GuidZP400 |
58b1a306-96dd-4521-8317-345d441eda6b
|
Biuletyn |
565185-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
000001347
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 359 13 34,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@us.edu.pl ,
|
Adres strony url |
http://dzp.us.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w części A: „Wsparcie integracji cudzoziemców w województwie śląskim”, współfinasowanego ze środków z Funduszu, Azylu, Migracji i Integracji oraz budżetu Państwa, nr umowy 1/2018, w części B poz. 6-9:„Aktywny i Kreatywny Nauczyciel Matematyki i Informatyki”, ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju PO WER 2014-2020". Nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.01.00-00-KN23/18-00,
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Kancelaria Ogólna pok. 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych
|
Numer referencyjny |
DZP.381.058.2020.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tonerów, zwanych dalej „materiałami”.
2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A-B do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy).
4)Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
a)część A: materiały eksploatacyjne- tonery- HP
b)część B: materiały eksploatacyjne –tonery-Canon, OKI, HP
5) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
6) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki pok.420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
7) Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych będzie należało złożyć, w odniesieniu do każdego materiału równoważnego BADANIA WYDAJNOŚCIOWE – zaświadczenie wydane przez podmiot niezależny od producenta oferowanego materiału równoważnego, (bez względu na miejsce przeprowadzenia badań), spełniające wszystkie wymogi norm: ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2007, ISO/IEC 24712:2007 lub równoważnych, potwierdzające, że wydajność oferowanego materiału równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu do którego jest przeznaczony.
Właściwymi normami, według których określona zostanie wydajność są stosowane przez producentów sprzętu normy:
ISO/IEC 19752:2004 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym,
które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);
ISO/IEC 19798:2007 (lub równoważna) – norma wydajności kartridży tonerowych dla kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);
ISO/IEC 24711:2007 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np.: wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);
przy wykorzystaniu normy ISO/IEC 24712:2007 (lub równoważnej) norma pomiarów wydajności kartridży atramentowych lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe)
Z treści zaświadczenia winna wynikać co najmniej wydajność oferowanego materiału oraz fakt przeprowadzenia testu w oparciu o wskazane normy, dane podmiotu wykonującego badania.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych niż wskazanych w SIWZ oryginalnych materiałów wyprodukowanych przez producenta danego urządzenia, ale o innym symbolu, nie jest wymagane załączenie do oferty wyników testów z badań wydajnościowych.
Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych będzie należało złożyć, w odniesieniu do każdego materiału równoważnego listę urządzeń kompatybilnych wraz z podaniem typu i modelu urządzenia.
Oryginał lub kopia poświadczona z a zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. .// 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
|
IV IstotnePostanowienia |
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej, o której mowa w §10,
3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
4) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego materiału (dla zachowania ważności, Zamawiający dopuszcza jedynie złożenie oświadczenia przez producenta) oraz rozpoczęcia produkcji materiału o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania poprzedzającego zawarcie umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie przez Wykonawcę wniosku o wprowadzenie zmian do umowy w tym zakresie nie powoduje przerwania ani zawieszenia biegu terminu realizacji zamówienia,
5) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy,
7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ochrona danych osobowych.
DOTYCZY CZĘSCI A oraz poz. 1-5 CZĘŚĆI B
1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad.
a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:
pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl;
b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl;
c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.058.2020.DW, o nazwie „Dostawa materiałów eksploatacyjnych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w ust. 15 formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ.
DOTYCZY poz. 6-9 CZĘŚĆI B
1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Beneficjent Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER), tj. Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, w imieniu Administratora, informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, z siedziba w Warszawie, przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy: kancelaria@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.
b) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@miir.gov.pl lub pisemnie przekazując korespondencje na adres siedziby Administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Administrator powierzył przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu pt.: „Aktywny i Kreatywny Nauczyciel Matematyki i Informatyki”, (zwanym dalej „projektem”). Projekt, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym, nr wniosku POWR.03.01.00-00-KN23/18-00. Może się Pani/Pan również skontaktować z inspektorem ochrony danych, podmiotu który realizuje projekt nr POWR.03.05.00-00-Z301/18-00, poprzez email: iod@us.edu.pl.
c) Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO:
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347.320 z późn. zm.),
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE.L.2013.347. 470), oraz załącznika I i II do tego rozporządzenia;
rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014).
ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020.
d) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
e) Podanie danych jest wymogiem niezbędnym do realizacji ww. celu, o którym mowa w pkt. 4. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
f) Pani/Pana dane osobowe zostały powierzone Instytucji Pośredniczącej - Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, beneficjentowi realizującemu Projekt - Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice oraz podmiotom, które na zlecenie beneficjenta będą uczestniczyć w realizacji Projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (PO WER). Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej oraz beneficjenta ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój 2014-2020.
g) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
h) Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt 4, do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
i) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
j) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych, przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
k) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
l) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
II. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO:
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do Ogłoszenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty należy dołączyć również formularz asortymentowo- cenowy (wykaz materiałów), zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ, stanowiący element oferty
|
Zalacznik krotki opis |
1)Przedmiotem zamówienia w zakresie części A jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tonerów- HP.
2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki pok.420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty należy dołączyć również formularz asortymentowo- cenowy (wykaz materiałów), zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, stanowiący element oferty
|
Zalacznik krotki opis |
1)Przedmiotem zamówienia w zakresie części B jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tonerów- tonery-Canon, OKI, HP.
2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3)Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
4) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki pok.420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
5) Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
|
| |