Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed oraz wyposażenia drobnego

Data publikacji 2020-07-20
Data zakończenia 2020-07-28 00:00:00
Instytucja 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563911-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331416202, 331000001, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia jest dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed oraz wyposażenia drobnego. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: część I - dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed; część II - dostawa reduktorów do butli tlenowych; część III - dostawa drobnego sprzętu medycznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59b1d2f7-a232-4b45-9230-fe7264056325
Biuletyn 563911-N-2020
Zamawiajacy nazwa 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 43 35 40,
Zamawiajacy fax 261 43 36 60
Zamawiajacy email 12wog@ron.mil.pl,
Adres strony url www.12wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.12wog.wp.mil.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna - godziny pracy 7:00 - 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed oraz wyposażenia drobnego
Numer referencyjny P/31/IW/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu przedmiotem zamówienia jest dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed oraz wyposażenia drobnego. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: część I - dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed; część II - dostawa reduktorów do butli tlenowych; część III - dostawa drobnego sprzętu medycznego.
Cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: dla części nr 1 – 6.000,00 złotych; dla części nr 2 – nie dotyczy; dla części nr 3 – 400,00 złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1. zmiany numeru konta, adresu firmy w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie; 2. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy. Podwykonawca musi spełniać wymagania określone w pkt. 5 i 6 klauzuli jakościowej, stanowiącej Załącznik nr 3 do Umowy; 3. zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawa (np., VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia; 4. zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią. II. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku o zmianę wraz z uzasadnieniem pod rygorem nieważności. III. Oprócz zmian przewidzianych powyżej możliwe są zmiany umowy przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 1)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem zaistnienia przesłanek w nich określonych.
IV 4 4 data 2020-07-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed; wielkość i zakres dostawy zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa reduktorów do butli tlenowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa reduktorów do butli tlenowych; wielkość i zakres dostaw zgodnie z SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa drobnego sprzętu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa drobnego sprzętu medycznego; wielkość i zakres dostawy zgodny z SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)