GuidZP400 |
533bc381-24d1-4d5e-8559-c866aee8a8fe
|
Biuletyn |
563963-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
|
Regon |
28109884000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Komeńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 239 44 01, 55 239 44 95,
|
Zamawiajacy fax |
55 239 45 77
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalmiejski.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpitalmiejski.elblag.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tradycyjnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego 35
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Numer referencyjny |
ZP/18/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu, w ilości i o parametrach określonych w formularzach asortymentowo-cenowych – Załączniki nr 1.1-1.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Pakiet 1 – Rękawice nitrylowe
Pakiet 2 – Rękawice diagnostyczne
Pakiet 3 – Rękawice chirurgiczne
Pakiet 4 – Rękawice chirurgiczne bezpudrowe
Pakiet 5 - Rękawice chirurgiczne ortopedyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1)Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 ze zmianami).
a)Deklaracje zgodności CE dla każdego asortymentu,
b)Dla wyrobów medycznych klasy I sterylnych, II, II a, III) - Certyfikat jednostki notyfikowanej, która współuczestniczyła w ocenie zgodności danego wyrobu medycznego stosownie do art. 22 ustawy o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 r. Nr 107. poz. 679 ze zmianami),
c)Dla towarów będących wyrobami medycznymi - dokument potwierdzający wpisanie oferowanego towaru do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania,
2)Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów zgodnych z normą EN 455-1,2,3,
3)Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów zgodnych z normą EN - 374-3 lub EN-16523-1, ASTM F 1671,
4)Ulotki lub foldery reklamowe potwierdzające zgodność oferowanych parametrów z wymaganiami Zamawiającego z dokładnym oznaczeniem, której pozycji asortymentowej dotyczą.
5)W przypadku pojawienia się wątpliwości dotyczących zaoferowanego asortymentu, zamawiający może wezwać po terminie otwarcia ofert do dostarczenia próbek zaoferowanego asortymentu oraz innych dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia potwierdzających zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
próbki zaoferowanego asortymentu w oryginalnym opakowaniu producenta po 1 opakowaniu jednostkowym/handlowym dla rozmiaru: M w celu oceny jakości zaproponowanego towaru – dla Pakietu nr 1 – rękawice nitrylowe
Asortyment podlegać będzie ocenie jakościowej zgodnie z kryteriami określonymi w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ – Formularz oceny jakości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
60
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice nitrylowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Asortyment podlegać będzie ocenie jakościowej zgodnie z kryteriami określonymi w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ – Formularz oceny jakości.
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1.1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1.2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1.3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne bezpudrowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1.4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne ortopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z Załącznikiem nr 1.5
|
| |