Dostawy sukcesywane materialów medycznych jednorazowego użytku oraz drobnego sprzetu (asortymentu) medycznego.

Data publikacji 2020-07-27
Data zakończenia 2020-08-04 00:00:00
Instytucja Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566726-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu /asortymentu/ medycznego.
2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33140000-3, 33000000-3.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 13 części zamówienia /pakiety/zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94b870aa-f45e-4137-b782-c7dbd0b71dc5
Biuletyn 566726-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Regon 21539890000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grenadierów
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 51 52 743
Zamawiajacy fax 22 51 52 789
Zamawiajacy email zp@grochowski.waw.pl
Adres strony url www.grochowski.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.grochowski.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośerdnictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera w nieprzejrzystmy, zamknietytm opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała masztaka Sp. z o.o. ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Sekretariat Zarządu).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sukcesywane materialów medycznych jednorazowego użytku oraz drobnego sprzetu (asortymentu) medycznego.
Numer referencyjny ZP/35/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkich części zamówienia
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13 częsci zamówienia
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu /asortymentu/ medycznego. 2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33140000-3, 33000000-3. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 13 części zamówienia /pakiety/zadania.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Materiały informacyjne (np. ulotki, opisy, instrukcje użytkowania) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia / zadań. 2. Próbki oferowanego asortymentu Zamawiający w celu potwierdzenie, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ, może żądać od Wykonawców dostarczenia niezbędnych próbek w ilości min. 1 sztuki / opakowania każdego oferowanego asortymentu. (Próbki zostaną rozpakowane i będą podlegały ocenie w trakcie zabiegów. Po zakończeniu zabiegu zostaną poddane utylizacji zgodnie z procedurami Szpitala, jako odpad medyczny).
Inne dokumenty niewymienione nne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnimy formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w postaci następujących postanowień: 1) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego (określonymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie którego zawarto niniejszą umowę); 2) obniżenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku, gdy Wykonawca zawnioskuje do Zamawiającego o obniżenie ceny jednostkowej, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie; 3) obniżenie ceny jednostkowych netto i brutto asortymentu objętego przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Zamawiający zawnioskuje do Wykonawcy o obniżenie ceny jednostkowych, pod warunkiem, że Zamawiający przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Wykonawca zaakceptuje to uzasadnienie i będzie w stanie obniżyć ceny jednostkowe; 4) podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku zastosowania wcześniej zmiany umowy o której mowa w pkt 2 i 3, przy założeniu, że podwyższenie ceny nie może skutkować wprowadzeniem ceny wyższej niż zaoferowane w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca uzasadni podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie lub w przypadku, gdy wnioskując o zmianę, o której mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca poinformował Zamawiającego, że obniżenie ceny jednostkowej jest możliwe na określony czas; 5) zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia; 6) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji lub czasowego jej wstrzymania, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny - pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto, tzn. produkt będzie zgodny z wymaganiami stawianymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a jego cena będzie nie wyższa niż asortymentu zaoferowanego