„Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021”.

Data publikacji 2020-07-22
Data zakończenia 2020-07-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rzeszowski
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565371-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021.

Zamówienie zostało podzielone na trzy niezależne części (zadania):

Zadanie nr 1: Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery.

Zadanie nr 2: Materiały eksploatacyjne – zamienniki.

Zadanie nr 3: Akcesoria komputerowe, żarówki do projektorów.


Przedmiot zamówienia precyzuje:
- Zadanie nr 1: załącznik nr 4.1 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.1 do Siwz (Formularz cenowy).
- Zadanie nr 2: załącznik nr 4.2 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.2 do Siwz (Formularz cenowy).
- Zadanie nr 2: załącznik nr 4.3 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.3 do Siwz (Formularz cenowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f73d11b4-d469-4903-8ef1-2a440c141647
Biuletyn 565371-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rzeszowski
Regon 69156004000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rejtana
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 721 018
Zamawiajacy fax 178 721 262
Zamawiajacy email org@univ.rzeszow.pl
Adres strony url www.ur.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ur.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rzeszowski KANCELARIA OGÓLNA, 35-959 Rzeszów, ul. Kopisto 2A, budynek A2, pokój 10
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021”.
Numer referencyjny ZP/UR/130/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021. Zamówienie zostało podzielone na trzy niezależne części (zadania): Zadanie nr 1: Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery. Zadanie nr 2: Materiały eksploatacyjne – zamienniki. Zadanie nr 3: Akcesoria komputerowe, żarówki do projektorów. Przedmiot zamówienia precyzuje: - Zadanie nr 1: załącznik nr 4.1 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.1 do Siwz (Formularz cenowy). - Zadanie nr 2: załącznik nr 4.2 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.2 do Siwz (Formularz cenowy). - Zadanie nr 2: załącznik nr 4.3 do Siwz (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 2.3 do Siwz (Formularz cenowy).
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek dotyczy zadania nr 1: „Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery”. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej jedną sukcesywną dostawę* materiałów eksploatacyjnych (w rozumieniu: tusze lub/i tonery lub/i atramenty), w ramach jednej umowy na rzecz jednego podmiotu, która była realizowana w okresie co najmniej 6 miesięcy**, a jej wartość zrealizowana w całym okresie realizacji sukcesywnej dostawy wyniosła co najmniej 250 000,00 złotych netto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł netto),*** a także załączy dowody, czy wykazana/e sukcesywna/e dostawa/y została/y wykonana/e należycie (lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych). * sukcesywna dostawa – przez sukcesywną dostawę należy rozumieć dostawę wykonywaną etapami w pewnym okresie czasu - nie jednorazowo! (w tym przypadku okres co najmniej 6 miesięcy) ** Jeżeli sukcesywna dostawa jest w trakcie realizacji, zrealizowany czas trwania sukcesywnej dostawy musi wynosić co najmniej 6 miesięcy. *** Jeżeli sukcesywna dostawa jest w trakcie realizacji, wartość zrealizowana sukcesywnej dostawy musi wynosić co najmniej 250 000,00 zł netto. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów, dowodów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia. Wartości podane w walutach obcych, w dokumentach składanych przez Wykonawców na spełnienie warunków udziału w ramach niniejszego postępowania, Zamawiający będzie przeliczał po średnim kursie NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych / Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Dokument na spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej - dotyczy zadania nr 1: „Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery”. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przez czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty; 2. Formularz cenowy – dla zadania nr 1; 3. Formularz cenowy – dla zadania nr 2; 4. Formularz cenowy – dla zadania nr 3; 5. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza) – tylko w sytuacji gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika!
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium – tylko dla zadnia nr 1 „Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery”. Wymagania dotyczące Wadium: • Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium określone w walucie – polski złoty (PLN) w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) • wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: i. pieniądzu; ii. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; iii. gwarancjach bankowych; iv. gwarancjach ubezpieczeniowych; v. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości • w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta bankowego: 80 1030 1508 0000 0008 1775 8002 z adnotacją: „Wadium do postępowania ZP/UR/130/2020 do zadania nr 1” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). • w przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. • Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 u. Pzp • Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a-5 u. Pzp • Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. • wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1) nazwa Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia lub sygnaturę (znak) postępowania; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji (nie dotyczy wpłaty w gotówce); • Gwarancja / poręczenie zapłaty wadium, musi obejmować cały okres związania ofertą, liczony od momentu upływu terminu składania ofert. Jeżeli w trakcie postępowania zostanie zmieniony termin składania ofert, gwarancja / poręczenie powinna/-o obejmować cały okres związania ofertą, liczony od przesuniętego terminu składania ofert. Gwarancja /poręczenie nie obejmująca/e całego okresu związania ofertą – uważane jest za niewniesienie wadium. • Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Ważna Informacja: Ze względu na wczesną godzinę składania ofert, wadia wpłacone w pieniądzu w przeddzień upływu terminu składania ofert, mogą nie zostać zaksięgowane na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oferty Wykonawców, których wadia zostaną zaksięgowane na koncie bankowym Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Przetwarzanie danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000  Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów, adres email: antochow@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: Materiały eksploatacyjne - tusze, tonery.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne – zamienniki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: Materiały eksploatacyjne – zamienniki.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe, żarówki do projektorów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3: Akcesoria komputerowe, żarówki do projektorów.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin każdorazowej dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)