,
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Areszt Śledczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw, owoców i kiszonek do AŚ Piotrków Tryb.
Numer referencyjny D/I-Ł.2232.11.2020.PJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu CZEŚĆ I • burak ćwikłowy w ilości - 9 000 kg • cebula w ilości - 13 000 kg • kapusta biała w ilości - 8 000 kg • kapusta czerwona w ilości - 4 000 kg • kapusta pekińska w ilości - 2 000 kg • marchew w ilości -20 000 kg • pietruszka korzeniowa w ilości - 3 000 kg • seler korzeniowy w ilości - 4 000 kg • por w ilości – 2 000 kg CZĘŚĆ II • jabłka lobo w ilości - 7 000 kg CZĘŚĆ III • kapusta kwaszona w ilości – 9 000 kg • ogórek kiszony w ilości – 6 000 kg II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZEŚĆ I • burak ćwikłowy - CPV 03221111-7 • cebula - CPV 03221113-1 • kapusta biała - CPV 03221410-3 • kapusta czerwona - CPV 03221410-3 • kapusta pekińska - CPV 03221410-3 • marchew - CPV 03221112-4 • pietruszka korzeniowa - CPV 03221110-0 • seler korzeniowy - CPV 03221110-0 • por - CPV 03221300-9 CZĘŚĆ II • jabłka lobo - CPV 03222321-9 CZĘŚĆ III • kapusta kwaszona w ilości – CPV – 15331142-4 • ogórek kiszony w ilości – CPV - 15331000-7 Towar powinien być wyprodukowany zgodnie z polską normą: CZEŚĆ I • burak ćwikłowy - PN-R-75360:1972 • cebula – PN-R-75357:1987 • kapusta biała – PN-R-75362:1972 • kapusta czerwona - PN-R-75362:1972 • kapusta pekińska – PN-R-75362:1972 • marchew – PN-R-75358:1984 • pietruszka korzeniowa - PN-R-75370:1996 • seler korzeniowy - PN-R-75371:1996 • por - PN-R-75521:1996 CZĘŚĆ II • jabłka lobo - PN-R-75024:1984 CZĘŚĆ III • kapusta kwaszona w ilości – PN-A-77700:2006 • ogórek kiszony w ilości – PN-A-77701:1997
Cpv glowny przedmiot 03221100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. ustawy Pzp. Wymagane dokumenty lub oświadczenia zostały wymienione poniżej: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 ). 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w SIWZ punkt IX ust. 2a. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w SIWZ punkt IX ust. 2a, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ust 2a pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w pkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. - W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis CZEŚĆ I • burak ćwikłowy w ilości - 9 000 kg • cebula w ilości - 13 000 kg • kapusta biała w ilości - 8 000 kg • kapusta czerwona w ilości - 4 000 kg • kapusta pekińska w ilości - 2 000 kg • marchew w ilości -20 000 kg • pietruszka korzeniowa w ilości - 3 000 kg • seler korzeniowy w ilości - 4 000 kg • por w ilości – 2 000 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222321-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis jabłka lobo w ilości - 7 000 kg
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis • kapusta kwaszona w ilości – 9 000 kg • ogórek kiszony w ilości – 6 000 kg
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)