pierwotnie w ofercie; 7) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta i zaprzestaniu produkcji asortymentu w opakowaniach o wielkości wskazanej w ofercie, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, z tym, że zmiana taka nie może obowiązywać przed datą zaprzestania produkcji asortymentu; 8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian, zmiana taka obowiązywać będzie od dnia obowiązywania uregulowań prawa powszechnie obowiązującego na podstawie których została dokonana; 9) zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu; 10) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy; 11) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących do zmian w powyższym zakresie; 12) zmiany terminu realizacji dostaw w przypadkach uzasadnionych, związanych z sytuacją wynikającą ze stanu epidemii lub sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19), zmiana może polegać na wydłużeniu terminu dostaw określonego w § 3 ust. 11, ewentualna zmiana musi wynikać z sytuacji jaka zaistniała po zawarciu umowy i miała negatywny i możliwy do wykazania wpływ na możliwość terminowego wykonania zamówienia w zakresie dostaw częściowych; 13) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 14) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 15) zmiany ceny netto asortymentu, w przypadku wzrostu stawki podatku VAT o nie więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT, w pozostałych przypadkach zastosowanie ma pkt 17; 16) zmiany ceny brutto asortymentu, w przypadku zmiany stawki podatku VAT innej niż wskazana w pkt 11, tj. obniżenie stawki podatku VAT lub wzrost podatku VAT o więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa netto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; 17) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia; zmiana będzie obowiązywała od dnia obowiązywania zmienionych zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; 18) zmiana / wykreślenie poszczególnych pozycji asortymentu w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy, jeśli Wykonawca uzależnia od tego zawarcie aneksu wydłużającego termin obowiązywania umowy, a wydłużenie terminu obowiązywania umowy wynika z inicjatywy Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-08-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Osłona na przewody, dł. 200 cm x szer. 16 cm, sterylna; z widoczną datą ważności na opakowaniu zewnętrznym, pakowane pojedynczo, oznakowana znakiem CE. Sztuki 3 760
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowe spodenki, fizelinowe z otworem Sztuki 800 2. Prześcieradło papierowe w roli o szer. 50-60 cm, 100% celulozy dwuwarstwowe, gofrowane, perforowane, dł. całkowita 80 m Sztuki 864 3. Suchy szybki test ureazowy do wykrycia Helibacter pylori, oznaczony znakiem CE. Sztuki 900 4. Worek na wymiociny wykonany z medycznej klasy PCV o pojemności 1 litra. z podziałką od 50 do 1000ml, wyposażony z zastawkę antyzwrotną uniemożliwiającą wydostanie się treści. Produkt nie jałowy, nie zawiera lateksu. szt. 1 370 5. Torebki flizelinowe wym. 15x22 cm z paskiem dł. 150cm (dla przewieszenia przez ramię), niesterylne. Sztuki 3 000 6. Rampy 5-drożne z barwnym oznaczeniem linii, ze wskaźnikiem stanu zaworów. Sterylne, pakowane pojedynczo, z widoczną datą ważności na opakowaniu jednostkowym, oznaczone znakiem CE. Sztuki 736 7. Uchwyt do rampy 5-drożnej Sztuki 10 8. Urządzenie do infuzji do wszczepiania portów. Igła ( z ostrzem typu Hubera ), zagięta pod kątem 90 st. elastyczne przedłużenie ( o dł. 30 cm. ) z zaciskiem i żeńskim łącznikiem typu Luer Lock. Długość 22 mm., średnica zewnętrzna 0,7 : G 22 Sztuki 30 9. Urządzenie do infuzji do wszczepiania portów. Igła ( z ostrzem typu Hubera ), zagięta pod kątem 90 st. elastyczne przedłużenie ( o dł. 30 cm. ) z zaciskiem i żeńskim łącznikiem typu Luer Lock. Długość 18 mm., średnica zewnętrzna 0,9 : G 20  Sztuki 30
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Prześcieradła z włókniny nieprześwitujące (czarne/niebieskie) 160 x 230 cm. Sztuki 760
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Termometr bezkontaktowy medyczny na podczerwień. Parametry 1.Sygnał dźwiękowy przy przekroczeniu temperatury 2.Pamięć 32 pomiarów 3.Podświetlany wyświetlacz LCD. 4.Pomiar w stopniach Celcjusza 5.Automatyczne wyłączanie. Dokładność pomiaru od 34º do 42ºC szt. 6
