Zakup i dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2020 roku

Data publikacji 2020-07-24
Data zakończenia 2020-08-04 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
Miejscowość Międzyrzec Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566175-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2020 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części, zgodnie z poniższym wykazem: Część I: Produkty spożywcze, Część II: Mięso i drób, produkty mięsno-wędliniarskie i drobiowe, Część III: Produkty mleczarskie, Część IV: Ryby i przetwory rybne, Część V: Mrożonki warzywne i owocowe, Część VI : Jaja, Część VII: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część VIII: Dania gotowe, Część IX: Warzywa i owoce. Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 Formularzu asortymentowo-cenowym - ( poz. 2.1- 2.9) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e94eff6-3a62-4d53-ac75-6a0ab0ae7d5a
Biuletyn 566175-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
Regon 61160503000000
Zamawiajacy adres ulica Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzec Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 371 78 35
Zamawiajacy fax 83 371 78 35
Zamawiajacy email zpo3@o2.pl
Adres strony url http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres: Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2, 21-560 Międzyrzec Podlaski
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2020 roku
Numer referencyjny ZP ZPO3.1.PN.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2020 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części, zgodnie z poniższym wykazem: Część I: Produkty spożywcze, Część II: Mięso i drób, produkty mięsno-wędliniarskie i drobiowe, Część III: Produkty mleczarskie, Część IV: Ryby i przetwory rybne, Część V: Mrożonki warzywne i owocowe, Część VI : Jaja, Część VII: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część VIII: Dania gotowe, Część IX: Warzywa i owoce. Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 Formularzu asortymentowo-cenowym - ( poz. 2.1- 2.9) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANY I UZUPEŁNIENIA UMOWY 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach : 1.1. zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT, 1.2. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub zmiany nazwy towaru, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 1.3. wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 1.4. zwiększenia o 10% wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie. 1.5. działania siły wyższej tj. działań wojennych, powszechnych zamieszek, katastrofalnych powodzi, wichur itp. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. 3. Powiadomienie każdej ze Stron umowy jest ważne wyłącznie, gdy dokonane zostało pisemnie i skutecznie doręczone adresatowi na adres wskazany w umowie. 4. Strony zobowiązane są do wzajemnego pisemnego powiadamiania o zmianie siedziby, adresu, zmiany formy prawnej w terminie do 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia. 5. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)