Zakup wraz z dostawą wielonapięciowych siłowni telekomunikacyjnych z bateriami akumulatorów, uruchomienie oraz dołączenie do systemu zarządzania i nadzoru nad systemem gwarantowanego zasilania bezprzerwowego

Data publikacji 2020-07-27
Data zakończenia 2020-08-04 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Łącznice telefoniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566811-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325430001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wielonapięciowych siłowni telekomunikacyjnych z bateriami akumulatorów oraz ich uruchomienie na potrzeby zasilania węzłów sieci GovNet i modułów wyniesionych SŁR oraz dołączenie ich do systemu zarządzania i nadzoru nad systemem gwarantowanego zasilnia bezprzerwowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0dd63ad-59b9-4245-b310-12a9718e403e
Biuletyn 566811-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 12293240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-591
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 601 47 30
Zamawiajacy fax 22 8456751, 6463708
Zamawiajacy email bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://mswia.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań, ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą wielonapięciowych siłowni telekomunikacyjnych z bateriami akumulatorów, uruchomienie oraz dołączenie do systemu zarządzania i nadzoru nad systemem gwarantowanego zasilania bezprzerwowego
Numer referencyjny BZP-WPP-2374-1-19-DT-PN-SZ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wielonapięciowych siłowni telekomunikacyjnych z bateriami akumulatorów oraz ich uruchomienie na potrzeby zasilania węzłów sieci GovNet i modułów wyniesionych SŁR oraz dołączenie ich do systemu zarządzania i nadzoru nad systemem gwarantowanego zasilnia bezprzerwowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32543000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 482926,82
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia określony w sekcji II.8, zgodnie z SWIZ stanowi maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin realizacji. Zamawiający informuje, że termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XV SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) w zakresie posiadanego doświadczenia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umów, których przedmiotem była/jest instalacja urządzeń wchodzących w skład systemu zasilania bezprzerwowego o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza wspólne spełnienie warunku w taki sposób, że jeden z Wykonawców wykonał jedną umowę, zaś drugi z nich – drugą umowę. Uwaga:  W przypadku umów nadal realizowanych (dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca winien podać ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym.  W przypadku, gdy umowa obejmowała/obejmuje zakres szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien uwzględnić tylko wartość brutto instalacji urządzeń wchodzących w skład systemu zasilania bezprzerwowego.  W przypadku zamówień (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje. 2) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonaniu zamówienia, posiadającą: a) poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”, b) aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3) w zakresie kwalifikacji zawodowych: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742) i posiada aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I.1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a, w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. II. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych powyżej.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi: załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: 1) Dowodami, o których mowa w ust. 1 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 2) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydanie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3) aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
Inne dokumenty niewymienione I. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa: 1) wydruk (z okresu nie wcześniejszego niż data zamieszczenia przez Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) wyniku testu Passmark Average CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net dla procesora serwera, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.1. SOPZ; 2) wydruk (z okresu nie wcześniejszego niż data zamieszczenia przez Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) wyniku testu Passmark Average CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net dla procesora stanowiska klienckiego, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.2. SOPZ; 3) wydruku (z okresu nie wcześniejszego niż data zamieszczenia przez Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) wyniku testu Passmark Average CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net dla procesora stanowiska mobilnego, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.3. SOPZ; 4) wydruk (z okresu nie wcześniejszego niż data zamieszczenia przez Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) wyniku testu Passmark G3D Mark ze strony https://www.videocardbenchmark.net dla procesora graficznego stanowiska mobilnego, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.3. SOPZ; 5) wydruk (z okresu nie wcześniejszego niż data zamieszczenia przez Zamawiającego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) certyfikatu 80 Plus ze strony http://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx dla zasilacza stanowiska klienckiego, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.2. SOPZ; 6) deklaracja zgodności CE dla serwera, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.1. SOPZ; 7) deklaracja zgodności CE dla stanowiska klienckiego, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.2. SOPZ; 8) deklaracja zgodności CE dla stanowiska mobilnego, o którym mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 4.3. SOPZ. II. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. III. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania musi bezspornie i jednoznacznie określać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy wadium 1
Wadium 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy MSWiA, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa: NBP Oddział Okręgowy w Warszawie Numer rachunku 56 1010 1010 0031 3113 9120 0000, z adnotacją: „Wadium do przetargu na: Zakup wraz z dostawą wielonapięciowych siłowni telekomunikacyjnych z bateriami akumulatorów, uruchomienie oraz dołączenie do systemu zarządzania i nadzoru nad systemem gwarantowanego zasilania bezprzerwowego - post. nr BZP-WPP-2374-1-19-DT-PN-SZ/2020” 2) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu: 1) Dokument wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wymaganej kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. 2) W dokumencie tym gwarant (poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (MSWiA) dodatkowych warunków (np. żądanie przeslania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek MSWiA, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu MSWiA, albo żądania złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu MSWiA z żądaniem zapłaty). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać przekazane Zamawiającemu w oryginale, w jednej z następujących postaci: a) oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) w formie papierowej, b) plik elektroniczny (zalecany format .pdf) obejmujący treść gwarancji i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę umocowaną do wystawienia dokumentu. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności i muszą być dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy, w poniższym zakresie: 1) zmiana przedmiotu Umowy w sytuacji gdy zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności gdy sprzęt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem Umowy oraz niż określone w SIWZ; 2) zmiany postanowień Umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów; 3) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i wymogi wskazane w SIWZ, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 4) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przy czym w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego składając wniosek zawierający nazwę lub imię i nazwisko proponowanego podwykonawcy, jego dane kontaktowe oraz zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego do realizacji z udziałem podwykonawcy. Do wniosku Wykonawca obowiązany jest dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty potwierdzające, iż proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powoływał się w ofercie na zasoby zmienianego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału lub wobec podwykonawcy, o którym mowa powyżej, zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastosowanie będą miały postanowienia § 8 ust. 4-6 Umowy; 5) inne niż określone w pkt 4 zmiany związane z podwykonawstwem dopuszczalne są na zasadach określonych w § 8; 6) zmiany terminów określonych Umową: a) w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania Umowy lub b) w przypadku wystąpienia siły wyższej lub c) z powodu utrudnień lub przeszkód związanych ze stanem zagrożenia epidemicznego/stanem epidemii i wynikającymi z niego ograniczeniami. W takiej sytuacji dopuszczalne jest przesunięcie terminu o stosowny okres czasu uwzględniający czas wstrzymania przez Zamawiającego wykonania Umowy, trwania siły wyższej/przeszkody/utrudnień, o których mowa w pkt a-c. 7) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia, wskazanych w Załączniku nr 8 do Umowy, na osoby posiadające kwalifikacje nie mniejsze niż wymagane w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (tzn. osoby te spełniają wymogi określone przez Zamawiającego na potrzeby warunku udziału w postępowaniu). 3. Możliwe są również inne zmiany niż wyżej wymienione, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy, w tym zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy.
IV 4 4 data 2020-08-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert będzie transmitowane na kanale You Tube – Zamówienia Publiczne MSWiA https://www.youtube.com/channel/UCg-kkELT1OnIBe3RxpinvFA Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względów bezpieczeństwa brak jest możliwości fizycznej obecności zainteresowanych osób przy otwarciu ofert.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)