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Wdechowy filtr przeciwbakteryny, złacza ISO 22mm wielokrotnego uzytku ( Re/Flex) do respiratora Bennet 840 szt. 4 2. Wydechowy filtr przeciwbakteryny złącza ISO 22mm wielokrotnego uzytku do respiratora Benett 840 szt. 8 3. Pojemnik na skropliny do filtra wydechowego do respiratora Benett 840 szt. 6
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Podkładki magnetyczne na narzędzia chirurgiczne posiadająca wystające magnesy utrzymujące narzędzia w bezpiecznym miejscu. Tylna strona podkłakdki wykonanana z pianki antypoślizgowej, przylegająca do każdego obłożenia pacjenta. Bezlateksowa. 25,4cm x 40,6cm szt. 5 2. Bezpieczny skalpel jednorazowego użytku z wysuwanymi ostrzami pozwalające na kontrolowane wysuwanie całego ostrza.Skalpel posiada blokadę zamknięcia przed utylizacją.Skalpel zapewnia pełną widoczność ostrza w każdym momencie co pozwala zmniejszyć ryzyko przypadkowego zakłucia.Ostrze ze stali nierdzewnej . Skalpel w celu łatwej identyfikacji rozmiaru posiada identyfikacje w zależności od koloru suwaka.Rękojeśc posiada nacięcia antypoślizgowe do bezpiecznego trzymania w rękawicy. Bezlateksowy. Rozmiary: 6, 10, 10A, 11, E11, 14, 15, 15A, 15C, 16 szt. 200 3. Ostrza jednorazowe zamknięte w specjalnej osłonce , która otwiera się podczas zaiegu i zamyka po jego zakończeniu, umożliwiając bezpieczną utylizacje.Ostrza ze stali nierdzewnej.Bezpieczne ostrza zapewniają bezdotykowe zakładanie i zdejmowanie systemem "klik" Rozmiary: 10, 11, 15 szt. 10 4. Pianka myjąco-pielęgnująca o właściwościach antybakteryjnych do czyszczenia skóry nie powodująca podrażnień skóry i błon śluzowych. szt. 24
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Czepki do bezwodnego mycia głowy, przebadany dermatologicznie bez konieczności użycia wody, przeciw drobnoustrojowe. szt. 140 2. Ściereczki do wykonania pełnej lub częściowej toalety pacjenta, antybakteryjne bezzapachowe z chlorkiem cetylopirydyny, skuteczne działanie na MRSA, rozm. 33x22 cm. pakowane po 10 szt. op. (10 szt.) 90 3. Myjki w formie rękawicy pokryty środkiem myjącym na obu ściankach rękawicy bez spłukiwania pakowane po 12 szt. op. (12 szt.) 60
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1 Półmaska filtrująca na wdechu, szczelna, z filtrem drobnocząsteczkowym HEPA, zgodna z normą PN-EN 149 , klasa FFP3, bioaerozol 0,3-0,5 µm, zdolność filtracyjna 99%. sztuki 2000
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Nożyki R 35 kąt 35 stopni, stal nierdzewna lub równoważne, ostrze do krojenia tasiemkowego, możliwość skrojenia min. 20 bloczków 1 żyletką. 1 Op.=50 szt. op. 14 2. Nożyki N 35 HR kąt 35 stopni, stal nierdzewna lub równoważne, możliwość skrojenia min. 20 bloczków 1 żyletką. 1 Op. = 50 szt. op. 1 3. Nożyki C 35 do kriostatu kąt 35 stopni, stal węglowa, ostrze do krojenia tasiemkowego, możliwość skrojenia min. 20 bloczków 1 żyletką. 1 Op.= 50 szt. op. 1 4. Uchwyt do nożyków mikrotomowych szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Układ odechowy pacjenta jednorazowego użytku (dł. 1,83 m) do respiratora O-two e 500 Transportowego firmy Respi Vent.Obwód oddechowywyposażony w: - przewód kontroli oddechów - jednokierunkowa zastawka wlotowa - port wydechowy - zastawka oddechowa - adapter czujnika przepływu - przyłącze rurki / maski - dwa przewody czujnka ciśnienia sztuki 30
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowa koszulka ochronna dla cewników manometrycznych wysokiej rozdzielczości Sztuki 120
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do wprowadzenia elektrod endokawitarnych posiadający koszulkę rozrywalną z powłoką hydrofilną o długości nie mniejszej niż 30 cm. Średnica Koszulki rozrywalnej od 6 F – 10 F. Posiadający Rozszerzacz o dł. 35 cm dla wszystkich rozmiarów. Zawierający igłę prostą o średnicy 18 G i długości 7 cm oraz prowadnik typu „J” 0.35 ‘’ o dł. nie mniejszej niż 60 cm. sztuki 5 2. Piłka typu GIGI do przecinania kości sztuki 15
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Sonda do badania impedancji /żołądkowa,dla dorosłych , 6 punktów pomiarów impedancyjnych 2 kanały pH -1510 cm,średnia 6,9FR/2,3MM. Funkcja lokalizacji LES. Wewnętrzna referencja. Sztuki 30 2. Bufor do kalibracji 4ph ml 200 3. Bufor do kalibracji 7ph ml 200
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)